Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib
Ma kahtlen, et need padjad siin süüdi on. Mind häirivad natuke need pihusti korrektuurid arvestades seda, et tegemist on uute pihustitega. Ma kohe homme uurin palju mu autol need näidud on.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib
Ära vaevu.....neid näite mõjutavad ka sinu ühe v teise silindri surve st kulumine v isegi klappide pidavus! Kui pihustid on korras ja ühtlased, siis suudab mootori aju just pihustatud küttekoguste abil asi tasakaalus hoida teatud piirini. Enda vanakooli Boral ühes silindris veidi väiksem surve ja seda näitab vastavalt 4. pihusti näit mis on oluliselt suurem kui teised aga lubatud normis(miskine 1,44 vms oli viimane kord vaadates)..... küll aga pihustid ei kuse ja eelpritse toimub ühe ja sama Bar pealt ning mootor töötab tänaseni nagu kellavärk pmt! Ja sama asja öeldi mulle Diislimeistrite poolt kui pihusteid ja surveid seal kontrollimas käisin....seni kuni pihustid ei kuse ja ühtlased ning pill käivitub ja käib siidi, ära kakat näpi ning ainult tangi ja talla!Sander. kirjutas:Ma kahtlen, et need padjad siin süüdi on. Mind häirivad natuke need pihusti korrektuurid arvestades seda, et tegemist on uute pihustitega. Ma kohe homme uurin palju mu autol need näidud on.
Aga teema algatajale....sai ju öeldud et igas made in kuuri taga kohas ei tasu käia....ole või ise kõrval. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab kui täpne see seade seal oli v kui pädev too inimene seda kasutama oli! Teinekord on tõesti enda kodune "made in kuuritaga" asi parem ja seda seni, kuni sa asja enda tööpõhimõttest hästi tead!
Kuid siis hea et said asja korda, alati alusta uuesti sealt, peale mis "X" jubina/jubinate näppimist enam asi korralikult ei toimi

Kindel et hooratas ei ole süüdi? Mingit kahtlast heli ei tule? Pöörded ei kõigu?
Viimati muutis copilot, 18 Aug 2015, 23:04, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib
Muidugi ei tea riistade täpsust ja töömehe pädevust aga pidavat olema vana Karla auto tööline. Tegutsesid muidu Turu tn (vangla vastas) aga nüüd tegutsevad Tähe tänavas. Peaks olema se Diisliabi OÜ.copilot kirjutas:Ära vaevu.....neid näite mõjutavad ka sinu ühe v teise silindri surve st kulumine v isegi klappide pidavus! Kui pihustid on korras ja ühtlased, siis suudab mootori aju just pihustatud küttekoguste abil asi tasakaalus hoida teatud piirini. Enda vanakooli Boral ühes silindris veidi väiksem surve ja seda näitab vastavalt 4. pihusti näit mis on oluliselt suurem kui teised aga lubatud normis(miskine 1,44 vms oli viimane kord vaadates)..... küll aga pihustid ei kuse ja eelpritse toimub ühe ja sama Bar pealt ning mootor töötab tänaseni nagu kellavärk pmt! Ja sama asja öeldi mulle Diislimeistrite poolt kui pihusteid ja surveid seal kontrollimas käisin....seni kuni pihustid ei kuse ja ühtlased ning pill käivitub ja käib siidi, ära kakat näpi ning ainult tangi ja talla!Sander. kirjutas:Ma kahtlen, et need padjad siin süüdi on. Mind häirivad natuke need pihusti korrektuurid arvestades seda, et tegemist on uute pihustitega. Ma kohe homme uurin palju mu autol need näidud on.
Aga teema algatajale....sai ju öeldud et igas made in kuuri taga kohas ei tasu käia....ole või ise kõrval. ingel teab kui täpne see seade seal oli v kui pädev too inimene seda kasutama oli! Teinekord on tõesti enda kodune "made in kuuritaga" asi parem ja seda seni, kuni sa asja enda tööpõhimõttest hästi tead!
