
Passat 2.0 103 kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat 2.0 103 kw
See pole mingi näitaja. Sõbral oli a3 2.0 103kw 8v ja sellel oli üks näit -1.5 umbes ja käivitus-sõitis väga hästi, ei suitsenud ega mitte mingeid probleeme ei olnud.
Re: Passat 2.0 103 kw
aga millest see see olla võib ? et kahel seal miinus ees on


Siim kirjutas:See pole mingi näitaja. Sõbral oli a3 2.0 103kw 8v ja sellel oli üks näit -1.5 umbes ja käivitus-sõitis väga hästi, ei suitsenud ega mitte mingeid probleeme ei olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2.0 103 kw
Sest kahel on nn plussis....tee ende antud kanali andmete idee ja kujunemine selgeks....need pole veakoodid vms vaid näitab kuidas küttekoguste ja pihustamise ajastusega silindrite töö tasakaalus hoitakse pmt. Väga ok näitajad sul seal eeldades et mootor oli töösoe ja näit tühipööretel!
Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!
Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2.0 103 kw
Ja seda kuidas yks v teine pihusti silindri tööd nn tasakaalustab vs teised silindrid oleneb ka näiteks sellest kas mõnes silindris on madalam kompressioon v kui mõni klapp ei pea jne. Ma ei suuda hetkel telefonis linki sebida,kus sellest kanalist ja nendest näitudest natuke paremini selgitab(inglise keelne).
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 2.0 103 kw
no külmastpeast käima pannes viskab vahel hea pahmaka suitsu tagant välja.. arvasin et äkki see sellega seoses, ei saagi aru millest see on et külmastpeast suitseb, võib olla see hoorattast, tean et see kõver veidi ja vajab vahetust
copilot kirjutas:Sest kahel on nn plussis....tee ende antud kanali andmete idee ja kujunemine selgeks....need pole veakoodid vms vaid näitab kuidas küttekoguste ja pihustamise ajastusega silindrite töö tasakaalus hoitakse pmt. Väga ok näitajad sul seal eeldades et mootor oli töösoe ja näit tühipööretel!
Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2.0 103 kw
Pahmakas suitsu on milline? Kas palju v õrn pahmakas....mis värvi...kas mootor tahab veidi pikemat käiamist külmalt. Mida näitab torsion value/syncro angle(oleneb kuidas programm kirjelduseks ütleb) kanal 4.TDI4 kirjutas:no külmastpeast käima pannes viskab vahel hea pahmaka suitsu tagant välja.. arvasin et äkki see sellega seoses, ei saagi aru millest see on et külmastpeast suitseb, võib olla see hoorattast, tean et see kõver veidi ja vajab vahetust
copilot kirjutas:Sest kahel on nn plussis....tee ende antud kanali andmete idee ja kujunemine selgeks....need pole veakoodid vms vaid näitab kuidas küttekoguste ja pihustamise ajastusega silindrite töö tasakaalus hoitakse pmt. Väga ok näitajad sul seal eeldades et mootor oli töösoe ja näit tühipööretel!
Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Passat 2.0 103 kw
Nende sõprade jutu järgi see hooratas kõver ongi.Lollus ruulib,kuid ei taha, et netis segast pekstakse. Leia kõverat ,,jõngertavat ,, hooratast.