PD pihustite kontroll

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

Tere,kas pihustite korrasolekut saab kontrollida elektrooniliselt ,ehk siis diagnostikakaabliga või mehhaaniliselt, ehk siis pihustistendis? Või siis lausa mõlemaga?
Hommikuti auto ei ehmata käima,nagu korralik diisel peaks vaid puterdab käima koos sinise suitsuga!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

JETTAMEES kirjutas:Tere,kas pihustite korrasolekut saab kontrollida elektrooniliselt ,ehk siis diagnostikakaabliga või mehhaaniliselt, ehk siis pihustistendis? Või siis lausa mõlemaga?
Hommikuti auto ei ehmata käima,nagu korralik diisel peaks vaid puterdab käima koos sinise suitsuga!
Pole küll otsene vastus küsimusele, kuid praegused hommikud on valdavalt sinna +5C juurde (isegi allapoole..kes millal ärkab, eksole :) ) ja vb. asi hoopis eelsüüte küünaldes?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

TiitRE kirjutas:
JETTAMEES kirjutas:Tere,kas pihustite korrasolekut saab kontrollida elektrooniliselt ,ehk siis diagnostikakaabliga või mehhaaniliselt, ehk siis pihustistendis? Või siis lausa mõlemaga?
Hommikuti auto ei ehmata käima,nagu korralik diisel peaks vaid puterdab käima koos sinise suitsuga!
Pole küll otsene vastus küsimusele, kuid praegused hommikud on valdavalt sinna +5C juurde (isegi allapoole..kes millal ärkab, eksole :) ) ja vb. asi hoopis eelsüüte küünaldes?
:lol: minu 96kw pd ehmatas käima ka -5c juures....kui tolle alles siin UK s ostsin pea 4 aastat tagasi....niisama sportlikust huvist hakkasin kontrollima neid küünlaid ûhel sügisel ja mitte ükski ei läind mitte soojakski! Seega mina pakun esmalt pritse nurka/nuka ajastust ja kustunud küünlad võivad kaasa aidata(+5c kohe kindlasti on küünaldest poogen ausalt öeldes kui mootor muidu korras). Mis ma aga veel välja pakuks....küte vajub tagasi ja seda kus,kuidas ja miks PD puhul küte tagasi vajuda saab,vast viitsib teema algataja siit foorumist ise välja raalida - räägitud sellest küll ja enam :D

Aga kui pritse nurk/ajastus vale omajagu siis vb tõesti surnud kyynlad aitavad kaasa...viimaseid kontrollida ei ole ilmselt probleem kas hakkavad hõõguma ja seda täies ulatuses ning ok kiirusega kasvõi niisama profülaktika mõttes tuleva külma eel!
Viimati muutis copilot, 14 Okt 2015, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

küünalde kontroll pole muidugi probleem-lihtsalt küsin et kas mingit veateadet ei peaks kuskile ette lööma ? nagu küünalde tuli e hakka põlema või hakkab vilkuma või muu selline?
Ostsin teise soojade ajal ja kah siis puterdas-vähem muidugi! Pritsenurka peaks reguleerima pihusti pealt reguleerkruvitega,nagu ma aru olen saanud? Enne ja pärast rihmavahetust muutusi ei olnud-ikka sama! Rihmavahetuse ajal lasin ka tõukurid ära vahetada aga kasu polnud miskit,tiksuvad ikka hommikuti edasi! Flameko pühkis käed puhtaks kuna ennem tuleks üks pihusti korda teha millel vedru lahti! Siis alles vaatavad miks tõukurid tiksuvad kuigi uued! Kuigi tõukuritiks ja pihustivedru ei ole omavhel seotud! aga sees selleks-pikk jutt si** jutt!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

ja veel,kui hommikul süüde sisse panna siis paagipump hakkab tööle ilge mulina-sulinaga? On see normaalne või tõesti trassis õhk sees?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ma ei tea mis mootor sul on...aga siin foorumis tundub olema nii mõnigi mees,kes jagab selle PD pihustite teemat ja PD mootorit üldiselt une pealt! Miski aeg leian nimed,siis jagan privas...vb saad parema diili ja eelkõige asjalikema meestega kontakti,kui seda Flamenkos!
Viimati muutis copilot, 14 Okt 2015, 22:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Siiralt loodan,et see ei kvalifitseeru teema alla,aga vahelduseks huumorit siiski:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

JETTAMEES kirjutas:ja veel,kui hommikul süüde sisse panna siis paagipump hakkab tööle ilge mulina-sulinaga? On see normaalne või tõesti trassis õhk sees?
Ma ei tea su paagi ja paagis oleva üksuse ehitust aga minu 1.9pd teeb sulinat veidi kui paak alates veerand täis ja allapoole...muidu ainult pumba surin. Aga kui ikka suvel kah jama,siis kyynlad kyll syydi pole ja need vaata yle nn muu seas. Kala kuskil mujal!
Diesel Power KEEPS ME GOING

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

1,9 pd 96kw ja AWX mootor

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas Laur »

Paagimulin on normaalne, hüdrotõukurid tuleb enne paigaldust õliga täita. Kuigi uutes peaks õli sees olema...peaks...
Veavad muidugi pikapeale ise ka õli sisse.
Süütenurka ei timmita pihustite pealt vaid nukvõlli rihmarattast.
Pihusti pealt nuka alumises asendis kinni ja veidi tagasi. Täpselt ei tea, enamvähem kolmveerand tiiru.
M.O.T.T

