1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
karel565
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Mai 2011, 21:52
Auto: Golf II
Asukoht: Jõhvi

1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas karel565 »

Tere!
Soov oleks teada millised rihmarattad sobivad 1.9TD aaz mootorile, just sooviks nö siduriga rihmaratast, et ennetada teada tuntud probleemi. Kuid pole kindel millised sobivad. Sooviks siis tootekoodi.
Viimati muutis karel565, 29 Sept 2015, 18:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas Siim »

Mis on teadatundtud probleem huvitaks mind? :D

karel565
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Mai 2011, 21:52
Auto: Golf II
Asukoht: Jõhvi

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas karel565 »

Loe siit natuke: http://www.brick-yard.co.uk/forum/aaz-c ... 69766.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui olen asjast õigesti aru saanud, siis väntvõlli rihmaratta ots kulub ära ja hüppab üle. Ja see kulumine ongi seotud genekaga. :eh: Vähemalt nii olen mina asjast aru saanud. Ja geneka rihmaratta vahetamine "siduriga" rihmatatta vastu pidavat leevendama seda probleemi ja tulevikus ära hoidma.

Väike näide, kui palju see eeldatavasti asja muudab:

Before -
http://www.youtube.com/watch?v=PdrREAVNNcQ" onclick="window.open(this.href);return false;


After -
http://www.youtube.com/watch?v=S2vvVPd9YCk" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis karel565, 29 Sept 2015, 18:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas Siim »

Aga miks käbi ära kulub? Mis moodi ta kuluda saab, seletage keegi targem. Rihmavahetuseks pole vaja lahti kiskuda, ainult väntvõlli simmeri vahetuseks.
Miks rihmaratas loperdab nimodi seal videos? See on normaalne? Pole ju kummileevendit ega mitte midagi..

Videos jäi veel silma automaat pinguti, ma pole aaz'il seda näinud, kas tegu on mingi lõpuaastatega või konditsioneeriga variant?
Või variant 2, et peale pandud TDI genekas koos kronsteini ja rihmaga.

Lugesin seda sama teemat ja leidsin mingi lingi kus räägib mis auto omad sinna aretada saab
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=24517.0" onclick="window.open(this.href);return false;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas GTI »

Loen seda probleemi esimeselt lingilt ja ei saa hästi aru miks just diislitel rihmaratta polt lahti tuleb? Originaalis on ta miskise keermeliimiga seal kinni mida üldjuhul niisama võtmega keerates lahti ei saa, on ikka väga kinni ja tuleb kasutada erimeetmeid. Kas süüdi on veidi suurem vibra ja kuidas siduriga generaator väldib vända poldi lahtitulemist (siduriga genekas võib vältida küll leevendiga rihmaratta leevendi purunemisele pikemas perspektiivis - selles on mingi loogika)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1060
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas Siksaator »

GTI kirjutas:Loen seda probleemi esimeselt lingilt ja ei saa hästi aru miks just diislitel rihmaratta polt lahti tuleb? Originaalis on ta miskise keermeliimiga seal kinni mida üldjuhul niisama võtmega keerates lahti ei saa, on ikka väga kinni ja tuleb kasutada erimeetmeid. Kas süüdi on veidi suurem vibra ja kuidas siduriga generaator väldib vända poldi lahtitulemist (siduriga genekas võib vältida küll leevendiga rihmaratta leevendi purunemisele pikemas perspektiivis - selles on mingi loogika)?
Noo selle kohta igasuguseid jutte aga jah väidavad, et generaator ''koormab'' seda kummileevendiga väntvõlli rihmaratast, mis omakord siis väntvõlli käbi. Põhisüüdlaseks peavadki siis seda töötamise ajal tekkivat vibra- eriti siis kui elektrilised lisad koormust tekitavad generaatorile. Siinkohal muidugi keegi päris uut autot ostes seda kohe ära vahetanud pole, et teaks konkreetselt rääkida, niiet mingis mõttes heietamiseks need mõtted jäävad :roll: .
Igatahes ise paigaldasin enda AAZ mootoriga golfile 120A geneka koos automaatpingutiga. Algselt oli sel 120A genekal ka tavaline rihmaratas, mis tekitas töötamise ajal meeletut vibra. Lõpuksin panin siduriga rihmaratta ning asi muutus totaalselt- rihmaratas väntvõlli otsas enam ei vibreerinud ning kogu generaatoririhma majandus oli tunduvalt ''pehme käiguga'' :roll: .
Nii 70A/90A/120A genekale sobib kõigile üks siduriga rihmaratas- küsi lihtsalt poest oma autole siduriga rihmaratast, kui muidu ei leida siis ütle, et 120A generaator on (sellel enamasti siduriga rihmarattad).

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kui 66kw(passat-golf) pealt genekas otsida, siis peaks ju seal siduriga rihmaratas olemas olema? Kas kronsa istub ka 1:1? Rihm läheb kataloogi järgi?(66kw)

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1060
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9TD AAZ Generaatorile "siduriga" rihmaratas

Lugemata postitus Postitas Siksaator »

Siim kirjutas:Kui 66kw(passat-golf) pealt genekas otsida, siis peaks ju seal siduriga rihmaratas olemas olema? Kas kronsa istub ka 1:1? Rihm läheb kataloogi järgi?(66kw)
66kW peaks jah mõlemat leidma- siduriga ja ilma. Automaatpingutiga generaatori kronstein sobib tavalise asemele 1:1le. Rihm läheb jah 66kW oma ehk siis kui konditsiooneerita isend siis 1045mm pikkusega ja kui kliima või kondiga siis 1145mm.

Vasta

Mine “Diislid”