probleemiks on "väsinud" diisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Ok.
Visake jah kõik roheliste vidinad kapoti alt minema, aga palun müüge see masin hiljem ka nende vidinate hinna võrra odavamalt maha.
Meie rahva häda on selles 50a- ses diblade kultuuri ruumis elamises, kus kõvem mees oli see, kes rohkem suutis kokku varastada ja muid seadusi eirata. Arenenud riikide kodanikud ei tule eriti sellise asja pealegi, et nui neljaks, kasvõi seadust rikkudes mingi vidin, mis loodust suudaks natuke säästa maha keerata, sest pappi jagub ainult petuskeemide jaoks, mis siis et skeemitamiste peale võib seda purukest teinekord rohkemgi kuluda.
tlauri targutab küll palju, kuid paraku on tal ka enamustel juhtudel täiesti õigus. Ei saa niimoodi elada, et peale mind tulgu või veeuputus, ka meie lapsed tahavad elada. Kui te aga järglasi ei soovi, siis palun laske ennast ära kohitseda, et teistel kergem oleks.
edit: ja enamus teist tarkadest võiks emakeele tunde uuesti võtta, et tuletada meelde kuhu käib nõrk, tugev või topelt klusiilhäälik. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nagu soome keelt loe pidevalt, igasugused kottid ja plokkid lendavad koguaeg
Visake jah kõik roheliste vidinad kapoti alt minema, aga palun müüge see masin hiljem ka nende vidinate hinna võrra odavamalt maha.
Meie rahva häda on selles 50a- ses diblade kultuuri ruumis elamises, kus kõvem mees oli see, kes rohkem suutis kokku varastada ja muid seadusi eirata. Arenenud riikide kodanikud ei tule eriti sellise asja pealegi, et nui neljaks, kasvõi seadust rikkudes mingi vidin, mis loodust suudaks natuke säästa maha keerata, sest pappi jagub ainult petuskeemide jaoks, mis siis et skeemitamiste peale võib seda purukest teinekord rohkemgi kuluda.
tlauri targutab küll palju, kuid paraku on tal ka enamustel juhtudel täiesti õigus. Ei saa niimoodi elada, et peale mind tulgu või veeuputus, ka meie lapsed tahavad elada. Kui te aga järglasi ei soovi, siis palun laske ennast ära kohitseda, et teistel kergem oleks.
edit: ja enamus teist tarkadest võiks emakeele tunde uuesti võtta, et tuletada meelde kuhu käib nõrk, tugev või topelt klusiilhäälik. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nagu soome keelt loe pidevalt, igasugused kottid ja plokkid lendavad koguaeg
Viimati muutis jussike, 11 Mai 2015, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Põhimõtteliselt olen KAT-i poolt. Ise hingame seda õhku mida reostame. Küsimus on kas ülevaatuse ajaks saan kõik mis planeeritud lõpuni tehtud. Aeg ja finantsid seavad omad piirid ja KAT-i (120EUR) on järiekorras viimasel kohal.
p.s. KAT või siis resonaator tekitavad heitgaasidega mootorile väikse vastusurve. Mootori jõudlus kül mõne võrra väheneb kuid samas muudab selle vaiksemaks ja ühtlasemaks. Raketti pole mulle vaja
p.s. KAT või siis resonaator tekitavad heitgaasidega mootorile väikse vastusurve. Mootori jõudlus kül mõne võrra väheneb kuid samas muudab selle vaiksemaks ja ühtlasemaks. Raketti pole mulle vaja

-
- Klubiline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
- Telefon: 56251450
- Skype: JumperDJ
- Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
- Asukoht: Pärnumaa
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Oled vahepeal teada saanud, mis veaks olid või on? Ise arvan et õhulugeja või siis mõni vaakum klapp jääb kinni ning võid ka vaakum voolikud üle vaadata ega mõni ei leki. Aga jah enne tuleks arvuti järgi panna.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
See viitab soekäivitus probleemile- kontrolliks starterit, puhastaks või vahetaks vastavalt vajaduseleaavo kirjutas: Viimase aja tähelepanekud on sellised,et hommikuti läheb masin ilusti käima aga sooja mootoriga on esinenud "venitamist"enne kui tuurid üles võtab. Paar korda on juhtunud ka nii,et ei ole esimese korraga käima saanudki. Tuli gaasi pedaaliga järgi aidata,et mootor tuurid üles võtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Tlauri. Pettust katalüsaatori eemaldamisest mootoril AFN on liialt üteldud. Auto hakkab paremini ,,hingama,, ja ülevaatusel on kõik parameetrid korras. Vastab EU normile 3. Jussike ,Tarmi läks millegi pärast närvi ,kui oli jutuks kati, eemaldamine. Mõttetu jahumine Tarmi poolt oma järglastega ,,ala,, oled roheline. Meid, autojuhte , kes eemaldavad summutist katalisaatori on ca.200. Tuletan JUSSIKESELE meelde. Meid on vähe. Meie tehnikud ei muuda maailma. Sina juss maksad kinni oma auto HOOLDUSe ,aga sinu auto PEAB vastama euro nõudele 5. Oled sa ÕNNELIK et omasid tollel ajal D S G käigukastiga autot. Isegi TUNNUSTUSE said.(tutvus ju on valuuta) Kokkuvõttes.eemaldada summutist katalüsaator, ei reosta meie kuidagi loodust.Jääme euro normi 3.
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Mõelda vaid, kui veel EURO5 mootorilt eemaldada kõik need hingamist segavad faktorid ja atribuudid. Vot siis on masinal power ja polegi chip-tuuningu tegijate märg unenägu. 

