Engine control unit

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Timo818
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
Telefon: 56505409
Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Timo818 »

Autol mootor jukerdab, jõudu pole.
Diagnost näitas et
- Engine control unit blocked
- Intermitten

Oskab keegi sellekohta midagi rääkida. Kuidas veast lahti saada, kas kuskil mõni juhe lahti või vaja midagi välja vahet.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas GTI »

Alusta sellest et mis mootoriga tegu ning veakood ei teeks ka paha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Timo818
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
Telefon: 56505409
Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Timo818 »

Passat B5 1.8T 97a
veakood 17978
17967

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas dellu »

17978 näitab et mootor on blokeeritud immo poolt. Ilmselt on see mingi vana viga, sest muidu läheks sul auto käima ja sureks 1-2 sekundit hiljem välja. Mootori aju selleks küll vahetama ei pea :).
Teine viga tundub olevat gaasiklapis, ilmselt võib tahta seadistamist, mida ka seal soovitatakse. Endal G4 peal ka peale aku eemaldamist käis algul päevakese nagu jumal juhatas (tühikäik), aga siis läks korda.

Tõenäoliselt ei pruugi kumbki nendest vigadest sinu auto jõuetust tekitada (sest ilmselt on 97a masinal veel trossiga gaas ja seal ei saa ka seda olla et elektroonika ei liiguta gaasiklappi piisavalt). Kas vead tulid peale kustutamist tagasi ja kas kohapeal ei osatud sulle midagi rääkida/soovitada?
Viimati muutis dellu, 09 Okt 2015, 08:25, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Timo818
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
Telefon: 56505409
Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Timo818 »

No nii nüüd viga teada, teises silindris puudub rõhk, nii et see mootor jokk omadega. Vajab uus mootor sebida

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Siim »

Raudselt mingi klapp ära põlend lihtsalt. Võta kaas maha ennem, kui mingeid järeldusi teed.

Timo818
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
Telefon: 56505409
Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Timo818 »

Mootorile tehtud remont, aga viga ikka sama 2-ne silinder ei tööta, aju mingi plokk, uut aju vaja

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas GTI »

Timo818 kirjutas:No nii nüüd viga teada, teises silindris puudub rõhk, nii et see mootor jokk omadega. Vajab uus mootor sebida
Timo818 kirjutas:Mootorile tehtud remont, aga viga ikka sama 2-ne silinder ei tööta, aju mingi plokk, uut aju vaja
Kuidas aju vahetus võiks silindris surve taastada - või olen asjast valesti aru saanud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Timo818
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mär 2015, 15:50
Telefon: 56505409
Auto: Passat B5 sedaan 1.8T 97´
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Timo818 »

Silinder oli ka õli täis, vahetati nii ploki kui ka klapi kambri kaane tihend ja karteri tuulutus toru.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Engine control unit

Lugemata postitus Postitas Siim »

Timo818 kirjutas:Silinder oli ka õli täis, vahetati nii ploki kui ka klapi kambri kaane tihend ja karteri tuulutus toru.
Klapikambrikaane ihendi ja karteri tuulutus torust tõesti ei lähe õli silindrisse. Samuti pole ka kaanetihendi vahelt näinud/kuulnud ühtegi juhtumit, kust õli silindrisse satub. Panustaks ikkagi mingi mehhanilisele veale, kui õli silindris, siis äkki õlirõngas puruks/kulunud vms, nii et surve jookseb karterisse ja õli silindrisse.

Vasta

Mine “Elektroonika”