P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rahe01
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 07 Sept 2015, 18:00
Auto: volkswagen passat 1.9tdi 2003
Asukoht:

P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition

Lugemata postitus Postitas rahe01 »

Tervist!

Minul on sellinemure, et Kui autol mootor külm ja kiirendan natukene üle keskmise intensiivsusega läheb mootori tuli põlema ja turbo kaob tagant ära. Kiirendamine läheb mega aeglaseks. Lülitan auto välja ja taaskäivitan ja auto liigub jälle edasi. Mootori tuli kustub ka u. 50 km jooksul ära. Tegin diagnosti ja vastus oli P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition. Algul oli seda harvem kuid nüüd juhtub see juba iga kord kui autoga on alla 10km sõidetud ja kiirendan. Milles võib olla asi ja kui kalliks võib see remont minna?

Terv,
Rando

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition

Lugemata postitus Postitas Siim »

10000 korda räägitud sellest siin foorumis.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=52965" onclick="window.open(this.href);return false;

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition

Lugemata postitus Postitas copilot »

nagu sa näed, diagnost ei piirdu aint veakoodi lugemisega.....ja säärase limp mode osas on endal kogemust selles osas küll....output test ja testisõidul reaalajas andemete logimine annab selgema pildi!
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output

Possible Causes

Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions

Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Turbo Charger
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition

Lugemata postitus Postitas copilot »

Siinkohal ära rutta kohe uut ostma.....üldjuhul vajab puhastamist geomeetria kui probleem kinni tahamanud geomeetrias :D
Check/Replace Turbo Charger
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”