81 kw mootori hammasrihma vahetus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas wapsik »

Kuna G3 gtd rihma vahetusega sain iseseisvalt ilusasti hakkama uuriks millele oleks vaja tähelepanu pöörata B5 81 kw mootori juures. On vaja spets tööriistu? Kuidas lihtsam teha? Märgid? oskab keegi juhatad mingi juhendi juurde või ise seletada . Ega siis vist hea kohe ka vahetada geneka rihm koos sinna juurde kuuluvaga??
Tänud.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Ega seal mitte midagi rasket polegi, rahulik nokitsemine. Mina soovitan esinina eest ära võtta, väga mugav toimetada. Nukkvõlli taga on sälk, mis peab plokikaanega tasa olema(klapikambri kaas tuleb maha võtta), hoorattal oli vist kriips ja kütusepumba sai fikseerida 16mm pulgaga.
Kui geneka rihma pole ka niipea vahetatud võib ka selle korraga ära teha, jällegist palju mugavam toimetada kui juba üksiti laiali on.
Tähelepanu pööraks veel sellele, et veepumba soovitaks ära vahetada. Otseselt hammasrihma alt ta küll ei jookse aga seda vist ilma nina eemaldamata jällegi ei vaheta, kui siis suure nikerdamise peale.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas dellu »

jAru, g3 ei ole ju B5, millest sina praegu räägid. G3-l on mootor risti peal.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: 81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

Omalt poolt soovitan nina 120mm poltide peale riputada pole tarvis veega solistada.Mahtus täitsa vabalt nokitsema.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

astrolaab kirjutas:Omalt poolt soovitan nina 120mm poltide peale riputada pole tarvis veega solistada.Mahtus täitsa vabalt nokitsema.
Samas kui jahutusvedelik ka ei teab mis ajast vahetamata ei tee ka selle vahetus paha ja veepumpa nagunii muidu vahetada ei saa (meil Passatil veepump teeb juba häält külma mootoriga ja loksub ehk ei ole tore hakata jälle seda vahetama kui ülesse ütleb, ehk peab selle aastakese veel vastu, et koos rihmaga vahetada).

fomoco
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas fomoco »

astrolaab kirjutas:Omalt poolt soovitan nina 120mm poltide peale riputada pole tarvis veega solistada.Mahtus täitsa vabalt nokitsema.
Ehk nina lahti lasta ja eemale tõmmata.

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: 81 kw mootori hammasrihma vahetus

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

fomoco kirjutas:
astrolaab kirjutas:Omalt poolt soovitan nina 120mm poltide peale riputada pole tarvis veega solistada.Mahtus täitsa vabalt nokitsema.
Ehk nina lahti lasta ja eemale tõmmata.
Just nii jah ja veepumpa võib ka muidugi kontrollida,kui kontrollaugust ei tilgu midagi ja loksu pole siis pole ju mõtet tervet asja remontida.Seda enam et need masinad ei maksa turul suurt midagi ja mõtetuid kulutusi pole mõtet teha.

Vasta

Mine “Diislid”