Kuid siis hea et said asja korda, alati alusta uuesti sealt, peale mis "X" jubina/jubinate näppimist enam asi korralikult ei toimi
Kindel et hooratas ei ole süüdi? Mingit kahtlast heli ei tule? Pöörded ei kõigu?
Ei süüdista kedagi, sest ise kah aru ei sa miks nii trehvas. Kodus viskasin veel ühe pihusti stendi, et vaadata kas kodune stend ei petaks ja seal oli samuti 190bar-i.
Pole ju loogiline, et kaks nädalat sõitu (~1000km) ja pihusti näidud kõik jumala paigast.
Loodame, et nüüd jääb kestma lõpuks.
No ei te se hooratas mitte ühtegi häält/kolinat ei sõidul ei seisma jättes täiesti vaikne.
Pöörded ka ei kõigu.
Viimati muutis maikl369, 19 Aug 2015, 18:21, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib
Huvitav on se, et leitsin ühe vana pildi kus on pihusti näidud sellised;
Cyl 1 = -0.28mg/R
Cyl 2 = -1.08mg/R
Cyl 3 = -0.24mg/R
Cyl 4 = Ei näita
Neid pihusteid oli vaadatud 25.12.2014 ja läbisõidul 269630km ja ei tea kuna neid vahetaud oli aga need näidud olid ju kordades paremad kui nüüd?
Nendega seda koormust andes vibrat polnud ültse. Tühikäigul hakkas ainult pisut värisema. Ja arvasingi, et pihusti kuttu/kuseb ja vahetaks nüüd kõik korraga ära aga oleks võinud vist tegematta jätta.
Lähen käin autoga Kattel-Diislis ja las vaatavad asja üle miks need näidud nüüd peale pihustite vahetust sellised on.
Cyl 1 = -0.28mg/R
Cyl 2 = -1.08mg/R
Cyl 3 = -0.24mg/R
Cyl 4 = Ei näita
Neid pihusteid oli vaadatud 25.12.2014 ja läbisõidul 269630km ja ei tea kuna neid vahetaud oli aga need näidud olid ju kordades paremad kui nüüd?
Nendega seda koormust andes vibrat polnud ültse. Tühikäigul hakkas ainult pisut värisema. Ja arvasingi, et pihusti kuttu/kuseb ja vahetaks nüüd kõik korraga ära aga oleks võinud vist tegematta jätta.
Lähen käin autoga Kattel-Diislis ja las vaatavad asja üle miks need näidud nüüd peale pihustite vahetust sellised on.
Viimati muutis maikl369, 19 Aug 2015, 18:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib
Ma usun, et nad ütlevad sulle, et need näidud on korras. Ma võin mingi aeg sulle lingi üles otsida.....neid näite mõjutab ka klappide olukord ja ka survete olukord silindrites....kui kulumine lubatud piirides ja pihustid korras siis suudab aju mootori töö hoida korras nagu õmblusmasina särin! See et sa paned uued pihustid, et tähenda kohe, et näidud sul 0 kandis peaks olema vms. Pigem lase kuskil asi korralikult üle vaadata auto...vb tõesti mõni mootoripadi vms.maikl369 kirjutas:Huvitav on se, et leitsin ühe vana pildi kus on pihusti näidud sellised;
Cyl 1 = -0.28mg/R
Cyl 2 = -1.08mg/R
Cyl 3 = -0.24mg/R
Cyl 4 = Ei näita
Neid pihusteid oli vaadatud 25.12.2014 ja läbisõidul 269630km ja ei tea kuna neid vahetaud oli aga need näidud olid ju kordades paremad kui nüüd?
Nendega seda koormust andes vibrat polnud ültse. Tühikäigul hakkas ainult pisut värisema. Ja arvasingi, et pihusti kuttu/kuseb ja vahetaks nüüd kõik korraga ära aga oleks võinud vist tegematta jätta.
