Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Aleksander
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 22 Sept 2015, 13:22
Auto: VW Golf IV
Asukoht:

Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas Aleksander »

Tere
Kas kellegil on kogemus antud asendusega.Autoks on 1,6 1999a Praegusel momendil peal viiene kast kuid 90 sõites pöörded kõrgrd nagu golfil kohane. Sooviksin panna 6 käigulise, kuid ei tea millised on kastide ülekanded ja kui palju pöörded langevad 6 käiguga?
Kui kellegil on kogemus või on teada kus saaks vaadata 5 ja 6 käiguliste ülekannete numbreid oleksin tänulik.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas Siim »

6 käigulised vist ainult 85 ja 96kw TDI'del(vb ka vr6'l), aga tdi kastiga sõidad 1600 pöördega 90 juures, möödasõiduks pead 3 käiku alla lükkama, et se 1.6 liikuma hakkaks. :D(iroonia) Üldiselt on odavam 6käiguline diisel osta, kui seda ümer hakata ehitama.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas GTI »

6-käigulisel peab piisavalt väänet olema et maanteekiirusel autot madala pöördega ja ökonoomselt liigutada, nagu öeldud jääb see 1.6 ilmselt lahjaks, kui asi oleks toimiv siis oleks vast juba tehasest neil 6-ne kast peal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Ja varsti peale madalate pööretega sõitu tulete foorumis kurtma miks turbo ei tööta või mootor käib halvasti.Hoiate 100g kütust kokku aga mootori remondi peale kulub 100des €.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas Siim »

1.6 bensukal õnneks turbot ei ole küll, aga jah jutu poindile saime pihta. :)

Aleksander
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 22 Sept 2015, 13:22
Auto: VW Golf IV
Asukoht:

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas Aleksander »

Seda küül õige et turbod 1,6 pole. Räägite et madalate pööretega tuleb mootori remont ei saa aru päris miks? Ega madalad pöörded ei peaks tegema mootorile liiga. Pealegi kas tõesti diisel sõidab 90km/t 1600 pööret??? Ei tahaks eriti uskuda.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas GTI »

Madalad pöörded tähendavad madalamat õlisurvet, mõni mootor on selles suhtes eriti tundlik. Pikemas perspektiivis kulub nukkvõll, turbo õlitus on puudulik, mootorisse hakkavad sadestuma põlemisproduktid kuna sisemine puhastumine on häiritud. Ega see 6.käigu ja madalamate pööretega ringisõitmine alati ka kütuse kokkuhoidu tähenda, näit. koormatud kaubikul teatud kiirusevahemikus on 5.käiguga hoopis ökom sõita, kütusekompuutri järgi ilusasti näha. Praktikas võib juhtuda see et pannes nõrga väändemomendiga autole 6-se kasti sa 6-ndat käiku maanteekiirusel praktiliselt kasutada ei saa kuna mootor ei jõua vedada. Konkreetseid ülekandearve praegu öelda ei oska aga mõnel 6-sel kastil on 5.käik üldse aeglasem kui 5-se kasti 5.käik.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Aleksander
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 22 Sept 2015, 13:22
Auto: VW Golf IV
Asukoht:

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas Aleksander »

Tuhnides nettis leidsin sellise asja loodan et kellegile läheb ka vaja.
Esiteks golf 5 käiku http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... apacities/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja siin Golf 6 käiku http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... apacities/" onclick="window.open(this.href);return false;

Enda Golfil Kast DUU 74kw 5 käik 0,850 34:40 Kas mida soovisin Diislilt panna täpset mudelit ei tea kuid on 85kw ja temal 6 käik on 0,75 28:37. Ei ole eriti tugev nendes numbris kuid kas sellise suhega ja suhteliselt väikse vahega ei ole sobelik panna 6 kast diislilt bensukale. Et kui palju muutuvat pöörded kui sõita 6 käiguga trassi peal 90km/t.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2880
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kuues käik trassil tapab bensiinimootori. Ole mõistlik. Natuke tehnilist taipu.Meil ei ole kiirteid,kus kasutada 6 ndat käiku.

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas:Kuues käik trassil tapab bensiinimootori. Ole mõistlik. Natuke tehnilist taipu.Meil ei ole kiirteid,kus kasutada 6 ndat käiku.
Ja 3500 rpm iga sõitmine ei tapa?

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Kui tahtmist on ja kast otsa istub siis ei näe põhjust taganeda.
Kunagi sai Scirocco mk 2le diisli kast vahele ja väga hea sai.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

Aleksander kirjutas:Seda küül õige et turbod 1,6 pole. Räägite et madalate pööretega tuleb mootori remont ei saa aru päris miks? Ega madalad pöörded ei peaks tegema mootorile liiga. Pealegi kas tõesti diisel sõidab 90km/t 1600 pööret??? Ei tahaks eriti uskuda.
kusjuures minu 96kw ja 5 käiguline passu tõesti sõidab 5 käiguga seal 1600-1700 vahel!

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

t6nis3 kirjutas:Kuues käik trassil tapab bensiinimootori. Ole mõistlik. Natuke tehnilist taipu.Meil ei ole kiirteid,kus kasutada 6 ndat käiku.
tõsi ta on! Enne ostu proovisin nii 5 kui 6 käigulist autot ja 5 käiguline oli kuidagi paremate ülekannetega-vähemalt minule tundus nii!

dub1
Huviline
Postitusi: 1381
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Golf 4 5-ne 6-e käiguliseks

Lugemata postitus Postitas dub1 »

Pane tavaline 5 käiguline diislikast ja juba siis saad pöörded alla... Kunagi kui mul oli b5 passat 1.6 siis sinna sai pandud.. mis diisli oma ei mäleta aga pöörded muutusid umbes 500-600rpm madalamaks. Samuti sai audi a6 c5 2.4 121kw alla andud 85kw diisli 5 käiguline kast ja pöörded muutusid sama palju madalamaks ja audi puhul oli näha ka küttekulu vähenemist mida passatil eriti ei märganud.
VäikeWürst - VW

Vasta

Mine “Ülekanne”