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas rako »

Minu 1.9 110kw teeb ka seda mulinat kui süüde sisse panna. Varem ma pole seda väga täheldanud teisel PD mootoritel. Seega esimese hoona võtsin ka seda kahtleval seisukohal. Täna ma vaatan, et käivitub ja muret nagu pole siis las muliseb.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

Laur kirjutas:Paagimulin on normaalne, hüdrotõukurid tuleb enne paigaldust õliga täita. Kuigi uutes peaks õli sees olema...peaks...
Veavad muidugi pikapeale ise ka õli sisse.
Süütenurka ei timmita pihustite pealt vaid nukvõlli rihmarattast.
Pihusti pealt nuka alumises asendis kinni ja veidi tagasi. Täpselt ei tea, enamvähem kolmveerand tiiru.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"],JULGEN VASTUVÄITTA! Nuka rihmarattast pannakse ikka jaotus paika! e siis klappide avamise faas! Või olen ma millegist valesti aru saanud? Kuigi mulle tundub loogiliselt võttes et pritsenurk sätitakse paika nii ,et pihusti on lõpuni kokkusurutud ja pool pööret tagasi regiuleerkruvist! Niiöelda lõppviimistluse teeb elektroonika! Sain ma õieti aru?

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas Siim »

Süütenurk siiski nukast, ma olen ka nii aru saanud.
Mulin normaalne, mul kodus juba 7 aastat PD motoga auto old ja uuest peast saati muliseb süüte sisse pannes.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Jettamees....kui ei usu,loe ise!

http://www.myturbodiesel.com/wiki/camsh ... i-engines/" onclick="window.open(this.href);return false;


Küsimus: mida näitab diagnostika torsion value/syncro angle(oleneb kuidas programm kanalit kirjeldab) väärtuseks?
Viimati muutis copilot, 15 Okt 2015, 21:12, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

copilot kirjutas:Jettamees....kui ei usu,loe ise!

http://www.myturbodiesel.com/wiki/camsh ... i-engines/" onclick="window.open(this.href);return false;


Küsimus: mida näitab diagnostika torsion value/syncro angle(oleneb kuidas programm kanalit kirjeldab) väärtuseks?
puust ja punaselt! tänud! Sain palju targemaks! Sitaks hea ikka kui on olemas sellised foorumid! :thumbup:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

JETTAMEES kirjutas:
copilot kirjutas:Jettamees....kui ei usu,loe ise!

http://www.myturbodiesel.com/wiki/camsh ... i-engines/" onclick="window.open(this.href);return false;


Küsimus: mida näitab diagnostika torsion value/syncro angle(oleneb kuidas programm kanalit kirjeldab) väärtuseks?
puust ja punaselt! tänud! Sain palju targemaks! Sitaks hea ikka kui on olemas sellised foorumid! :thumbup:
Võta heaks! Kui sa nüüd süübida viitsid, siis jah, elektroonika on võimeline mingil määral pritse ajastust iga pihusti kohta eraldi reguleerima.....AGA seda eeldusel, et kõik muu on mehaaniliselt paigas. Ja üks asi,mis asja kohe kindlasti mõjutab, on nn nuka ajastus/nurk....kui ikka nukk ei ole aju poolt eeldatud pritse ajastuks pihustis seda õiget survet käitanud(surve pihustis mõjutab vägagi õiget pritse ajastust ja veel enam KESTVUST!), siis ongi kaput mahle ja nuka ajastust kahjuks aju/elektroonika reguleerida ei suuda! Eks seal ole veel muid asju, mis asja mõjutavad nn pihusti enda juures, aga inimesi, kes tunnevad PD pihusti tööd läbi ja lôhki, leiad ka siit foorumist(sirvi kasvõi nn sticker teemasid siit samast alafoorumist). Kuna minu PD on selles osas seni nn veatult toimind, siis pole mahti olnd asja nii sygavuti uurida ja pole põhjust olnud ka asja lahti kiskuda :lolno:
Viimati muutis copilot, 15 Okt 2015, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ja paluks ka näite kanalist,mis näitab pihustite pihustamiste stabiilsust vms(idle stabilization vms ja oli vist kanal 13 äkki!). Ja muidugi torsion value/synro angle(selle kanali nr said sa minu pandud lingist :D )!
Viimati muutis copilot, 15 Okt 2015, 23:20, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

lähiajal ostan omale ross-tech kaabli siis saan avaldada neid andmeid! Aga suured tänud!"

ThurmanMurman
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Dets 2015, 21:26
Telefon: 55952274
Auto: VW GOLF mk5
Asukoht: VW AG

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas ThurmanMurman »

copilot kirjutas:Siiralt loodan,et see ei kvalifitseeru teema alla,aga vahelduseks huumorit siiski:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto sõidab nagu kulda! :lol:

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 41
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa

Re: PD pihustite kontroll

Lugemata postitus Postitas Kodumeister »

Tere, tegu kül 2.0 tdi 103kw v16 bkd aga kas need näidud on normis või mitte sellel mootoril, võimaldab kuidagi ka paremaks teha? nt süüte nurka muuta kuna käivitub kuidagi pikalt. :x

Address 01: Engine (03G 906 016 AQ)

21:13:52 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.61 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.12 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

21:13:52 Group 004: Pump-Jet Valves
819 /min Engine Speed (G28)
2.8 °BTDC Injection Start (specified)
6.1°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
Viimati muutis Kodumeister, 01 Veebr 2016, 21:40, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”