Lähen käin autoga Kattel-Diislis ja las vaatavad asja üle miks need näidud nüüd peale pihustite vahetust sellised on.
Hea et omal ajal sai oma vanakooli masina teemasse asjadest pajatatud mis ja kuidas....üks teema tuletas meelde, millised olid pihusti näidud sooja mootoriga:
Pihustid ei kusenud ega midagi ja avanesid kõik ühtlaselt ja vajaliku surve juures aga surve test andis sellised tulemused:4 silindri veidi madalamat survet näitas tegelt ka vag com Measuring Block 13 tulemused ku kunagi ammu neid vaatasin, kus siis sooja motoga oli 4 silindri näit 1,44 vms(väga suur number täh kas ummistunud pihustit v madalat kompressiooni), teised aga seal -.55 vms ehk siis suht ühte kanti ja olid tegelt normide piires
Kui tahad pikemalt lugeda, mine minu vanakooli teemasse teine lehekülg. Ja minu masina mootor ei värise ei tudise....ise omanud pea 6 aastat teist...omajagu üle 100tkm läbinud....pole veel pihusteid ega midagi näppinud peale kontrolliks maha võtmine plus surved. Reaalne ls esinduse järgi 450k ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab millal ja kas ennem mind üldse pihustid maas käind on ja otsi vahetatud neil.31bar, 31bar, 31bar, 28 bar
Seega kõik on ok ja tõesti mootor töötab hästi tänaseni!1. New...25 to 31 BAR = 367.5 PSI to 455.7 PSI
2. Wear Limit... 19 Bar = 279.3 PSI
3. Max. difference between cylinders.... 5 Bar = 73.5 PSI
Äärmisel juhul võid surved üle mõõta silindrites!
Viimati muutis copilot, 19 Aug 2015, 19:55, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib
Endal survemõõtjat pole. Bensuka oma on aga tollega võid pikki tatti saadacopilot kirjutas:Ma usun, et nad ütlevad sulle, et need näidud on korras. Ma võin mingi aeg sulle lingi üles otsida.....neid näite mõjutab ka klappide olukord ja ka survete olukord silindrites....kui kulumine lubatud piirides ja pihustid korras siis suudab aju mootori töö hoida korras nagu õmblusmasina särin! See et sa paned uued pihustid, et tähenda kohe, et näidud sul 0 kandis peaks olema vms. Pigem lase kuskil asi korralikult üle vaadata auto...vb tõesti mõni mootoripadi vms.maikl369 kirjutas:Huvitav on se, et leitsin ühe vana pildi kus on pihusti näidud sellised;
Cyl 1 = -0.28mg/R
Cyl 2 = -1.08mg/R
Cyl 3 = -0.24mg/R
Cyl 4 = Ei näita
Neid pihusteid oli vaadatud 25.12.2014 ja läbisõidul 269630km ja ei tea kuna neid vahetaud oli aga need näidud olid ju kordades paremad kui nüüd?
Nendega seda koormust andes vibrat polnud ültse. Tühikäigul hakkas ainult pisut värisema. Ja arvasingi, et pihusti kuttu/kuseb ja vahetaks nüüd kõik korraga ära aga oleks võinud vist tegematta jätta.
Lähen käin autoga Kattel-Diislis ja las vaatavad asja üle miks need näidud nüüd peale pihustite vahetust sellised on.
