Golf 74kw 2003
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 74kw 2003
Tere.
Sai ostetud endale golf 1.9tdi 74kw 2003a.
Küsimusi on mitu seega ei osanud kuhugi täpsemalt postitada.
Esimene mure on see ,et auto ei tahtnud vahepeal üle 125 minna.Ei saa aru miks.Esimene päev läks 125 siis sama päeva õhtul veel 170 ja järgmine päev pigistasin pika maa peale isegi 180 aga naine ütles ,et tal ei läinud taas üle 120(pole rallimees,lihtsalt katsetasin) Oskab keegi nõu anda?
Ja kui palju on teil golfidel küttekulu.Mul on keskmiselt 5.4.Tundub natuke liiga palju maanteel.(seda näitab küll kompuuter.Pole jõudnud veel paagi täiega proovida) Oskab keegi üelda kui suured paagid muidu universaalidel on?(autopass.ee-s olid ainult luukpärad) Mul on taga ka midagi antitiiva moodi.Pidi hoidma tagaklaasi puhtana.Kuna surub tuult vastu klaasi.Kas see võib suurendada oluliselt küttekulu?
Ja siis on veel elektrisüsteemis mingi probleem.Tagaluugi tuli ei taha toimida.Uste kohtvalgustid ka ei toimi.Ukse tõmban esimesse astmesse kinni siis läheb juhi oma põlema.kuigi peaks avamisel põlema minema.Pirnid toimivad.Ja kui tavalise test kruvikeerajaga testisime kas voolu on siis sai vist lisa massi ja süttis põlema.Vb on ka lülitite viga.Pole jõudnud veel lahti lammutada.Raadio atenniga sama mure ei toimi korralikult.Algselt see oli üldse tagant lahti ühendatud.Ei tea küll miks.Panin juhtme järgi aga väga väga halvasti toimis.(proovisime veel 4-ja vw atenni) OSkab keegi üelda kas see tüüp viga? JA see ,et uksed lähevad lukku 10 seki jooksul on normaalne?juhul kui ma süüdet sisse ei pane.
Igatahes ootan huviga infot ja võite lisada mida peaksin veel teadma või arvestama selle autoga?
Äitäh.
Sai ostetud endale golf 1.9tdi 74kw 2003a.
Küsimusi on mitu seega ei osanud kuhugi täpsemalt postitada.
Esimene mure on see ,et auto ei tahtnud vahepeal üle 125 minna.Ei saa aru miks.Esimene päev läks 125 siis sama päeva õhtul veel 170 ja järgmine päev pigistasin pika maa peale isegi 180 aga naine ütles ,et tal ei läinud taas üle 120(pole rallimees,lihtsalt katsetasin) Oskab keegi nõu anda?
Ja kui palju on teil golfidel küttekulu.Mul on keskmiselt 5.4.Tundub natuke liiga palju maanteel.(seda näitab küll kompuuter.Pole jõudnud veel paagi täiega proovida) Oskab keegi üelda kui suured paagid muidu universaalidel on?(autopass.ee-s olid ainult luukpärad) Mul on taga ka midagi antitiiva moodi.Pidi hoidma tagaklaasi puhtana.Kuna surub tuult vastu klaasi.Kas see võib suurendada oluliselt küttekulu?
Ja siis on veel elektrisüsteemis mingi probleem.Tagaluugi tuli ei taha toimida.Uste kohtvalgustid ka ei toimi.Ukse tõmban esimesse astmesse kinni siis läheb juhi oma põlema.kuigi peaks avamisel põlema minema.Pirnid toimivad.Ja kui tavalise test kruvikeerajaga testisime kas voolu on siis sai vist lisa massi ja süttis põlema.Vb on ka lülitite viga.Pole jõudnud veel lahti lammutada.Raadio atenniga sama mure ei toimi korralikult.Algselt see oli üldse tagant lahti ühendatud.Ei tea küll miks.Panin juhtme järgi aga väga väga halvasti toimis.(proovisime veel 4-ja vw atenni) OSkab keegi üelda kas see tüüp viga? JA see ,et uksed lähevad lukku 10 seki jooksul on normaalne?juhul kui ma süüdet sisse ei pane.
Igatahes ootan huviga infot ja võite lisada mida peaksin veel teadma või arvestama selle autoga?
Äitäh.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 74kw 2003
Kas limp mode auto ei lähe ehk siis jõud vahepeal ära ei kao? Antenni jala sees arvatavasti võimendi ära oksüdeerunud.
Ustel ei toimi mikrolülitid, sellepärast ka ei hakka salongivalgustus põlema ja uksed lähevad ise lukku tagasi.
Ustel ei toimi mikrolülitid, sellepärast ka ei hakka salongivalgustus põlema ja uksed lähevad ise lukku tagasi.
Re: Golf 74kw 2003
Kus need mikrolülitid veel on.On kätte saamine raske? Pean mõlemalt ukselt võtma? Kuhu suunda see Rahkla jääb? V-M ,Tallinna või Narva suunda?
Re: Golf 74kw 2003
J.Aru kirjutas:Kas limp mode auto ei lähe ehk siis jõud vahepeal ära ei kao? Antenni jala sees arvatavasti võimendi ära oksüdeerunud.
Ustel ei toimi mikrolülitid, sellepärast ka ei hakka salongivalgustus põlema ja uksed lähevad ise lukku tagasi.
Kus need mikrolülitid veel on.On kätte saamine raske? Pean mõlemalt ukselt võtma? Kuhu suunda see Rahkla jääb? V-M ,Tallinna või Narva suunda?
Jõud küll ära ei kaoa.
