Passat B5 põrandad märjad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B5 põrandad märjad
Tere!
Lugesin eelnevaid teemasid ka, aga loodetavasti saab miskit individuaalset nõu ka siit teemal ''vesi salongis''!
Autoks 1999 Passat TDI Variant 1.9 ja on kimbutamas sama mure, mis paljudel passatiomanikel.
Nimelt viimasel ajal tähele pannud, et juhi tagaistme jalgealune veest läbimärg. Ilmselt seotud vihmaste ilmadega, kuid 100% ei julge kindel olla (on ka teisi probleeme autol). Tavaline märgumismuster on selline et esmalt läheb vasakult tagant märjaks, ning siis eest paremalt või vasakult: üldjuhul taga paremal pole vett veel täheldanud.
Erinevaid allikaid on loetud milles asi võiks olla ning üht-teist on juba tehtud:
1. Sai käidud kapoti all hiljuti pärast suurt vihma ning oli näha, et paremal pool, kus ECU asub, oli korralik 2-3cm sügavune bassein - seal kus ka kapotiavamise tross jookseb. Võtsin kuivaga ECU üles ja eemaldasin kõik selle lehepasa ja mustuse, mis sinna ümbrusesse kogunenud oli. Lisaks käisin silikooniga üle ECU karbi all oleva tihendi. Pärast kontrollides jooksis vesi ilusti alla renni, kus äravooluaugud on.
2. Võtsin aku ära ja käisin üle selle all oleva äravooluaugu. Sel ajal vihma sadas ning kui näpuga seal augus ringi surkisin, siis oli tunda et teiselpool auku oleks olnud justkui mingi bassein veel (?). Kas keegi tunneb selle äravooluaugu ümbruse anatoomiat piisavalt ning võib kinnitada, et kui see auk umbes pole ja vesi sinna sisse voolab, siis sealt see vesi enam kuidagi salongi ei pääse? Natuke jäi kripeldama ikkagi see koht, aga praeguseks eemaldasin selle kummist lutu ka.
3. Sai eemaldatud kõik sodi vasakult poolt salongifiltri ümbrusest. Lugenud küll, et selle karbi väsinud tihend võib tihti leket anda, kuid hetkel sellega ei ole tegelenud, kuna tundub et vesi voolab ilusti sealt kõrgemalt tasandilt aku alla äravooluaugu juurde.
Mõned küsimused:
*Mis võimalus on, et halvasti funktsioneerivad katuseluugi äravoolukanalid võiks sellist ulatuslikku leket tekitada?
*Aeg-ajalt müstilisel kombel autol tosool kadunud/vähenenud korralikult. Kas see võib asjaga seotud olla?
*Mida peaks veel teadma või uurima kust leke võib tulla? Kliima?
Tean et seda vett seal jalge all õõnsuses ilmselt pudeliteviisi seega millised on võimalused, et see vesi sealt väljutada? Äkki oleks kellegil jagada service manuali, et need etapid ise ära teha (istmed eemaldada jne) ?
Lugesin eelnevaid teemasid ka, aga loodetavasti saab miskit individuaalset nõu ka siit teemal ''vesi salongis''!
Autoks 1999 Passat TDI Variant 1.9 ja on kimbutamas sama mure, mis paljudel passatiomanikel.
Nimelt viimasel ajal tähele pannud, et juhi tagaistme jalgealune veest läbimärg. Ilmselt seotud vihmaste ilmadega, kuid 100% ei julge kindel olla (on ka teisi probleeme autol). Tavaline märgumismuster on selline et esmalt läheb vasakult tagant märjaks, ning siis eest paremalt või vasakult: üldjuhul taga paremal pole vett veel täheldanud.
Erinevaid allikaid on loetud milles asi võiks olla ning üht-teist on juba tehtud:
1. Sai käidud kapoti all hiljuti pärast suurt vihma ning oli näha, et paremal pool, kus ECU asub, oli korralik 2-3cm sügavune bassein - seal kus ka kapotiavamise tross jookseb. Võtsin kuivaga ECU üles ja eemaldasin kõik selle lehepasa ja mustuse, mis sinna ümbrusesse kogunenud oli. Lisaks käisin silikooniga üle ECU karbi all oleva tihendi. Pärast kontrollides jooksis vesi ilusti alla renni, kus äravooluaugud on.
2. Võtsin aku ära ja käisin üle selle all oleva äravooluaugu. Sel ajal vihma sadas ning kui näpuga seal augus ringi surkisin, siis oli tunda et teiselpool auku oleks olnud justkui mingi bassein veel (?). Kas keegi tunneb selle äravooluaugu ümbruse anatoomiat piisavalt ning võib kinnitada, et kui see auk umbes pole ja vesi sinna sisse voolab, siis sealt see vesi enam kuidagi salongi ei pääse? Natuke jäi kripeldama ikkagi see koht, aga praeguseks eemaldasin selle kummist lutu ka.
3. Sai eemaldatud kõik sodi vasakult poolt salongifiltri ümbrusest. Lugenud küll, et selle karbi väsinud tihend võib tihti leket anda, kuid hetkel sellega ei ole tegelenud, kuna tundub et vesi voolab ilusti sealt kõrgemalt tasandilt aku alla äravooluaugu juurde.
Mõned küsimused:
*Mis võimalus on, et halvasti funktsioneerivad katuseluugi äravoolukanalid võiks sellist ulatuslikku leket tekitada?
*Aeg-ajalt müstilisel kombel autol tosool kadunud/vähenenud korralikult. Kas see võib asjaga seotud olla?