51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Palun räägi, mis haigus sind vaevab, äkki keegi saab aidata.t6nis3 kirjutas:Tlauri. Pettust katalüsaatori eemaldamisest mootoril AFN on liialt üteldud. Auto hakkab paremini ,,hingama,, ja ülevaatusel on kõik parameetrid korras. Vastab EU normile 3. Jussike ,Tarmi läks millegi pärast närvi ,kui oli jutuks kati, eemaldamine. Mõttetu jahumine Tarmi poolt oma järglastega ,,ala,, oled roheline. Meid, autojuhte , kes eemaldavad summutist katalisaatori on ca.200. Tuletan JUSSIKESELE meelde. Meid on vähe. Meie tehnikud ei muuda maailma. Sina juss maksad kinni oma auto HOOLDUSe ,aga sinu auto PEAB vastama euro nõudele 5. Oled sa ÕNNELIK et omasid tollel ajal D S G käigukastiga autot. Isegi TUNNUSTUSE said.(tutvus ju on valuuta) Kokkuvõttes.eemaldada summutist katalüsaator, ei reosta meie kuidagi loodust.Jääme euro normi 3.
Kui on ravimatu, ehk oleks mõttekam piinad lõpetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Kui vaadata mis kell on nii mõnigi postitus talt tulnud räägib see nii mõndagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3568
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Tundub nagu oleks sul kaks asja korraga.
Esmalt poomine selles vahemikus viitab vaakum lekkele.
Teisalt tuleb soojalt käivitus mis viitab kulunud starterile või kulunud kõrgsurve pumbale.
Katalüsaatori kohta olen kuulnud, et ei mõjuta diisli näite niipalju kui bensukal.
Aga AHU mootoriga sain ka koos katiga 9.0 tahma testis.
Nädal hiljem teise kasutatud kõrgsurve pumbaga sain ilusti 0.midagi!
@tõnis3: Vaatamata sõnadele: See foorum on tehniline foorum, mitte eesti keele filoloogia seltsi jututuba!
On minul teile range soovitus ka oma tehniline mõte ja muud ideoloogiad paremini sõnastada!
Jussike aka tarmi
võta rahulikult! Tead küll ütlust, et ka loll suudab targa enda tasemele tuua!
@gti: töötan ka öösiti!
Edit: tõnis oli kirjavigadega hoopis!
@Jussike ma ei tea kust ta tarmi võtab, aga naljakas on et see mõte temale kohale ei jõua!
Esmalt poomine selles vahemikus viitab vaakum lekkele.
Teisalt tuleb soojalt käivitus mis viitab kulunud starterile või kulunud kõrgsurve pumbale.
Katalüsaatori kohta olen kuulnud, et ei mõjuta diisli näite niipalju kui bensukal.
Aga AHU mootoriga sain ka koos katiga 9.0 tahma testis.
Nädal hiljem teise kasutatud kõrgsurve pumbaga sain ilusti 0.midagi!
@tõnis3: Vaatamata sõnadele: See foorum on tehniline foorum, mitte eesti keele filoloogia seltsi jututuba!
On minul teile range soovitus ka oma tehniline mõte ja muud ideoloogiad paremini sõnastada!

Jussike aka tarmi

@gti: töötan ka öösiti!

Edit: tõnis oli kirjavigadega hoopis!

@Jussike ma ei tea kust ta tarmi võtab, aga naljakas on et see mõte temale kohale ei jõua!

