ülari:) kirjutas:Mulle väideti, et see yldjuhul ikkagi paigaldaja viga kes liiga k6vasti poldi kinni keerab. Tuleb jälgida tehase poolt antud momente ja juhiseid, siis ei juhtu misikit.
Eks see on nii ja naa, annab ju juhend neile kõigile 25Nm pluss 45 kraadi, samas on ju 8V mootoritel seal M10 polt ja 16V mootoritel peenkeermega M8 polt, selles mõttes pole sama pingutusmoment mõlemale loogiline. Tikkpoldi enda plokki keeramise kohta pole uurinud juhendist, aga kuskil välismaises foorumis jäi silma ainult 10Nm, seega jälle vastauolu siin võrreldes mutri pingutamisega. Mutri pingutamisel tekib seal tõmmitsaefekt, mis hakkab seda tikkpolti välja tirima alumiiniumi seest. Iseenesest on ka tehas oma viga tunnistanud kui rihmakomplektiga see jämedam tikkpolt kaasa pannakse.
See konkreetne auto sai hetkel korda, klapid ei olnud õnneks pähe käinud, kuigi rihm oli täiesti lõtv ja mootor ei suutnud tühikäiku hoida. Märke ei kontrollinud, rihm sai enne maha võetud, seega ei tea kas oli üle hüpanud mõne hamba või mitte. Mootor sai koos kastiga alla välja lastud augu puurimiseks ja keermestamiseks, B6 Passatil käib see õnneks päris lihtsalt.