Taga ots kõrgemaks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Taga ots kõrgemaks
Stori selline.Autoks universaal kerega b5 Sai esi silla remont tehtud, st. vahetatud kogu rem. komplekt +amordid. nüüd selline asi et auto esi osa vaatab taevasse. Kuna amordid ja vedrud on taga igati korralikud veel, siis uurikski kuidas tõsta taga osa nii et poleks vaja ei amorte ega vedruid vahetama hakata? Kusagilt lugesin et lasta treialil teha( oskan ise treida) 2-3 cm plastik puks ja see vedrule alla panna. mis variante veel. vedrusid kokku kindlasti keevitama ei hakka...ja kui see plast puksi asi siis millist plastioleks hea, paljud tehnoplastid on suht rabedad. kas ei või juhtuda nii et talvel võivad ära laguneda??
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Taga ots kõrgemaks
Kust seda võtad, et tagumised vedrud ja amordid korralikud on? Järelikult ikka ei ole ju, kui per*e ära vajunud. Ega tehasest tulles seal mingeid pukse ega keevitatud vedrusid ei ole ju..
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Taga ots kõrgemaks
Kuidas sa esiosa kõrgeks said. Keerasid esisilla buksid nii kinni et auto oli õhus?
Re: Taga ots kõrgemaks
Lasin vahetada, ise ei vahetanud. Ei usu hästi et aastaid selle tööga elatis teeninud mehed nüüd mingi jama kokku keeravad. Taga amortide seisukorra kohta nii palju et silla test näitas amortide efektiivsuseks 87%. Lekkeid ei ole. ilusad kuivad. Vedrud on terved. enne esisilla remonti oli taga osa 1 cm kõrgem kui esi ots. praegu on vahe umbes 2 cm, seega esi sild on tõusnud 3 cm.
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Taga ots kõrgemaks
No aga vaheta taga ka vedrud ära. Ajapikku nad vajuvad ikka ära. Töö juures yks vahetas ka oma autol esimesed amordid ja vedrud ära, nyyd nina õhus. Meil sama ajastu masinad, tema auto alt näeb läbi, minu omal mitte. Amorte ei pea vahetama hakkama, kuigi need amorditestid olenevalt suuresti sellest, mis rehv sul seal all on.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
Re: Taga ots kõrgemaks
aga selle nina tõusmise asjast ei saa hästi aru. mõned ütlevad et peabki tõusma, et see 2-3 cm tõusmist igati normaalne. Teised kohe et valesti rem. tehtud jne. Võta nüüd kinni. aga eks ma mõtle mida teen.
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Taga ots kõrgemaks
Uus vedru on uus vedru. Mõni paneb 15a sõitnud autole "madaldusvedrud" alla ja siis ka auto tõuseb, sest originaal on nii ära vajunud.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Taga ots kõrgemaks
Kui ette uusi vedrusid ei pannud (avapostist nagu sain nii aru) siis misasi seda nina tõstab? Ainuke asi kui uute esiamortide vedru tugitaldrik pole samas kohas mis vanal amordil e. vedrude alumine toetuspind on kõrgemal. Sa vanu ja uusi esiamorte kõrvuti võrdlesid et kas on ikka samad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..