Diisli küttesüsteemi vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Diisli küttesüsteemi vahetus
Tervist
Mure on järgmine. Nimelt hakkas ükspäev eelsüüteküünla tuli vilkuma, mille tagajärel kadus hetkeks mootori võimsus ära. Pärast auto seiskamist töötas kõik jälle ilusti. Sai käidud diagnostikas ja öeldi, et kogu küttesüsteem tuleb välja vahetada (pihustid, pump, paak jne), kuna metallipuru on süsteemis sees. Oskab keegi öelda, kui reaalne see on, mis võiks olla kulu ja kust võib saada parima teenuse? Autoks on VW Passat B7 2012 läbisõit 190 000 km .
Mure on järgmine. Nimelt hakkas ükspäev eelsüüteküünla tuli vilkuma, mille tagajärel kadus hetkeks mootori võimsus ära. Pärast auto seiskamist töötas kõik jälle ilusti. Sai käidud diagnostikas ja öeldi, et kogu küttesüsteem tuleb välja vahetada (pihustid, pump, paak jne), kuna metallipuru on süsteemis sees. Oskab keegi öelda, kui reaalne see on, mis võiks olla kulu ja kust võib saada parima teenuse? Autoks on VW Passat B7 2012 läbisõit 190 000 km .
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Kui küünlatuli hakkas vilkuma, siis peab ka olema veakood. Küsi see ja postita siia.
Mille põhjal tehti järeldus, et vajab kogu süsteem vahetust? On võimalus küll, et CR kõrgsurve pump võib vajada vahetust kulumise tagajärel, kuid siis üldjuhul on seda näha kütusefiltris, kas näiteks sinna üldse vaadati?
Mille põhjal tehti järeldus, et vajab kogu süsteem vahetust? On võimalus küll, et CR kõrgsurve pump võib vajada vahetust kulumise tagajärel, kuid siis üldjuhul on seda näha kütusefiltris, kas näiteks sinna üldse vaadati?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
korraks läks auto avarii reziimi ja kogu süsteem välja vahetada? Karm ja kallis diagnoos,kas pole? samas kui cr pump ajabki met.puru siis tõesti on kogu süsteem jama täis!
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Ei tunne selle auto küttesüsteemi, kuid milleks siis kütusefilter on?
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Esiteks, alustaks sellest, KUS KOHAS sa "diagnostikas" käisid? Ja paluks ka veakoodi, mis ilmselt tekkis eelsüüte küünla tule vilkuma hakkamisest! Ma ei taha nüüd uskuda, et ESINDUS sellist kolli sulle ajas, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"], mine seda tea, kui vaadatakse, et omanik ei jaga asjast ei ööd ega mütsi!Sai käidud diagnostikas ja öeldi, et kogu küttesüsteem tuleb välja vahetada (pihustid, pump, paak jne), kuna metallipuru on süsteemis sees.

Viimati muutis copilot, 19 Sept 2015, 21:46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Tervist
Kõik hooldused olen teinud Forssis.
Mootori juhtajus oli järgmine viga: 10116 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 (096) - Too Low
Forssi seletus: Kütusefiltri konteineris on näha metallpuru (sädelust) ja kütuselati otsas olevas tagasivooli klapi süelas on samuti näha metallpuru. Viitab kõrgsurve pumba kulumisele ja sellepärast on ka surve madal. Vea kõrvaldamiseks tuleb välja vahetada kogu küttesüsteem (pump, pihustid, trassid, paak jne). Ainult pumba vahetuse puhul puudub garantii nii tööle kui ka pumbale, kuna metallipuru ringleb süsteemis edasi.
Kas sellist asja oleks saanud ka kuidagi ettenäha, kuna olen kõik hooldused jne. teinud samas kohas ja iga kord on öeldud, et auto on korras.
Parimat
Kaspar
Kõik hooldused olen teinud Forssis.
Mootori juhtajus oli järgmine viga: 10116 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 (096) - Too Low
Forssi seletus: Kütusefiltri konteineris on näha metallpuru (sädelust) ja kütuselati otsas olevas tagasivooli klapi süelas on samuti näha metallpuru. Viitab kõrgsurve pumba kulumisele ja sellepärast on ka surve madal. Vea kõrvaldamiseks tuleb välja vahetada kogu küttesüsteem (pump, pihustid, trassid, paak jne). Ainult pumba vahetuse puhul puudub garantii nii tööle kui ka pumbale, kuna metallipuru ringleb süsteemis edasi.
Kas sellist asja oleks saanud ka kuidagi ettenäha, kuna olen kõik hooldused jne. teinud samas kohas ja iga kord on öeldud, et auto on korras.
Parimat
Kaspar
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Miks peab torustiku ja paagi välja vahetama kui seal met.puru sees - ma oma lolli aruga loputaks need läbi. Firma seisukohast saan muidugi aru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Jah ,sest nad ei saa tehtud tööle 100% tagada garantiidGTI kirjutas:Miks peab torustiku ja paagi välja vahetama kui seal met.puru sees - ma oma lolli aruga loputaks need läbi. Firma seisukohast saan muidugi aru.
Slava Bogu ilmselt vahetaks ainult puba, heal juhul filtri, hilisemaid pretensioone ei rahuldaks

Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Tehti hinnapakkumine c.a 6000 eurot. Oskab keegi öelda, kus oleks odavam teha ja kas üldse tasub kogu süsteem välja vahetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
jeesus! Palju auto maksab....kasparloh kirjutas:Tehti hinnapakkumine c.a 6000 eurot. Oskab keegi öelda, kus oleks odavam teha ja kas üldse tasub kogu süsteem välja vahetada?
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Auto ostsin 12500 euroga
Viimati muutis kasparloh, 14 Okt 2015, 10:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Kasutatud autol mingi pretensioonide esitamise aeg ka on?kasparloh kirjutas:Auto ostsin 6 kuud tagasi nordautost 12500 euroga
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Nüüd ongi nii, et vahetad pumba ja filtri, siis selgub mis edasi.
Vahest tarvis ka pihustitega miskit teha aga see paistab hiljem.
Vahest tarvis ka pihustitega miskit teha aga see paistab hiljem.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
aastaid juba selline trend pretensioonide esitamisega et toitesüsteemi ja sillaosade kulumise/rikke puhul põigeldakse vastutsest/kompensatsioonist kõrvale! Viimasel ajai ka esiklaasi puhul juba....GTI kirjutas:Kasutatud autol mingi pretensioonide esitamise aeg ka on?kasparloh kirjutas:Auto ostsin 6 kuud tagasi nordautost 12500 euroga
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Carstopist sain alljärgneva hinnapakkumise:
Kõrgsurvepump 1435€
Materjal 15€
Vahetus 256€ (sisaldab läbipesu)
Kõrgsurvepump 1435€
Materjal 15€
Vahetus 256€ (sisaldab läbipesu)
Re: Diisli küttesüsteemi vahetus
Tervist, küsimus oleks selline, et kas said siis auto lõpuks korda? Ja teiseks mis mootor sul on 1.6 või 2.0? Auto ostsid eestist? Aiast või otse omanikult?