Uuemal pole jagaja kohta.GTI kirjutas:Kui mootori koodid on samad siis peaks plug-in istuma?lammas123 kirjutas:Tere !
Küsimus on selles kas passati 1,6 74kw 1997a mootor sobib 1,6 74kw 1998 aasta mootori asemele. Väliselt piltidejärgi tundub erinev sisselaske torud... uuemal on need plastikust ja ees on mingisugune kopsik vanemal metallist, ning kas vanemale sobivad plastikust sisselasketorud. Aitäh abistajatele.
Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Nov 2012, 17:28
- Auto: Citroen Jumper '16
- Asukoht: Jõgeva
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tere!
Autoks Golf 4 2002a. Peal õnnetu 1.4 55kw mootor.
Kas 1.6 74kw mootor istub 1:1 selle asemel ja kas käigukast peaks 1.4 ja 1.6 mootoril sama olema?
Millises hinna suurusjärku võiks see töö jääda?
Või tasuks hoopis 1.8 või 2.0 mootori poole piiluda.. kuigi neil vist peaks käigukastid erinevad olema?
Autoks Golf 4 2002a. Peal õnnetu 1.4 55kw mootor.
Kas 1.6 74kw mootor istub 1:1 selle asemel ja kas käigukast peaks 1.4 ja 1.6 mootoril sama olema?
Millises hinna suurusjärku võiks see töö jääda?
Või tasuks hoopis 1.8 või 2.0 mootori poole piiluda.. kuigi neil vist peaks käigukastid erinevad olema?
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Sulle on siiski komplektset doonorit vaja. See pole nii lihtne, et vahetad vaid moto.GWallace kirjutas:Tere!
Autoks Golf 4 2002a. Peal õnnetu 1.4 55kw mootor.
Kas 1.6 74kw mootor istub 1:1 selle asemel ja kas käigukast peaks 1.4 ja 1.6 mootoril sama olema?
Millises hinna suurusjärku võiks see töö jääda?
Või tasuks hoopis 1.8 või 2.0 mootori poole piiluda.. kuigi neil vist peaks käigukastid erinevad olema?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 20 Juun 2015, 08:13
- Telefon: 56148812
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Erinev
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tere.
Küsimus selline,et kas golf 3 mootori 1,6 55kw vahetus 1,6 74kw vastu plug-in istub 1:1-le?
Küsimus selline,et kas golf 3 mootori 1,6 55kw vahetus 1,6 74kw vastu plug-in istub 1:1-le?
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Koos kastiga, juhtmestiku, aju, immo ja summutiga. Võimalik, et ka pooltelgede sisemised otsad tuleb vahetada.volts82 kirjutas:Tere.
Küsimus selline,et kas golf 3 mootori 1,6 55kw vahetus 1,6 74kw vastu plug-in istub 1:1-le?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tervist,
Hetkel autol aiste vahel 1.8 bensukas, kuid nyyd tuleb 1.9 66kw TDi. Minu kysimus, kas eelnev ülevaatus jääb autol kehtima? Tean, et pean käima tahmatestis, et uusi dokumente saada, kuid kas nad kannavad ka ülevaatuse üle?
Terv, Karl
Hetkel autol aiste vahel 1.8 bensukas, kuid nyyd tuleb 1.9 66kw TDi. Minu kysimus, kas eelnev ülevaatus jääb autol kehtima? Tean, et pean käima tahmatestis, et uusi dokumente saada, kuid kas nad kannavad ka ülevaatuse üle?
Terv, Karl
Viimati muutis Carloz, 13 Nov 2015, 08:02, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Jah.Carloz kirjutas:Tervist,
Hetkel autol aiste vahel 1.8 bensukas, kuid nyyd tuleb 1.9 66kw TDi. Minu kysimus, kas eelnev ülevaatus jääb autol kehtima? Tean, et pean käima tahmatestis, et uusi dokumente saada, kuid kas nad kannavad ka ülevaatuse üle?