Hea et omal ajal sai oma vanakooli masina teemasse asjadest pajatatud mis ja kuidas....üks teema tuletas meelde, millised olid pihusti näidud sooja mootoriga:Pihustid ei kusenud ega midagi ja avanesid kõik ühtlaselt ja vajaliku surve juures aga surve test andis sellised tulemused:4 silindri veidi madalamat survet näitas tegelt ka vag com Measuring Block 13 tulemused ku kunagi ammu neid vaatasin, kus siis sooja motoga oli 4 silindri näit 1,44 vms(väga suur number täh kas ummistunud pihustit v madalat kompressiooni), teised aga seal -.55 vms ehk siis suht ühte kanti ja olid tegelt normide piiresKui tahad pikemalt lugeda, mine minu vanakooli teemasse teine lehekülg. Ja minu masina mootor ei värise ei tudise....ise omanud pea 6 aastat teist...omajagu üle 100tkm läbinud....pole veel pihusteid ega midagi näppinud peale kontrolliks maha võtmine plus surved. Reaalne ls esinduse järgi 450k ingel seda teab millal ja kas ennem mind üldse pihustid maas käind on ja otsi vahetatud neil.31bar, 31bar, 31bar, 28 bar
Seega kõik on ok ja tõesti mootor töötab hästi tänaseni!1. New...25 to 31 BAR = 367.5 PSI to 455.7 PSI
2. Wear Limit... 19 Bar = 279.3 PSI
3. Max. difference between cylinders.... 5 Bar = 73.5 PSI
Äärmisel juhul võid surved üle mõõta silindrites!

Egas müüd üle jäägi kui kuhugi remonti viia.
Käin reedel Kattel-diisel oü-st läbi räägin mure ära vaatab mis nad kostavad.
Mootor ikka tõmbleb kui koormust anda eriti hästi tunneb 4-käiguga seda ju pole se asi nende pihustitega ikkagi korras. Vanade pihustitega seda muret polnud. Soojalt tühikäigul käib nüüd ilusti aga külmalt kipub ikka värisema rsk.
Oleks nõus kasvõi rohkem maksma aga tahaks, et suksu korda saaks mitte ei taha tast loobuda, sest muus osas masin igati korralik.
Aga tundub, et need DTP pihustiotsad ei kõlba kuhugi.
Soovitage kohta kuhu oma murega minna?
Viimati muutis maikl369, 20 Aug 2015, 23:18, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Täna kahjuks Kattel-Diisel OÜ avatud ei olnud, aga sain telefoni teel juba asjaliku nõu.
Rääkisin talle jutu ära, et mootor on peale pihustiotste vahetust koormusel kakkuma/värisema hakanud ja surveid on juba kaks korda paika pandud ja seepeale küsis kohe millised otsad panid. Ütlesin talle, et Stikke-st (http://www.diisel.ee/) ostsin DTP otsad mille peale ta kohe ütles, et nendega pole ime kui auto korralikult ei toimeta ja järelikult pole otsad korralikult tööd hakanud tegema. Järelikult need DTP otsad ei kõlba kuhugi selle se hind 25€ ongi mis on kordades odavam kui Boschi ots.
Soovitas mul orginaal pihustiotsad panna, siis pidi mure murtud olema.
Autol ennem olid peal Bosch DSLA 150P 520 kas need ongi orginaalid?
Oskab keegi mulle ehk orginaal pihustiotsa koodi jagada?
Rääkisin talle jutu ära, et mootor on peale pihustiotste vahetust koormusel kakkuma/värisema hakanud ja surveid on juba kaks korda paika pandud ja seepeale küsis kohe millised otsad panid. Ütlesin talle, et Stikke-st (http://www.diisel.ee/) ostsin DTP otsad mille peale ta kohe ütles, et nendega pole ime kui auto korralikult ei toimeta ja järelikult pole otsad korralikult tööd hakanud tegema. Järelikult need DTP otsad ei kõlba kuhugi selle se hind 25€ ongi mis on kordades odavam kui Boschi ots.
Soovitas mul orginaal pihustiotsad panna, siis pidi mure murtud olema.
Autol ennem olid peal Bosch DSLA 150P 520 kas need ongi orginaalid?
Oskab keegi mulle ehk orginaal pihustiotsa koodi jagada?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
.205 injectors: DSLA 150P 520 (sprint 520), found on the 110 hp Euro AFN/ASV engine, actual measured size is .205 µm. These are the stock nozzles found on the 110hp Euro cars which also used a larger turbo and different ECU to account for more fuel. PP520 were discontinued (replaced with DLC520) and gave around +10hp, +25ft-lbs over stock nozzles. The new Bosio DLC520 feature the diamond like coating and give around +20hp, +40 torque.maikl369 kirjutas:Täna kahjuks Kattel-Diisel OÜ avatud ei olnud, aga sain telefoni teel juba asjaliku nõu.
