PD pihustil vedru lahti
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
PD pihustil vedru lahti
Tere,täna siis tubli remondimees avastas et pihustil vedru kinnitusest lahti ja võidetavalt remontida ei saa!
Tuleb välja vahetada! Kas tasub kasutatud pihustit proovida või tuleks uus soetada! Veel räägitakse taastatud pihustitest-on kellegil kogemusi?
Forsist ja Møllerist öeldi tarneajaks 1-2 nätlat ja hinnaks vene keeles!
Ja veel,kas klapik.kaane mahavõttes on pihusti kood näha või tuleb pih maha võtta?
Tuleb välja vahetada! Kas tasub kasutatud pihustit proovida või tuleks uus soetada! Veel räägitakse taastatud pihustitest-on kellegil kogemusi?
Forsist ja Møllerist öeldi tarneajaks 1-2 nätlat ja hinnaks vene keeles!
Ja veel,kas klapik.kaane mahavõttes on pihusti kood näha või tuleb pih maha võtta?
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
Tervist,
Ise prooviksin kasutatud pihustit.
Koodi saad internetist või Møllerist .
Sul vist kaas maas veel, siis võid proovida vaadata. Võib juhtuda et koodi on muudetud aga siis sobivad mõlemad.
Ise prooviksin kasutatud pihustit.
Koodi saad internetist või Møllerist .
Sul vist kaas maas veel, siis võid proovida vaadata. Võib juhtuda et koodi on muudetud aga siis sobivad mõlemad.
JETTAMEES kirjutas:Tere,täna siis tubli remondimees avastas et pihustil vedru kinnitusest lahti ja võidetavalt remontida ei saa!
Tuleb välja vahetada! Kas tasub kasutatud pihustit proovida või tuleks uus soetada! Veel räägitakse taastatud pihustitest-on kellegil kogemusi?
Forsist ja Møllerist öeldi tarneajaks 1-2 nätlat ja hinnaks vene keeles!
Ja veel,kas klapik.kaane mahavõttes on pihusti kood näha või tuleb pih maha võtta?
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
Møllerist saadud kood on 038139973ALRiho72 kirjutas:Tervist,
Ise prooviksin kasutatud pihustit.
Koodi saad internetist või Møllerist .
Sul vist kaas maas veel, siis võid proovida vaadata. Võib juhtuda et koodi on muudetud aga siis sobivad mõlemad.JETTAMEES kirjutas:Tere,täna siis tubli remondimees avastas et pihustil vedru kinnitusest lahti ja võidetavalt remontida ei saa!
Tuleb välja vahetada! Kas tasub kasutatud pihustit proovida või tuleks uus soetada! Veel räägitakse taastatud pihustitest-on kellegil kogemusi?
Forsist ja Møllerist öeldi tarneajaks 1-2 nätlat ja hinnaks vene keeles!
Ja veel,kas klapik.kaane mahavõttes on pihusti kood näha või tuleb pih maha võtta?
Minu AWX mootorile aga annab netiavarus teise lõpuga numbri 038139973AR !
Eks võtan kaane uuesti maha ja vaatan pih pealt täpse nr.
Kui saaks kuidagi remontida raiska! Mootor ise-enesest töötab nagu siidi!
Hirmuga ootan et hakkavad mul sammuti igasugused pihustinussid pihta!
foorumis teemasid kuhjaga!
Küsimus ongi selline ,et kas pihustit mahavõtmata on näha tootekoodi?
Viimati muutis JETTAMEES, 03 Sept 2015, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
siin kellegil sama jama!
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=125938" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagasisidet teemale kahjuks pole!
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=125938" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagasisidet teemale kahjuks pole!
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
See lahti tulnud vedru ei mängi rolli pihusti töös, ka Diesellandi mehed väitsid seda. Ainult kui on vanemat tüüpi reguleerimisdetailid, siis tuleks need uuema tüübi vastu vahetada (reguleerkruvi ja "seen"). Muidu selle vedru saaks ka tagasi kinni kui vahetada välja vedru sees olev plekist silinder, selle saab võtta mõne vana muu veaga pihusti küljest.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
"seeni " küll müüakse koos tihendikomplektiga aga kust neid reguleerkruve saab? Kas on kellegil know-how kuidas seda plekist silindrit seal vedru sees vahetada! pe****s pihusti ikka kuskilt leiab!teet82 kirjutas:See lahti tulnud vedru ei mängi rolli pihusti töös, ka Diesellandi mehed väitsid seda. Ainult kui on vanemat tüüpi reguleerimisdetailid, siis tuleks need uuema tüübi vastu vahetada (reguleerkruvi ja "seen"). Muidu selle vedru saaks ka tagasi kinni kui vahetada välja vedru sees olev plekist silinder, selle saab võtta mõne vana muu veaga pihusti küljest.
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
Siin ühes teises teemas sai seda reguleerkruvide teemat just arutatud, isegi varuosakood oli olemas. Mingil põhjusel aga näiteks Forss neid sees ei hoia, vähemalt autopoes nii väideti. Kas sul on siis vanemat tüüpi 85kW mootor, et oleks uusi kruve vaja?
Selle plekist silindri vahetus on iseenesest lihtne, kaks kõrva painutad kruvikaga vedru vahelt eemale ja tulebki lahti pihusti alumise osa küljest. Olen seda teinud maha võetud pihusti puhul, võib-olla saab ka pihusti mootori küljes ära teha. Katki läheb sellel plekksilindril muidu ülemine rant, mille taha ülemine vedru tugitaldrik lukustub. Põhjuseks võiks olla lõtk kulumisest või vale reguleerimine.