Terv, Karl
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Hetkel 1.6 55kw Golf 2 bensiinikas, tahaks peale tõsta vento 55kW diisli 1.9TD, mis kinnitustelt jne sobib ilusasti, midagi ümber tegema ei pea, mootor on straight swap.
Kogemusi kellelgi? Muidu kui vahetada värv ja mootor korraga siis palju ark-is riigilõivu peab veel maksma?
Kogemusi kellelgi? Muidu kui vahetada värv ja mootor korraga siis palju ark-is riigilõivu peab veel maksma?
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mõttetu teema selle kohapealt,et surutakse ainult küsimist,kuidas mootor KINNITUSEGA sobib raami vahele. See on ju auto kere ja mootori omanikul ammu teada,või siiski tehke eelnev kooli töö ära enne kui küsite kinnituste kohapealt. See on kökimöki,kinnitus. Miskipärast ,kui sisusse tulla,siis keegi ei kurda,et elektri ühendusega on probleemi,käigukasti ja poolassidega ,starter . Muutkui ,et tahan vahetust teha ja kui palju see MAKSAB. Kui kasutaja Karl tahab panna oma autole 1,8 b mootori asemele 1,9 TDi.66 kw. siis see oleks väärt foorumis pikemat arutelu. Karl lihtsalt fantaseerib seda vahetust,endale aruandmatta, mida see endast REAALSELT ,teadmisi vajab. Aga RAHAST ,jah ei räägi ta. Jutu kokkuvõte. Olen teinud sama asja,kuid küsinud nõu ainult pisiasjades,kui töö on lõppfaasis. Kasutan ühe ,,vana,, foorumlase ütlust. ,, Miks siis mind närvi ei aja,kui küsitakse tobedusi,, .
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tervist,t6nis3 kirjutas:Mõttetu teema selle kohapealt,et surutakse ainult küsimist,kuidas mootor KINNITUSEGA sobib raami vahele. See on ju auto kere ja mootori omanikul ammu teada,või siiski tehke eelnev kooli töö ära enne kui küsite kinnituste kohapealt. See on kökimöki,kinnitus. Miskipärast ,kui sisusse tulla,siis keegi ei kurda,et elektri ühendusega on probleemi,käigukasti ja poolassidega ,starter . Muutkui ,et tahan vahetust teha ja kui palju see MAKSAB. Kui kasutaja Karl tahab panna oma autole 1,8 b mootori asemele 1,9 TDi.66 kw. siis see oleks väärt foorumis pikemat arutelu. Karl lihtsalt fantaseerib seda vahetust,endale aruandmatta, mida see endast REAALSELT ,teadmisi vajab. Aga RAHAST ,jah ei räägi ta. Jutu kokkuvõte. Olen teinud sama asja,kuid küsinud nõu ainult pisiasjades,kui töö on lõppfaasis. Kasutan ühe ,,vana,, foorumlase ütlust. ,, Miks siis mind närvi ei aja,kui küsitakse tobedusi,, .
Kui te mu teemat loeksite, siis näeksite, et vahetus on detsembris juba ära tehtud. 2 nädalavahetusega tegi selle ilusti ära.
Raha läks täpselt doonorauto jagu.
Oli natuke pusimist just elektripoolega, aga ei midagi ületamatut.
Terv, Karl
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
t6nis3 kirjutas:Ja raha läks ... Mega vähe. Ca.20 eu.
Carloz kirjutas:Raha läks täpselt doonorauto jagu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Ei näri iial kui küsitakse asja eest. Lõpp hea kõik hea. Arusaamatuks jääb siiski ,lugedes teemat
mida sa Karl siit foorumist mootori vahetuse kohapealt said.(küsimärki ei leia).
mida sa Karl siit foorumist mootori vahetuse kohapealt said.(küsimärki ei leia).
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tervist!
Kas kellelgi on siin reaalset kogemust mk2 golfile või jettale järgmise seeria vr6 peale tõstmisel? Endal käsil mk2 Jetta ja plaanis tõsta peale järgmise seeria vr6, kuid nende protsentide järgi ametlikult jääb asi karvaseks, kuna mk2 jettal tehase poolt suurim mootor 2.0 100kw. 100st- 128kw mahuks asi piiridesse, kuid mootorimahul läheb asi natukene lõhki (2,6 mahuks veel 30% sisse kuid 2.8 ajab veidi üle). Kas keegi on suutnud paberid puhtalt korda ajada või ikka skeemitades?