Rääkisin talle jutu ära, et mootor on peale pihustiotste vahetust koormusel kakkuma/värisema hakanud ja surveid on juba kaks korda paika pandud ja seepeale küsis kohe millised otsad panid. Ütlesin talle, et Stikke-st (http://www.diisel.ee/) ostsin DTP otsad mille peale ta kohe ütles, et nendega pole ime kui auto korralikult ei toimeta ja järelikult pole otsad korralikult tööd hakanud tegema. Järelikult need DTP otsad ei kõlba kuhugi selle se hind 25€ ongi mis on kordades odavam kui Boschi ots.
Soovitas mul orginaal pihustiotsad panna, siis pidi mure murtud olema.
Autol ennem olid peal Bosch DSLA 150P 520 kas need ongi orginaalid?
Oskab keegi mulle ehk orginaal pihustiotsa koodi jagada?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Ingilise keel just kõige kõvem külg pole aga kas ma saan õigesti aru, et tuleks otsida hoopis BOSIO DLC520 pihustiots mis annaks veel lisaks 20hp? Kujutan ette, et neid on veel raskem leida kui Bosch-i toodangut. Pole sellest Bosio-st midagi kuulnud kah pärast samasugune odavam si** nagu DTP ja autot korralikult käima ei saagi.R36 kirjutas:.205 injectors: DSLA 150P 520 (sprint 520), found on the 110 hp Euro AFN/ASV engine, actual measured size is .205 µm. These are the stock nozzles found on the 110hp Euro cars which also used a larger turbo and different ECU to account for more fuel. PP520 were discontinued (replaced with DLC520) and gave around +10hp, +25ft-lbs over stock nozzles. The new Bosio DLC520 feature the diamond like coating and give around +20hp, +40 torque.maikl369 kirjutas:Täna kahjuks Kattel-Diisel OÜ avatud ei olnud, aga sain telefoni teel juba asjaliku nõu.
Rääkisin talle jutu ära, et mootor on peale pihustiotste vahetust koormusel kakkuma/värisema hakanud ja surveid on juba kaks korda paika pandud ja seepeale küsis kohe millised otsad panid. Ütlesin talle, et Stikke-st (http://www.diisel.ee/) ostsin DTP otsad mille peale ta kohe ütles, et nendega pole ime kui auto korralikult ei toimeta ja järelikult pole otsad korralikult tööd hakanud tegema. Järelikult need DTP otsad ei kõlba kuhugi selle se hind 25€ ongi mis on kordades odavam kui Boschi ots.
Soovitas mul orginaal pihustiotsad panna, siis pidi mure murtud olema.
Autol ennem olid peal Bosch DSLA 150P 520 kas need ongi orginaalid?
Oskab keegi mulle ehk orginaal pihustiotsa koodi jagada?
Minu eesmärk pole mitte mootorit võimsamaks saada vaid, et lõppeks se pihustite teema juba ükskord ära ja saaks kvaliteetsed pihustiotsad autole peale millega saaks rahulikult kulgeda ilma, et mõtleks jälle peetis pihusti otstele ja jooksmist remondi kohtadesse.
Kui se Bosio DLC520 on parem/kvaliteetsem kui Bosch DSLA 150P520 siis poleks probleemiks. Eestis pole kahjuks neid Bosio-si ültse näinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Ei, pane ikka peale originaalid Bosch DSLA 150P520.
EKs jah, koormuse all pihusti näite suht raske hinnata....neid näite tav vaadatakse tühikäigul sooma motoga. Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab...vb koormusega logides viskab näitudes mingeid vimkasid sisse
Need tuuning omad...kui ma nüüd ei eksi, siis tav tahavad need saada ka väikest remapi kah!