*Mida peaks veel teadma või uurima kust leke võib tulla? Kliima?
Tean et seda vett seal jalge all õõnsuses ilmselt pudeliteviisi seega millised on võimalused, et see vesi sealt väljutada? Äkki oleks kellegil jagada service manuali, et need etapid ise ära teha (istmed eemaldada jne) ?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Kui need äravooluavad läbi lükkad, siis vesi pahiseb lihtsalt maha. Pidurivõimendi all on veel 1 äravooluava. Samuti tasuks juhiistme tagune uksepolster maha võtta ja vaadata, kas seal kõik veetihe.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Uksepolstrit esialgu ei tasuks maha kiskuda. Vihmase ilmaga tuleb vaadata kas uksetihendist salongipoole on plastikud märjad. Kui on siis tuleb vesi läbi ukse mis on ka ühtlasi kõige tõenäolisem koht taga. Ees võib samuti vesi läbi ukse tulla.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Mida pead silmas veetihe all? Mida täpsemalt. Endal olen tähendanud et vahest harva ikka väga suure vihmaga on kummimatt natukene märg.TiitRE kirjutas:Kui need äravooluavad läbi lükkad, siis vesi pahiseb lihtsalt maha. Pidurivõimendi all on veel 1 äravooluava. Samuti tasuks juhiistme tagune uksepolster maha võtta ja vaadata, kas seal kõik veetihe.
Re: Passat B5 põrandad märjad
Kas kellegil muidu oleks juhiseid kuidas selle vee sealt jalge alt ära kuivatada. Mis jupid eemaldada, et õõnsusele ligi pääseks?
Lisaks kas juhi taga jalgealuse juures mingeid elektrikomponente on, mis võivad kahju saada?
Lisaks kas juhi taga jalgealuse juures mingeid elektrikomponente on, mis võivad kahju saada?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Seda põhjamatti annab kuivatada, kuna seal mitu cm vilti all. Kui ukse lävepakkudelt plastik ära võtta ja esimene iste ning tagaiste välja peaks põhjamati saama ülesse kergitada.
Re: Passat B5 põrandad märjad
Põranda peaks seal üles võtma ja selle vildi ära kuivatama mis seal all on, kuna minu passatil mädanes lõpuks läbi külgmise turvapadja sensor ja tuli jäi põlema.
Mingil põhjusel hakkab mul vett jooksma kindlalaeka alt, kui pikemat aega kliimat sees hoida, ilmselt kondenseerunud vesi ei voola ära kus ta peaks vaid salongi.
Mingil põhjusel hakkab mul vett jooksma kindlalaeka alt, kui pikemat aega kliimat sees hoida, ilmselt kondenseerunud vesi ei voola ära kus ta peaks vaid salongi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Siis tasuks võtta kindalaegas maha ja suruõhuga kanal puhtaks lastabounce kirjutas:Põranda peaks seal üles võtma ja selle vildi ära kuivatama mis seal all on, kuna minu passatil mädanes lõpuks läbi külgmise turvapadja sensor ja tuli jäi põlema.
Mingil põhjusel hakkab mul vett jooksma kindlalaeka alt, kui pikemat aega kliimat sees hoida, ilmselt kondenseerunud vesi ei voola ära kus ta peaks vaid salongi.
-
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 22:46
- Telefon: samsung
- Auto: VW Passat B6 2.0 FSI 110kw 05
- Asukoht: rapla vald
Re: Passat B5 põrandad märjad
Suvel oli sama jama.Kõrvalistuja taga oli bassein.Siis polnud muud kui ukse polster maha ja silikooni tuunig.Mingi 2 kuu pärast hakkas juhi tagune sammuti läbi laskma.Siina tegin sammuti silikooni tuuningu.Siiani on kõik kuiv.Ukse sees olev tihend oli ikka väga väsinud.Viimane aeg on veel esiuksed ära teha.
Houston, we have a problem
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Ja kõlarid ulbivad veees.raunonet kirjutas:Suvel oli sama jama.Kõrvalistuja taga oli bassein.Siis polnud muud kui ukse polster maha ja silikooni tuunig.Mingi 2 kuu pärast hakkas juhi tagune sammuti läbi laskma.Siina tegin sammuti silikooni tuuningu.Siiani on kõik kuiv.Ukse sees olev tihend oli ikka väga väsinud.Viimane aeg on veel esiuksed ära teha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat B5 põrandad märjad
Fakt et vihmavesi ongi mõeldud läbi uste voolama (mitte B5 vaid ka paljude teiste masinate puhul) ei mahu eriti terve mõistuse raamidesse. Kas tegu lühinägelikkuse või insenerimõtte ja turunduse geniaalse sümbioosiga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 22:46
- Telefon: samsung
- Auto: VW Passat B6 2.0 FSI 110kw 05
- Asukoht: rapla vald
Re: Passat B5 põrandad märjad
murkamarko kirjutas:Ja kõlarid ulbivad veees.raunonet kirjutas:Suvel oli sama jama.Kõrvalistuja taga oli bassein.Siis polnud muud kui ukse polster maha ja silikooni tuunig.Mingi 2 kuu pärast hakkas juhi tagune sammuti läbi laskma.Siina tegin sammuti silikooni tuuningu.Siiani on kõik kuiv.Ukse sees olev tihend oli ikka väga väsinud.Viimane aeg on veel esiuksed ära teha.
Kõlarid olid lihtsalt märjad vesi voolas ikka autose.Algul ei saanud aru mis jama on, et kõlarid ei mängi.
Houston, we have a problem