Engine control unit
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
- Telefon: 56505409
- Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Engine control unit
Autol mootor jukerdab, jõudu pole.
Diagnost näitas et
- Engine control unit blocked
- Intermitten
Oskab keegi sellekohta midagi rääkida. Kuidas veast lahti saada, kas kuskil mõni juhe lahti või vaja midagi välja vahet.
Diagnost näitas et
- Engine control unit blocked
- Intermitten
Oskab keegi sellekohta midagi rääkida. Kuidas veast lahti saada, kas kuskil mõni juhe lahti või vaja midagi välja vahet.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Engine control unit
Alusta sellest et mis mootoriga tegu ning veakood ei teeks ka paha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Engine control unit
17978 näitab et mootor on blokeeritud immo poolt. Ilmselt on see mingi vana viga, sest muidu läheks sul auto käima ja sureks 1-2 sekundit hiljem välja. Mootori aju selleks küll vahetama ei pea
.
Teine viga tundub olevat gaasiklapis, ilmselt võib tahta seadistamist, mida ka seal soovitatakse. Endal G4 peal ka peale aku eemaldamist käis algul päevakese nagu jumal juhatas (tühikäik), aga siis läks korda.
Tõenäoliselt ei pruugi kumbki nendest vigadest sinu auto jõuetust tekitada (sest ilmselt on 97a masinal veel trossiga gaas ja seal ei saa ka seda olla et elektroonika ei liiguta gaasiklappi piisavalt). Kas vead tulid peale kustutamist tagasi ja kas kohapeal ei osatud sulle midagi rääkida/soovitada?

Teine viga tundub olevat gaasiklapis, ilmselt võib tahta seadistamist, mida ka seal soovitatakse. Endal G4 peal ka peale aku eemaldamist käis algul päevakese nagu jumal juhatas (tühikäik), aga siis läks korda.
Tõenäoliselt ei pruugi kumbki nendest vigadest sinu auto jõuetust tekitada (sest ilmselt on 97a masinal veel trossiga gaas ja seal ei saa ka seda olla et elektroonika ei liiguta gaasiklappi piisavalt). Kas vead tulid peale kustutamist tagasi ja kas kohapeal ei osatud sulle midagi rääkida/soovitada?
Viimati muutis dellu, 09 Okt 2015, 08:25, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
- Telefon: 56505409
- Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Engine control unit
No nii nüüd viga teada, teises silindris puudub rõhk, nii et see mootor jokk omadega. Vajab uus mootor sebida
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
- Telefon: 56505409
- Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Engine control unit
Mootorile tehtud remont, aga viga ikka sama 2-ne silinder ei tööta, aju mingi plokk, uut aju vaja
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Engine control unit
Timo818 kirjutas:No nii nüüd viga teada, teises silindris puudub rõhk, nii et see mootor jokk omadega. Vajab uus mootor sebida
Kuidas aju vahetus võiks silindris surve taastada - või olen asjast valesti aru saanud?Timo818 kirjutas:Mootorile tehtud remont, aga viga ikka sama 2-ne silinder ei tööta, aju mingi plokk, uut aju vaja
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
- Telefon: 56505409
- Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Engine control unit
Silinder oli ka õli täis, vahetati nii ploki kui ka klapi kambri kaane tihend ja karteri tuulutus toru.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Engine control unit
Klapikambrikaane ihendi ja karteri tuulutus torust tõesti ei lähe õli silindrisse. Samuti pole ka kaanetihendi vahelt näinud/kuulnud ühtegi juhtumit, kust õli silindrisse satub. Panustaks ikkagi mingi mehhanilisele veale, kui õli silindris, siis äkki õlirõngas puruks/kulunud vms, nii et surve jookseb karterisse ja õli silindrisse.Timo818 kirjutas:Silinder oli ka õli täis, vahetati nii ploki kui ka klapi kambri kaane tihend ja karteri tuulutus toru.