Viimati muutis MustVälk, 14 Juun 2015, 10:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Saage juba ükskord aru, ma ei ole Tarmi ega tunne ka ühtegi selle nimelist kodanikku.MustVälk kirjutas:Tundub nagu oleks sul kaks asja korraga.
Esmalt poomine selles vahemikus viitab vaakum lekkele.
Teisalt tuleb soojalt käivitus mis viitab kulunud starterile või kulunud kõrgsurve pumbale.
Katalüsaatori kohta olen kuulnud, et ei mõjuta diisli näite niipalju kui bensukal.
Aga AHU mootoriga sain ka koos katiga 9.0 tahma testis.
Nädal hiljem teise kasutatud kõrgsurve pumbaga sain ilusti 0.midagi!
@tlauri: Vaatamata sõnadele: See foorum on tehniline foorum, mitte eesti keele filoloogia seltsi jututuba!
On minul teile range soovitus ka oma tehniline mõte ja muud ideoloogiad paremini sõnastada!![]()
Jussike aka tarmivõta rahulikult! Tead küll ütlust, et ka loll suudab targa enda tasemele tuua!
@gti: töötan ka öösiti!
Viimati muutis jussike, 13 Juun 2015, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Lauri (moderaator) postitan alati teemat alates kellast 22.00. Vastas ka Siim (MustVälk),et tema töötab ka öösiti. Tehke järeldus.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Ma järeldan siit seda et töö ajal tehakse tööd mitte ei käida foorumis ja ei näpata tööandja tagant tema aega ja ressursse, mis palgana sulle ju kinni makstakse.t6nis3 kirjutas:Lauri (moderaator) postitan alati teemat alates kellast 22.00. Vastas ka Siim (MustVälk),et tema töötab ka öösiti. Tehke järeldus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Venitame OT edasi.
Seda ma räägingi, et meie põlvkond on õpetatud "sõbralike" sisserändajate poolt kõike ja kõikjalt mida iganes pihta panema, kahjuks on see ka viimastele põlvedele üle kandumas.GTI kirjutas:Ma järeldan siit seda et töö ajal tehakse tööd mitte ei käida foorumis ja ei näpata tööandja tagant tema aega ja ressursse, mis palgana sulle ju kinni makstakse.t6nis3 kirjutas:Lauri (moderaator) postitan alati teemat alates kellast 22.00. Vastas ka Siim (MustVälk),et tema töötab ka öösiti. Tehke järeldus.
Viimati muutis jussike, 14 Juun 2015, 11:29, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3568
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
OT:
@GTI tööjuures on mul pidevalt suuremaid ootamis pause!
Aga seda pole mõtet siin rohkem lahata kellel kui palju on aega, et töökõrvalt siin jama kokku ajada!
@tõnis3 lõpeta see tarmiks sõimamine kui ta seda pole!
@GTI tööjuures on mul pidevalt suuremaid ootamis pause!

Aga seda pole mõtet siin rohkem lahata kellel kui palju on aega, et töökõrvalt siin jama kokku ajada!
@tõnis3 lõpeta see tarmiks sõimamine kui ta seda pole!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Jussike....ära ole nii orjameelne...selles see oonia viga ongi,et tööandja tahab sind selle olematu kopika eest kuivemaks kui mahlaks pressitud sidruni pigistada st kokkuvõttes maksad tööl käimisele pealegi! Nagu aru saanud,siis valitseb teil seal kvaliteetse tööjõu puudus mitte ülejääk....v kus on vabandus sellise utoopilise näite toomiseks?jussike kirjutas:Venitame OT edasi.Seda ma räägingi, et meie põlvkond on õpetatud "sõbralike" sisserändajate poolt kõike ja kõikjalt mida iganes pihta panema, kahjuks on see ka viimastele põlvedele üle kandumas.GTI kirjutas:Ma järeldan siit seda et töö ajal tehakse tööd mitte ei käida foorumis ja ei näpata tööandja tagant tema aega ja ressursse, mis palgana sulle ju kinni makstakse.t6nis3 kirjutas:Lauri (moderaator) postitan alati teemat alates kellast 22.00. Vastas ka Siim (MustVälk),et tema töötab ka öösiti. Tehke järeldus.
GTI: enamus oonia elanikest ei saagi palka,vaid toimetuleku toetust....pere peale kokku jah mehe ja naise palk venitab miskise palga moodi asja välja arvestades kohaliku elukallidust ja hullemaks veel läheb nende maksudega(ka kaudsed)! Ja ärge tulge nüüd rääkima,et miks ei õppinud vms...BS kui terve ülikooli lõpetanute kari töötab sisuliselt "mäkis" miinimumi peal kust pole suht midagi "varastada".....v äkki oli see kellegi emme-issi märg unelm oma lapsest,kes sai ülikooli diplomi(vahet ei ole mis eriala) ja töötab valgekraena?
Viimati muutis copilot, 15 Juun 2015, 23:59, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleemiks on "väsinud" diisel
Tervist. Olin mõned kuud kohas kus interneti ja mobiilsidet ei eksisteeri. Selle ajaga olete mulle siin laadaplatsi jõudnud korraldada. Neile kes konkreetselt põhjuse vastu huvi tundsid saan öelda,et põhjuseid oli kaks : 1. Kütuse kõrgsurve pumba surve oli alumise piiri lähedal(nii väitis remondi mees) ja 2. Turbo toimis viivega. Membraan vahetati ära ja turbo puhastati seest . Kuna remondi korraldas sõber minu äraolekul ärge hakake esitama liigseid küsimusi. Nagunii ei oska ma kõigile adekvaatselt vasta. Masin lippab nagu noor põder, vaat see on oluline.
SEE TEEMA ON NÜÜD LÕPETATUD
SEE TEEMA ON NÜÜD LÕPETATUD