EKs jah, koormuse all pihusti näite suht raske hinnata....neid näite tav vaadatakse tühikäigul sooma motoga. Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab...vb koormusega logides viskab näitudes mingeid vimkasid sisse

Need tuuning omad...kui ma nüüd ei eksi, siis tav tahavad need saada ka väikest remapi kah!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Selles mõttes, et leidsin koge googeldades ühe teema, kus räägitakse, et tegu Saksa toodanguga...vennad pannud peale neid näiteks Mersudele ja toimivad OK. Kindel et peale pandud on ikka pmt sama mis originaal spec st pihusti pihustuse aukude mõõtmed jne. Ja muidugi, kui lähed vahetama, siis nn uued-vanad otsad ikka endale! Äkki oskad praegu peal olevate täpset mudelit/toote koodi anda?
Viimati muutis copilot, 22 Aug 2015, 12:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Need mis nüüd 03.08.2015 peale said need on DTP DSLA 150P520 koodiga 0 433 175 093 ja peal mitte Germany vaid W.Germanycopilot kirjutas:Selles mõttes, et leidsin koge googeldades ühe teema, kus räägitakse, et tegu Saksa toodanguga...vennad pannud peale neid näiteks Mersudele ja toimivad OK. Kindel et peale pandud on ikka pmt sama mis originaal spec st pihusti pihustuse aukude mõõtmed jne. Ja muidugi, kui lähed vahetama, siis nn uued-vanad otsad ikka endale! Äkki oskad praegu peal olevate täpset mudelit/toote koodi anda?
Enne seda olid autol peal Bosch DSLA 150P520 Germany. Koodi ei tea, sest pihustil oli peal ainult mingid numbrid 77128 ja ringi sees 060.
Huvitav on veel ka se, et mina tean koguaeg on olnud BOSCH puhas saksa toodang (Made in Germay) aga kui nüüd guugeldada siis enamus pihustiotsasi Brasiilia (Made in Brazil)
Igatahes auto tuleb korda saada ja tuleb otsida Bosch DSLA 15OP520 pihusti otsad! Hea oleks kui saaks saksa omad ikka.
Viimati muutis maikl369, 22 Aug 2015, 17:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Täna tellisin Karla Auto O.K.-st pihustid ära. Eks näis kuna jõuavad ja kuna peale jõuab panna.
Tellimise läks siis Bosch DSLA 150P520 koodiga 2437010077 pihustiotsad.
Tellimise läks siis Bosch DSLA 150P520 koodiga 2437010077 pihustiotsad.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
ja mis tüki hind ka?maikl369 kirjutas:Täna tellisin Karla Auto O.K.-st pihustid ära. Eks näis kuna jõuavad ja kuna peale jõuab panna.
Tellimise läks siis Bosch DSLA 150P520 koodiga 2437010077 pihustiotsad.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Hind täitsa üllatas mind. Tükki hinnaks tuli 85€ ja mingid sendid (pihustiots+vahetükk)copilot kirjutas:ja mis tüki hind ka?maikl369 kirjutas:Täna tellisin Karla Auto O.K.-st pihustid ära. Eks näis kuna jõuavad ja kuna peale jõuab panna.
Tellimise läks siis Bosch DSLA 150P520 koodiga 2437010077 pihustiotsad.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Vastus läks postkasti!copilot kirjutas:ja mis tüki hind ka?maikl369 kirjutas:Täna tellisin Karla Auto O.K.-st pihustid ära. Eks näis kuna jõuavad ja kuna peale jõuab panna.
Tellimise läks siis Bosch DSLA 150P520 koodiga 2437010077 pihustiotsad.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Täna sai siis kompressioni mõõtmine ära tehtud ja uued (Bosch DSLA 150P520) pihustiotsad läksid külge.
Kompressioni tulemused olid sellised;
Cyl 1= 30,2bar
Cyl 2= 32,1bar
Cyl 3= 30,9bar
Cyl 4= 30,2bar
Pihustite näidud sellised; (Küttusekogus 3,2 - 3,4mg)
Cyl 1= 0,59mg
Cyl 2= -0,85mg
Cyl 3= -0,24mg
Cyl 4= Ei näita
Kokkuvõtes meel on hea, et silindri surved on 30+ ja peale said kvaliteetsemad pihustiotsad.
Ise nendest pihusti näitudest suurt midagi ei taipa aga arvan, et need tulemused paremad kui nendel DTP otstel.
Mootori käimisega võib rahule jääda aga koormust andes ikka teeb kahtlast värinat.
Eriti hästi on seda värinat tunda neljandaga sõites kui pedali põhja lööd ja kui jõud/turbo taha tuleb hakkab vastikult värisema samuti ka mnt-l möödasõitudel. Rahulikult sõites värinat pole.
Ise enam ei oska midagi ette võtta. Äkki peaks sisemised veovõlli otsad ära vahetama aga kas sellest on kasu?
Võibolla seda vibrat ei tekitagi mootor ültse?
Kompressioni tulemused olid sellised;
Cyl 1= 30,2bar
Cyl 2= 32,1bar
Cyl 3= 30,9bar
Cyl 4= 30,2bar
Pihustite näidud sellised; (Küttusekogus 3,2 - 3,4mg)
Cyl 1= 0,59mg
Cyl 2= -0,85mg
Cyl 3= -0,24mg
Cyl 4= Ei näita
Kokkuvõtes meel on hea, et silindri surved on 30+ ja peale said kvaliteetsemad pihustiotsad.
Ise nendest pihusti näitudest suurt midagi ei taipa aga arvan, et need tulemused paremad kui nendel DTP otstel.
Mootori käimisega võib rahule jääda aga koormust andes ikka teeb kahtlast värinat.
Eriti hästi on seda värinat tunda neljandaga sõites kui pedali põhja lööd ja kui jõud/turbo taha tuleb hakkab vastikult värisema samuti ka mnt-l möödasõitudel. Rahulikult sõites värinat pole.
Ise enam ei oska midagi ette võtta. Äkki peaks sisemised veovõlli otsad ära vahetama aga kas sellest on kasu?
Võibolla seda vibrat ei tekitagi mootor ültse?
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Kas see on siis pigem lihtsalt vibratsioon või siiski kakub ka?
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Tundub jah, et ainult vibratsioon. Algul kakkus aga arvatavasti oli õhk vahel. Nüüd mootor käib ilusti.ivohi kirjutas:Kas see on siis pigem lihtsalt vibratsioon või siiski kakub ka?
Kõik se asi jooksis vist lihtsalt kokku, et peale pihustite vahetust vibra tekkis, sest enne seda nagu ei tundnud. Pooltelgedel on väike lõtk küll ülesse/alla liigutades.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
nagu sa näed, pihustite näidud suurt midagi ei muutunud.....ma pakun välja kah, et sul on läbi emb kumb v mõlemad sisemised veovõlli otsad...endal tuli kah masinasse jube värin sisse just seal 3 ja 4 käik kiirendades ja seda alates umbes 70km/h. Juhipoolne sisemine ots oli ikka väga kole, kui sa teine laiali lammutatud.....ja see värin oli tuntavalt esiotsas ja ka käigukang võdises kui 4. sees natuke ettepoole lükata sõidu ajal. Ja eeldan et need nn B osa otsad ikka said tagasi kaasa....neil ei pruukinud suurt midagi viga olla ja koer st värin võib olla just nendes veovõlli otstes mis tekitavadki värina just koormuse all mitte nn rahulikult sõites.
http://postimg.cc/image/8fzz95vy9/
http://postimg.cc/image/8fzz95vy9/
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Just täpselt nii se asi vist ongi, et tuleb hakata veovõlli otsasi vahetama. Sai ka loksutatud neid siis kui mootori patja vahetasin siis ülesse/alla liigutades oli väike lõtk küll ja suurem just juhipool. Muidugi ei hakanud põhjalikult uurima kah neid, sest lootsin ikka pihusti otste pealecopilot kirjutas:nagu sa näed, pihustite näidud suurt midagi ei muutunud.....ma pakun välja kah, et sul on läbi emb kumb v mõlemad sisemised veovõlli otsad...endal tuli kah masinasse jube värin sisse just seal 3 ja 4 käik kiirendades ja seda alates umbes 70km/h. Juhipoolne sisemine ots oli ikka väga kole, kui sa teine laiali lammutatud.....ja see värin oli tuntavalt esiotsas ja ka käigukang võdises kui 4. sees natuke ettepoole lükata sõidu ajal. Ja eeldan et need nn B osa otsad ikka said tagasi kaasa....neil ei pruukinud suurt midagi viga olla ja koer st värin võib olla just nendes veovõlli otstes mis tekitavadki värina just koormuse all mitte nn rahulikult sõites.
http://postimg.cc/image/8fzz95vy9/

Aga täpselt sama 3-ndast käigust kuni ülesse poole koormusel värin.
Remondis öeldi kah, et need DTP pihustid on täiesti korras kontrollis veel enne vahetust surved ja pihustamise ära.
Otsad võtsin ikka endale, sest algul mõtlesin viia need garantiise aga kuna selles viga polnud siis tuleb need lihtsalt maha müüa.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Põhimõtteliselt sellist värinat nagu siin videos näha on põhjustab siis sisemine veovõlli ots?copilot kirjutas:nagu sa näed, pihustite näidud suurt midagi ei muutunud.....ma pakun välja kah, et sul on läbi emb kumb v mõlemad sisemised veovõlli otsad...endal tuli kah masinasse jube värin sisse just seal 3 ja 4 käik kiirendades ja seda alates umbes 70km/h. Juhipoolne sisemine ots oli ikka väga kole, kui sa teine laiali lammutatud.....ja see värin oli tuntavalt esiotsas ja ka käigukang võdises kui 4. sees natuke ettepoole lükata sõidu ajal. Ja eeldan et need nn B osa otsad ikka said tagasi kaasa....neil ei pruukinud suurt midagi viga olla ja koer st värin võib olla just nendes veovõlli otstes mis tekitavadki värina just koormuse all mitte nn rahulikult sõites.
http://postimg.cc/image/8fzz95vy9/
https://www.youtube.com/watch?v=d4LIiO7A04Q[/video]
Mul mure sama aga väriseb tunduvalt vähem kui videos aga käigukang ikkagi väriseb ja on tunda ka keres väikest värinat kui käigukang hakkab tõmblema.
Viimati muutis maikl369, 03 Sept 2015, 15:43, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Pidin ära mainima, et ole õnnelik sa oled vägahea mootori otsa trehvanud. Kompressioon vägahea. Enda omal jäävad 22 kanti.
Oota aga ma sain aru, et see värina teema algas peale pihustite vahetust? Või eksin?
Oota aga ma sain aru, et see värina teema algas peale pihustite vahetust? Või eksin?
Viimati muutis Sander., 04 Sept 2015, 16:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat 1.9tdi 81kw AFN vibreerib/pihustite saaga
Tundub lihtsalt, et halbade asjade kokkusatumine. Võibolla peale pihustite vahetust lihtsalt hakkasin seda kahtlast virinat tähele panema. Kusjuures meenub veel ka see, et kui olen nt öösel tööl ja hommikul mnt-l kiirendades hakkas veepudel hoidjas värisema küll aga arvasin, et rehvid lihtsalt seismisega kandiliseks vajunudSander. kirjutas:Pidin ära mainima, et ole õnnelik sa oled vägahea mootori otsa trehvanud. Kompressioon vägahea. Enda omal jäävad 22 kanti.
Oota aga ma sain aru, et see värina teema algas peale pihustite vahetust? Või eksin?