Selle plekist silindri vahetus on iseenesest lihtne, kaks kõrva painutad kruvikaga vedru vahelt eemale ja tulebki lahti pihusti alumise osa küljest. Olen seda teinud maha võetud pihusti puhul, võib-olla saab ka pihusti mootori küljes ära teha. Katki läheb sellel plekksilindril muidu ülemine rant, mille taha ülemine vedru tugitaldrik lukustub. Põhjuseks võiks olla lõtk kulumisest või vale reguleerimine.
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
Forss pakub Elringi tihendikomplekti kus reguleerkruvi ka komplektis ja pakub neid ka eraldi ainult et mõned müüjad
ei ole pädevad neid leidma. Kui mälu ei peta siis tihendikomplekt koos reguleerkruviga tuli soodsam kui
ainult reguleerkruvi.
ei ole pädevad neid leidma. Kui mälu ei peta siis tihendikomplekt koos reguleerkruviga tuli soodsam kui
ainult reguleerkruvi.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
Mul 96kw mootor! Ja lugesin seda teemat reguleerkruvide ja seente teemal! Seal soovitati pulgad seente vastu vahetada kuna pulkadel halb õlitus jne!teet82 kirjutas:Siin ühes teises teemas sai seda reguleerkruvide teemat just arutatud, isegi varuosakood oli olemas. Mingil põhjusel aga näiteks Forss neid sees ei hoia, vähemalt autopoes nii väideti. Kas sul on siis vanemat tüüpi 85kW mootor, et oleks uusi kruve vaja?
Selle plekist silindri vahetus on iseenesest lihtne, kaks kõrva painutad kruvikaga vedru vahelt eemale ja tulebki lahti pihusti alumise osa küljest. Olen seda teinud maha võetud pihusti puhul, võib-olla saab ka pihusti mootori küljes ära teha. Katki läheb sellel plekksilindril muidu ülemine rant, mille taha ülemine vedru tugitaldrik lukustub. Põhjuseks võiks olla lõtk kulumisest või vale reguleerimine.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: PD pihustil vedru lahti
OT agateet82 kirjutas:See lahti tulnud vedru ei mängi rolli pihusti töös, ka Diesellandi mehed väitsid seda. Ainult kui on vanemat tüüpi reguleerimisdetailid, siis tuleks need uuema tüübi vastu vahetada (reguleerkruvi ja "seen"). Muidu selle vedru saaks ka tagasi kinni kui vahetada välja vedru sees olev plekist silinder, selle saab võtta mõne vana muu veaga pihusti küljest.
Teet....kui mul peaks kunagi selle "vanakooli" PD mootiriga selles osas jamasid tekkima, siis ma vist pean sinu poole pöörduma...jagad vist asja nagu koorelahutaja

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
Mis sa ikka vaeva näed, pane lihtsalt kokku tagasi ja kogu lugu. Kui sul on 96Kw mootor, siis seal peaks ju need "seened" juba olema, need hoiavad ise ilusti vastu tugitaldrikut ja mingeid probleeme ei tohiks olla. Viimane 85kW mootor, millega tegelesin, sellel olid kõik neli vedru lahti. Vahetasin ainult kruvid ja "seened", reguleerisin ära ja asi korras. Enne seda auto ei tahtnud enam normaalset käivituda ja kui eeteriga käivitus, siis töötades tossas meeletult. Aga asi on lõtkus/vales reguleeringus, mitte nendes lahtistes vedrudes!'
Olen ka B6 puhul näinud lahtisi vedrusid ja poole vardani diislit karteris, kui mõni on ise proovinud pihusti tihendeid vahetada. Minu arvates "seenete" puhul saabki lahtiste vedrude põhjuseks olla ainult vale reguleering, kulumisest sinna nii suurt lõtku tulla ei tohiks, et vedru lahti pääseks.
Olen ka B6 puhul näinud lahtisi vedrusid ja poole vardani diislit karteris, kui mõni on ise proovinud pihusti tihendeid vahetada. Minu arvates "seenete" puhul saabki lahtiste vedrude põhjuseks olla ainult vale reguleering, kulumisest sinna nii suurt lõtku tulla ei tohiks, et vedru lahti pääseks.
Viimati muutis teet82, 10 Sept 2015, 06:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: PD pihustil vedru lahti
ei ole seened,pulgad on! Aga eks tuleb seente vastu vahetada ja kõik!teet82 kirjutas:Mis sa ikka vaeva näed, pane lihtsalt kokku tagasi ja kogu lugu. Kui sul on 96Kw mootor, siis seal peaks ju need "seened" juba olema, need hoiavad ise ilusti vastu tugitaldrikut ja mingeid probleeme ei tohiks olla. Viimane 85kW mootor, millega tegelesin, sellel olid kõik neli vedru lahti. Vahetasin ainult kruvid ja "seened", reguleerisin ära ja asi korras. Enne seda auto ei tahtnud enam normaalset käivituda ja kui eeteriga käivitus, siis töötades tossas meeletult. Aga asi on lõtkus/vales reguleeringus, mitte nendes lahtistes vedrudes!'
Olen ka B6 puhul näinud lahtisi vedrusid ja poole vardani diislit karteris, kui mõni on ise proovinud pihusti tihendeid vahetada. Minu arvates "seenete" puhul saabki lahtiste vedrude põhjuseks olla ainult vale reguleering, kulumisest sinna nii suurt lõtku tulla ei tohiks, et vedru lahti pääseks.