Viimati muutis GolfiHuvi, 26 Okt 2015, 20:05, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf 74kw 2003
Kütusefilter, samuti õhufilter on mis seisus? Ja kui mõned korrad siin 170..180 km/h uhada, hakkavad ka kompus numbrid suureks muutuma 

Re: Golf 74kw 2003
Kus juures pole neid veel ära vahetanud.Õhufilter oli küll jama täis.Üritan need uued muretseda.Äkki on tõesti nendes asi.TiitRE kirjutas:Kütusefilter, samuti õhufilter on mis seisus? Ja kui mõned korrad siin 170..180 km/h uhada, hakkavad ka kompus numbrid suureks muutuma
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf 74kw 2003
Need "nipsasjakesed" peaksid küll esmajärjekorras olema vahetatudGolfiHuvi kirjutas:Kus juures pole neid veel ära vahetanud.Õhufilter oli küll jama täis.Üritan need uued muretseda.Äkki on tõesti nendes asi.TiitRE kirjutas:Kütusefilter, samuti õhufilter on mis seisus? Ja kui mõned korrad siin 170..180 km/h uhada, hakkavad ka kompus numbrid suureks muutuma

Re: Golf 74kw 2003
Nii vahetasin salongi,mootori ja küttefiltri ära.Hetkel probleeme pole tekkinud .Minek oli nõks parem.Oskab keegi üelda kui suur paak universaalil on.Ja kui seier jõuab punase peale.Kaua umbes sõita saab veel? Mitu liitrit siis tagavara on.Eelmine auto oli ford ja punase peale sai veel kuskil 100 km keskmiselt lasta.Aga sellel on alla punase veel üks kriips.TiitRE kirjutas:Need "nipsasjakesed" peaksid küll esmajärjekorras olema vahetatudGolfiHuvi kirjutas:Kus juures pole neid veel ära vahetanud.Õhufilter oli küll jama täis.Üritan need uued muretseda.Äkki on tõesti nendes asi.TiitRE kirjutas:Kütusefilter, samuti õhufilter on mis seisus? Ja kui mõned korrad siin 170..180 km/h uhada, hakkavad ka kompus numbrid suureks muutuma
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 74kw 2003
Peale kütuse tule põlema hakkamist peaks veel 7L paagis olema. Ehk võiks peale seda 100 km sõita veel saada.GolfiHuvi kirjutas:Nii vahetasin salongi,mootori ja küttefiltri ära.Hetkel probleeme pole tekkinud .Minek oli nõks parem.Oskab keegi üelda kui suur paak universaalil on.Ja kui seier jõuab punase peale.Kaua umbes sõita saab veel? Mitu liitrit siis tagavara on.Eelmine auto oli ford ja punase peale sai veel kuskil 100 km keskmiselt lasta.Aga sellel on alla punase veel üks kriips.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 74kw 2003
Üleeile sai seda Golfi kaabliga veidi vaadatud. Panen ülesse õhulugeja ja turbo rõhu logid (viimasel lingil mõlema näidud koos), tehtud kolmanda käigu ja põhjagaasiga. Mulle tundub, et geomeetria ei liigu korralikult ehk rõhk läheb vahepeal liiga suureks ja siis jälle kukub mingi hetk alla?
Nendel tõmmetel küll limp mode ei läinud aga veakood oli mootri ajus olemas.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
http://www.upload.ee/files/5334178/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/5334182/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/5334185/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks oli veel kaks veakoodi
18261 tagasi ei tulnud. Jahutusvedeliku temp. anduri tuli alguses kohe tagasi, kui ainult süüde sees oli, samas ajust vaadates näitas ilusti temperatuuri. Pärast kui mootor käis peale uuesti kustutamist tagasi ei tulnud.
Nendel tõmmetel küll limp mode ei läinud aga veakood oli mootri ajus olemas.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
http://www.upload.ee/files/5334178/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/5334182/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/5334185/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks oli veel kaks veakoodi
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf 74kw 2003
Kood: Vali kõik
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Viimati muutis vwgolf, 15 Nov 2015, 19:35, muudetud 2 korda kokku.
Re: Golf 74kw 2003
No nii tänud J.Aru-le .Sai tehtud mõlema ukse mikrolülitid.Nüüd toimivad andurid ja tuled. No lugu nii ,et vahest saan 105km/h sisse ja edasi ei lähe.Keeran süüte sisse välja siis saan 115 keeran taas süüte välja ja momentaalselt läheb 125+ .Koha peal ka pöörded kõiguvad.Vahest on tuhat pööret ja siis natukese aja pärast 800.Enne oli külma mootoriga nii aga nüüd juba sooja mootoriga.Eeldan ,et need kaks asja omavahel seoutud. Ja vee temp läheb ilusti 90 kraadi välja.
Re: Golf 74kw 2003
Nonii.Saan aru ,et keegi ei oskda abi pakkuda.Eks keeruline teema ka.Aga tahaksin küsida kas keegi teab tallinnas mõnda head kohta kus diagnosti teha.Mitte mingid suvalised klemmid kes teevad nägu ,et oskavad midagi.Kedagi kes oskab oma tööd! On kellegil kedagi sellist soovitada?GolfiHuvi kirjutas:No nii tänud J.Aru-le .Sai tehtud mõlema ukse mikrolülitid.Nüüd toimivad andurid ja tuled. No lugu nii ,et vahest saan 105km/h sisse ja edasi ei lähe.Keeran süüte sisse välja siis saan 115 keeran taas süüte välja ja momentaalselt läheb 125+ .Koha peal ka pöörded kõiguvad.Vahest on tuhat pööret ja siis natukese aja pärast 800.Enne oli külma mootoriga nii aga nüüd juba sooja mootoriga.Eeldan ,et need kaks asja omavahel seoutud. Ja vee temp läheb ilusti 90 kraadi välja.