vw Golf IV pd 150
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 05 Jaan 2008, 16:35
- Auto: vw golf tdi pd 96 kw,vw sharan tdi 81 kw
- Asukoht: Tartu
vw Golf IV pd 150
Vahetasin enda 96 kw mootori Inglismaalt tulnud võimsama vastu.
Mootori panin peale tervikuna koos turbo,pihustite ,ühesõnaga terve moto.Aju jäi vana 96 kw oma.
Nüüd küsimus:kas peaxin laskma ära chippida,et saada 96 kw (+14kw pd 150)+veel nata lisa___kokku olex 132 kw,kas olex mõistlik tegu?
Saatsin Jürisoole meili tema arvas,et nii olex normaalne.
Suurema cooleri pean ka ette panema,praegu väike ees stange taga.
Mootori panin peale tervikuna koos turbo,pihustite ,ühesõnaga terve moto.Aju jäi vana 96 kw oma.
Nüüd küsimus:kas peaxin laskma ära chippida,et saada 96 kw (+14kw pd 150)+veel nata lisa___kokku olex 132 kw,kas olex mõistlik tegu?
Saatsin Jürisoole meili tema arvas,et nii olex normaalne.
Suurema cooleri pean ka ette panema,praegu väike ees stange taga.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: vw Golf IV pd 150
olen kuulnud, et kui käigukast on 5-käiguline, siis ei tasu väga chippida. Kui 6-ne siis ei tohiks probleemi olla. Samas ilmselt kõik 96 kw tdi-d on 6-sed...
Viimati muutis vwgolf, 09 Juun 2015, 19:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: vw Golf IV pd 150
olen kuulnud, et kui käigukast on 5-käiguline, siis ei tasu väga chippida. Kui 6-ne siis ei tohiks probleemi olla. Samas ilmselt kõik 96 kw tdi-d on 6-sed...
Viimati muutis vwgolf, 09 Juun 2015, 19:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw Golf IV pd 150
Ma usun,et 132kw hakkab selle siduriga üle libisema...96kw ja 110kw on tehasest sama siduriga muidu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 05 Jaan 2008, 16:35
- Auto: vw golf tdi pd 96 kw,vw sharan tdi 81 kw
- Asukoht: Tartu
Re: vw Golf IV pd 150
Nu ma ei tea,plaan niisama rahulikult sõita.Praegu tundub alguse kiirendus nagu hea aga ei tea kas on nii hea kui originaal 150 se ajuga
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: vw Golf IV pd 150
Kas alles jäi originaal SMIC või läks külge FMIC? 110kw mootoril on cooler ees võrreldes 96kw. Originaalaju puhul võiksid käia ka enne chipi dünos, et aru saada mida seal üldse on. Kui 96kw ära chipid, siis kuidas sealt 13w kohe välja puhub? Kui 110kw mootor, aju, jahutus ja kogu muu kompott, siis jah chipiga võimalik sinnakanti ehk jõuda.
Sidur hakkab kindlsati mingi aja pärast järele andma, neid näiteid siin küll ja veel. Omal ajal kui ARL mootoriga Golfi omasin, siis esimese asjana vahetasin siduri ja lisaks ka kulunud hooratta ja alles siis läks edasi plaani mööda.
Sidur hakkab kindlsati mingi aja pärast järele andma, neid näiteid siin küll ja veel. Omal ajal kui ARL mootoriga Golfi omasin, siis esimese asjana vahetasin siduri ja lisaks ka kulunud hooratta ja alles siis läks edasi plaani mööda.
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 05 Jaan 2008, 16:35
- Auto: vw golf tdi pd 96 kw,vw sharan tdi 81 kw
- Asukoht: Tartu
Re: vw Golf IV pd 150
Mul originaas fmic olemas,aga ei sobinud ette.(tuli gtd bora pealt)
Panin smic,kuid plaan panna mingi ebays müüdavatest sinna ette koos uute torudega.
Mul 110 kw mootor kogu kompott peal,cooler jäi ainilt vana SMIC ja AJU 96kw.
Panin smic,kuid plaan panna mingi ebays müüdavatest sinna ette koos uute torudega.
Mul 110 kw mootor kogu kompott peal,cooler jäi ainilt vana SMIC ja AJU 96kw.
Viimati muutis miku24, 09 Juun 2015, 20:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: vw Golf IV pd 150
Aga miks aju ära ei vahetanud? Ilmselt aju ei tea ju midagi hetkel 110kw pihustitest, võimalik et sealt tuleb ka mingi juhtimise vahe sisse. Kui aju ise muidugi füüsiliselt sama tükk (ei tea kas on), siis võiks ju jyrisoo sulle kohe 110kw softi sinna lasta + chipi teema. Ilmselt on tal see olemas ka, sest mulle on ta teinud 110sele chipi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: vw Golf IV pd 150
Füüsiliselt on samad ajud ja kõige targem oleks jah sinna 110kw soft koos chipiga panna.
Kui maf, map ja/või pihustid peaks olema erinevad siis on korrektsioonid valed ja segu+muud juhtimised ei saa kunagi päris õigeks.
Kui maf, map ja/või pihustid peaks olema erinevad siis on korrektsioonid valed ja segu+muud juhtimised ei saa kunagi päris õigeks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw Golf IV pd 150
96kw ja 110kw moto on pmt sama mis 110kw....pihustid jne on täpselt samad....põhiline erinevus ongi turbo ja vahejahuti ning ajul vastav tehasepoolne "remap".ivohi kirjutas:Füüsiliselt on samad ajud ja kõige targem oleks jah sinna 110kw soft koos chipiga panna.
Kui maf, map ja/või pihustid peaks olema erinevad siis on korrektsioonid valed ja segu+muud juhtimised ei saa kunagi päris õigeks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw Golf IV pd 150
110kw tehase originaal faile saada küll....muuda ainult vastavad kaardid oma 96kw ajus...ei pea jalgratast leiutama hakkama ju.ivohi kirjutas:Jah, n75 map ilmselt ongi nendest mapidest kõige hullem selles osas.
Viimati muutis copilot, 14 Juun 2015, 04:45, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING