Tere,
Paluks natuke siinsete foorumlaste abi seoses VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110kW (bensiin + CNG/surugaas) kogemuste jagamisel, kes on antud isendit omanud/omab või teab selle kohta rääkida. Mis on selle masina puhul suurimad ohumärgid, mida peaks jälgima? Olen kuulnud nende 1.4 TSI mootorite kohta üsna palju negatiivset, kas need jutud kolbidest ja mootori kettidest kehtivad ka selle konkreetse mootori puhul, et ala 100k ja mootor kutu? Olen ka kuulnud, et läbi lähevad gaasipaakide rõhuklapid ja seda juba ka väikese läbisõidu juures? Passat, mis hetkel huvi pakub on kindla VW esinduse ajalooga ja läbisõit 200 000km. Kas selline LS on juba liiga suur sellise masina puhul, mida tuleks karta, et hiljem otsust kahetsema ei peaks? Ja kuidas on lood selle mudeli DSG kastiga, kas kestab või ootab juba varsti ees sidurite ja kõige muu sinna juurde kuuluva vahetus?
Kui keegi oskab kommenteerida, siis oleks igasuguse info vastu tänulik.
Terv,
R.
VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Juul 2010, 20:54
- Auto: VW Passat Variant B8 Alltrack 2.0 TDI 140kW DSG 2019 ja VW Caravelle T5.1 2.0 TDI 103kW DSG 2014
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
VW Passat B6 2010 1.4 TSI EcoFuel 110 kW
Viimati muutis argo, 16 Sept 2015, 15:36, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Sellel teemal on 3 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse