Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
http://majandus24.postimees.ee/3333889/ ... rune-trahv" onclick="window.open(this.href);return false;
Avaldage arvamust.
Avaldage arvamust.
Viimati muutis kessu135, 24 Sept 2015, 16:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkirja kohendus
Põhjus: pealkirja kohendus
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Pettus
Huvitav teema tõepoolest! Võiks vaid täpsemaid andmeid anda, et mis ja kuidas seal siis valesti on ja kuidas auto üldse aru saab, et nüüd toimub testsõit ja nüüd mitte. Ja mida ameeriklased siis lõpuks mõõdavad oleks samuti huvitav teada.
Võimalik, et nüüd käiakse ka EU autod üle ja siit võib veel huvitavat selguda. Tuleb veel teemal pisut silma peal hoida ja oodata.
Võimalik, et nüüd käiakse ka EU autod üle ja siit võib veel huvitavat selguda. Tuleb veel teemal pisut silma peal hoida ja oodata.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Pettus
Siit saab lugemist.
http://jalopnik.com/understanding-the-t ... 1732175835" onclick="window.open(this.href);return false;
http://jalopnik.com/understanding-the-t ... 1732175835" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Pettus
Volkswagen Eesti pöördumine oma klientidele ja avalikkusele -
Lugupeetud daamid ja härrad
Kindlasti olete viimaste päevade uudistest kuulnud, et Volkswagen annab endast parima lahendamaks diiselmootorites kasutatavas tarkvaras ilmnenud probleeme.
Soovime teile ennekõike kinnitada,
et meie klientide ja avalikkuse usaldus on olnud ja jääb edaspidi meie jaoks prioriteediks. Meil on siiralt ja sügavalt kahju, et oleme kuritarvitanud teie usaldust. Püüame teie probleemid lahendada nii kiiresti kui võimalik.
Kõik kõnealused sõidukid on täiesti turvalised ja sõidukorras. Probleem puudutab ainult väljapaisatavaid saasteaineid. Töötame probleemi lahendamise nimel. On iseenesest mõistetav, et võtame põhjustatud olukorra eest täieliku vastutuse ja kanname vajalike meetmete rakendamisega kaasnevad kulud.
Kuid see kõik – nii olukorra analüüsimine kui ka tehniliste meetmete rakendamine – võtab aega.
Euroopa Liidus praegu saadaolevad Volkswagen Groupi uued EU 6 diiselmootoritega sõidukid vastavad juriidilistele nõuetele ja keskkonnaalastele standarditele. Probleemne tarkvara ei mõjuta sõiduomadusi, kütusekulu ega heitkoguseid. Oluline lahknevus jõudlustestide tulemuste ja tegelikes sõidutingimustes saadud näitajate vahel on tuvastatud vaid EA 189 tüüpi mootorite puhul. Volkswagen annab endast parima, et need lahknevused võimalikult kiiresti tehniliste meetmete abil kõrvaldada.
Palume teie mõistvat suhtumist, kuna meil pole võimalik praegu täpsustada, milliseid mudeleid ja ehitusaastaid probleemid puudutavad. Saadame teile täiendavat teavet esimesel võimalusel.
Volkswagen teeb kõik, et taastada inimeste usaldus, ning võtab edasiste kahjude vältimiseks vajalikud meetmed.
Lugupeetud daamid ja härrad
Kindlasti olete viimaste päevade uudistest kuulnud, et Volkswagen annab endast parima lahendamaks diiselmootorites kasutatavas tarkvaras ilmnenud probleeme.
Soovime teile ennekõike kinnitada,
et meie klientide ja avalikkuse usaldus on olnud ja jääb edaspidi meie jaoks prioriteediks. Meil on siiralt ja sügavalt kahju, et oleme kuritarvitanud teie usaldust. Püüame teie probleemid lahendada nii kiiresti kui võimalik.
Kõik kõnealused sõidukid on täiesti turvalised ja sõidukorras. Probleem puudutab ainult väljapaisatavaid saasteaineid. Töötame probleemi lahendamise nimel. On iseenesest mõistetav, et võtame põhjustatud olukorra eest täieliku vastutuse ja kanname vajalike meetmete rakendamisega kaasnevad kulud.
Kuid see kõik – nii olukorra analüüsimine kui ka tehniliste meetmete rakendamine – võtab aega.
Euroopa Liidus praegu saadaolevad Volkswagen Groupi uued EU 6 diiselmootoritega sõidukid vastavad juriidilistele nõuetele ja keskkonnaalastele standarditele. Probleemne tarkvara ei mõjuta sõiduomadusi, kütusekulu ega heitkoguseid. Oluline lahknevus jõudlustestide tulemuste ja tegelikes sõidutingimustes saadud näitajate vahel on tuvastatud vaid EA 189 tüüpi mootorite puhul. Volkswagen annab endast parima, et need lahknevused võimalikult kiiresti tehniliste meetmete abil kõrvaldada.
Palume teie mõistvat suhtumist, kuna meil pole võimalik praegu täpsustada, milliseid mudeleid ja ehitusaastaid probleemid puudutavad. Saadame teile täiendavat teavet esimesel võimalusel.
Volkswagen teeb kõik, et taastada inimeste usaldus, ning võtab edasiste kahjude vältimiseks vajalikud meetmed.
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.
Re: Pettus
VW valetas ja pettis. Muide Saksa valitsusel oli hais ninas juba suve alguses, et VW hakkab jooksvat kasumit kärpima. Lisaks 30% aktsiaturgude hävingule läheb selle lükke kinni tagumine konsernile roppult maksma, et ca 11 miljonit sõidukit "ausaks" teha. Hiiglaslik summa on selle jaoks igatahes juba eraldatud ja tegemisel on uus kulude/tulude eelarve. Teadlik valetamine turule ei meeldi ja elementaarne on muidugi siis ka see, et juhid tagasi astuvad.
http://www.marketwatch.com/story/volksw ... 2015-09-23
http://www.marketwatch.com/story/volksw ... 2015-09-23
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- eumex
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
- Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Pettus
Noh, ma nüüd ei tea. Kui aus olla, siis minu kui tavakodaniku jaoks on see suhteliselt ükskõik. Kuna autot see ju ikkagi kuidagi ei mõjuta. Keskkonna seisukohalt võib-olla veel kuidagi, aga inimsesed sõidavad veel hullemate tahmapressidega ringi...
Re: Pettus
Väikeaktsionärid ehk "tavakodanikud" olid ka need, kes 30%-ga vastu pükse said. Iseasi muidugi see, et väikeaktsionärid ongi need, kes päeva lõpus püksata jäävad.

51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Pettus
Peab tunnistama,et seal http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44402&page=1" onclick="window.open(this.href);return false; leiab kõnealune teema rohkemat huvi ja kajastamist 

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Pettus
USA foorumites irivitatakse juba seda "leidu".
Järjekordne postitus sisuga, et kuidas teada saadi.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Järjekordne postitus sisuga, et kuidas teada saadi.
" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Pettus
R36 kirjutas:USA foorumites irivitatakse juba seda "leidu".
Järjekordne postitus sisuga, et kuidas teada saadi.
" onclick="window.open(this.href);return false;


-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Pettus
Lihtsureliku võit on ju rohkem võimsust ja madalam küttekulu kui testirežiimis. Järelikult ju võit missugune 
Jääb nüüd oodata, et mitu ameeriklast kohtutee jalge alla võtavad, sest nende elu on ju rikutud ja emotsionaalne kahju oioioi kui suur!

Jääb nüüd oodata, et mitu ameeriklast kohtutee jalge alla võtavad, sest nende elu on ju rikutud ja emotsionaalne kahju oioioi kui suur!

Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Pettus
Naljanumber ma muud ei ütle. Oleks siis et need keskkonda kaitsvad lisad töötaksid piisavalt hästi ja kaua. Ei nad ei tööta ja niikaua kuni järjest vähendatakse auto eluiga ja topitakse kalleid vidinaid mis koguaeg tähelepanu vajavad kakkutakse neid minema. Pidevalt muud ei kuule kui AdBlue hoiatus jälle põleb ja SCR-süsteemis viga sees. Kas siis jälle NOx andur või pissipihusti on kristallidest umbes.


stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Pettus
See kõik kiirendab seda päeva, kus diiselmootor sõiduautol on inimestele näha ainult muuseumi eksponaadina.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Pettus
Pole sel diislil viga midagi (kasutegur kõrgem kui ottomootoril), küsimusi tekib ainult selle sobivuses sõiduautodele karmistuvate heitmenormide tingimustes ning muuseumisse jõuab ta esimesena vast Californias. Rasketehnikal ja merenduses hetkel ikkagi valitsev jõuallikas.tlauri kirjutas:See kõik kiirendab seda päeva, kus diiselmootor sõiduautol on inimestele näha ainult muuseumi eksponaadina.
Teema pealkirjaks sobiks vahest paremini: Das Pettus.

Viimati muutis GTI, 24 Sept 2015, 15:48, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Pettus
Mürgise Nox tõttu on igasugune diisel gigantne viga. Selles sektsioonis käibki kogu materdamine. Seal, kus elavad inimesed soovitakse ellimineerida Nox. Ainus lahendus on diisli asendamine - asendamine igasuguse muu asjaga, mis ei mürgita.
Euroopas juhtub see ellimineerimine pigem enne, kui USA-s, sest osad Euroopa linnad on juba kuupäeva deklareerinud, millal käivitub keeld igasuguse diisel jõuallikaga sõiduki kasutamiseks linna territooriumil. Teada on, et selle mõttega harjumine läheb paljudel inimestel valuliselt aga mida varem alustada seda lihtsam päeva lõpus ka leppida.
Euroopas juhtub see ellimineerimine pigem enne, kui USA-s, sest osad Euroopa linnad on juba kuupäeva deklareerinud, millal käivitub keeld igasuguse diisel jõuallikaga sõiduki kasutamiseks linna territooriumil. Teada on, et selle mõttega harjumine läheb paljudel inimestel valuliselt aga mida varem alustada seda lihtsam päeva lõpus ka leppida.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
Vaadates tänapäeva bensukaid siis need ka juba nii kokku hoidlikud et salong soojaks ei lähe.Kütuse kulu ka umbes sama juba.Chevy Van mul gaasitatud kogu kulu sajale 1eur rohkem kui Passatil.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
vot sellepärast ma polegi kunagi Diisli poolt olnud
ma teadsin et seal mingi jama on 


-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
Ja kui norida siis diidelmootor ei ole ökonoomsem vaid diiselkütuses on rohkem energiat.Kui peaks maksma kõikide kütuste puhul energia eest siis diisel oleks küll viimane mida valida.Iga talupoegki saab aru et mingi asja liigutamiseks kulub mingi ühik energiat.Vahet pole mis selle energiakandja nimi on.Nt.mul 1.9TDI passat keskmine kulu umbes 6.5l sajale vennal aasta vana 1.4 bensukas Golf keskmine kulu umbes sama.Kumb on kütuse koha pealt taskukohasem,kumb ökonoomsem?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
Diiselmootori kasutegur on lihtsalt suurem kui ottomootoril.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
Euro5, 6 jne puhul on diiselmootori kasutegur lämmatatud hädiseks otto Euro5, 6 jne kõrval. Sellepärast kogu see pettus ja vargus. Ausa konkurentsi tingimustes on need diislid maha jäänud tehnoloogia. See, et inimesed on saanud seetõttu permanentseid tervisekahjustusi ja hinnanguliselt 200 000 surma paneb selle nikerdise tapamasinate kategooriasse. Kasuteguril ei ole mittemingisugust positiivset bilanssi, kui selle kõrvalmõjud on selle üle kaalunud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Volkswagenit ähvardab 18 miljardi dollari suurune trahv
Et siis jõuabki ju jälle kütuse juurde tagasi,mootor ise pole näitaja.Ta lihtsalt põletab energiarikkamat kütust.No see sihuke juuksekarva lõhestamine.GTI kirjutas:Diiselmootori kasutegur on lihtsalt suurem kui ottomootoril.

Jõumasinateks ja veokatele on nad head,seal kitsas pöörete vahemik kus saab ka saaste normid paika paremini.
Viimati muutis astrolaab, 27 Sept 2015, 18:39, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Pettus
Äkki võiks noxi talumatusest perearstile kurta ?tlauri kirjutas:Mürgise Nox tõttu on igasugune diisel gigantne viga. Selles sektsioonis käibki kogu materdamine. Seal, kus elavad inimesed soovitakse ellimineerida Nox. Ainus lahendus on diisli asendamine - asendamine igasuguse muu asjaga, mis ei mürgita.
Euroopas juhtub see ellimineerimine pigem enne, kui USA-s, sest osad Euroopa linnad on juba kuupäeva deklareerinud, millal käivitub keeld igasuguse diisel jõuallikaga sõiduki kasutamiseks linna territooriumil. Teada on, et selle mõttega harjumine läheb paljudel inimestel valuliselt aga mida varem alustada seda lihtsam päeva lõpus ka leppida.
Re: Pettus
Täiskuu patoloogiline mõju on läbi aegade inimesi veidralt käituma pannud või lihvimata mõtteid tekitanud.
http://tervis.postimees.ee/2578560/kas- ... si-hulluks
http://tervis.postimees.ee/2578560/kas- ... si-hulluks
tito kirjutas: Äkki võiks noxi talumatusest perearstile kurta ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012