Millist akut valida?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Millist akut valida?
Kindlasti tasuks arvestada (just diisli puhul) ka käivitusvoolu tugevusega. Ehk pakun, et mingi 85Ah ja 800A-line sobiks. Antud andmed olid näiteks toodud. Enda eelmisel kasutasin 88Ah ja 830A-list akut.Andre001 kirjutas:Kas 61Ah aku sobib 1.9TDI mootorile või võiks olla võimsam?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Millist akut valida?
61ah lahja. 55kw dislal hetkel mul 65ah ja hoian pöidlaid pihus et temp alla -10 ei langeks, muidu enam käima ei saa ma kardan. Vaja oleks 80+ah akut.Andre001 kirjutas:Kas 61Ah aku sobib 1.9TDI mootorile või võiks olla võimsam?
Re: Millist akut valida?
Varta soovitab eelistada Silver seeriat 77Ah ja ACC 750A.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/p ... 74-402-075
http://www.varta-automotive.com/en-gb
http://www.varta-automotive.com/en-gb/p ... 74-402-075
http://www.varta-automotive.com/en-gb
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Millist akut valida?
Eks see suurema aku vajadus sõltub palju ka masina korrasolekust.
Enda ühel vanal tööautol(2,4 D Audi 100) oli peal vist 62Ah tollal tundmatu tootja aku. Sõitsin 5 aastat iga ilmaga ja käivitus ka -30 kraadi juures. Mootor oli ideaalses korras ja käivitamine mingit tseremooniat ei vajanud.
Oma õuelt igasuguseid läbi käinud. Üks Golf 3 66Kw TDI ei käivitunud -18 kraadi juures ka tutika 110Ah akuga. Pihustid kusesid, küünlad ei toiminud, pritsenurk oli metsas, starter kulunud...
Nii need jutud külma ilmaga diisliomanike raskest elust sünnivad.
Ise vaataks võimalusel sinna 70+Ah kanti...
Enda ühel vanal tööautol(2,4 D Audi 100) oli peal vist 62Ah tollal tundmatu tootja aku. Sõitsin 5 aastat iga ilmaga ja käivitus ka -30 kraadi juures. Mootor oli ideaalses korras ja käivitamine mingit tseremooniat ei vajanud.
Oma õuelt igasuguseid läbi käinud. Üks Golf 3 66Kw TDI ei käivitunud -18 kraadi juures ka tutika 110Ah akuga. Pihustid kusesid, küünlad ei toiminud, pritsenurk oli metsas, starter kulunud...
Nii need jutud külma ilmaga diisliomanike raskest elust sünnivad.
Ise vaataks võimalusel sinna 70+Ah kanti...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Millist akut valida?
Kõik on sõltuvuses generaatoriga. 110Ah on väga hea aga siis on vaja olemasolev generaator võimsama vastu vahetada. Pealegi on vaja arvestada külmkäivituse voolutugevusega (CCA), mis annab võimsuse ja on veel olulisem näitaja, kui mahtuvus (Ah). Stock sõiduki osas on tark lähtuda tootjate (autotootja/akutootja) soovitustest. Need on arvutuslikud soovitused mitte suva järgi mingist mõnusast tundest imetud. Igal normaalsel akutootjal on mudelipõhine online kataloog nii, et süvenege ja kasutage neid.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012