Kas kellelgi on siin reaalset kogemust mk2 golfile või jettale järgmise seeria vr6 peale tõstmisel? Endal käsil mk2 Jetta ja plaanis tõsta peale järgmise seeria vr6, kuid nende protsentide järgi ametlikult jääb asi karvaseks, kuna mk2 jettal tehase poolt suurim mootor 2.0 100kw. 100st- 128kw mahuks asi piiridesse, kuid mootorimahul läheb asi natukene lõhki (2,6 mahuks veel 30% sisse kuid 2.8 ajab veidi üle). Kas keegi on suutnud paberid puhtalt korda ajada või ikka skeemitades?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Minuteada ei saa vr6 vahetust ametlikult ja pole ka skeemitades saadud mk2-le.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
G2 ele. pane aiste vahele rida (R4 . Kasvõi TDi,66 kw, . j n e. Tekib küsimus,milles probleem?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Millest see tõnis3 jälle räägib. See on siin teema, et kuidas asju ametlikult teha, küsimus ei olnud mis sinna läheb või mis mitte. Mõni hull paneks sinna 4.0 liitrit ka ilmselt vahele, iseasi palju sellest pärast Golfi järgi on, aga arvele selliseid asju ei saa. Kusjuures nagu siin ka enne mainitud on, siis väga palju sõltub ka üldse nn inimesest, kelle otsa ARK-s sattud. Minule öeldi, selle nn tehasest suurima kohta, et see ei puutu üldse asjasse, asjasse puutub ikka konkreetne masin (ehk siis kõik mootorivahetused, mida reaalselt pole sellele kerele tehasest pandud). Ehk Torzo6 näite puhul VR6-t pole pandud, siis sa ei võta aluseks mitte tehase 2.0 100kw, vaid näiteks kui sinul on 1.4 ja 50kw (näitlikult), siis see ongi sinu number, millest arvutama hakkad ja need protsendid pidavat mõlemat pidi kehtima. Ehk siis samamoodi ei saa 3.0 asemele panna 1.5 mootorit. Võimalik et teine mees räägib teist juttu, aga mulle Tallinnas öeldi nii, kui tahtsin G60 118kw asemele arvele saada TDI 66-kw, viidates, et üks selline on registris ja ma tahaks samal alusel saada. Öeldi et ei, 118kw vs 66 on liiga suur vahe kw-des. No see oli kõik muidugi jutu tasandil hoopis teise registritoimingu kõrval seal kuudis olles. Mingit avaldust ma ei teinud, sest tolleks hetkeks olid juba hoopis muud plaanid ja tegevused tehtud, aga lootsin et äkki saab selle juba olemasoleva auto najal enda oma ka kirja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
No tegelikult, kui ikka mootorikinnitused ja asjad originaalid, siis võib isegi saada. Mul G4 oli ju 1.4 ja suisa 55kw võimast mootorit ja asemele tuli 1.8 132kw, ennem seda suhtlesin ARK-iga ja lõpuks tegin taotluse ära ja dokkidesse tuli lihtsalt märge sisse ümberehitus. Nii et ei vasta päris tõele, et ametlikult ei saa
Kui teed asja korralikult, siis saab.

Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Praegu on samuti aia ja aiaaugu teema, ehk sa ei saanud samuti pointist aru. Golfil on ju see 1.8 ja 132kw olemas (http://www.autoweek.nl/auto/26046/volks ... -gti-180pk" onclick="window.open(this.href);return false;), see leht küll universaali kohta ei räägi, aga suures plaanis küll ja ilmselt vaadati läbi sõrmede. Mina räägin, kui sa näiteks oleks tahtnud enda autole peale panna 4 liitrise mootori (ehk loe, mootori mida tehas pole Golfile peale pannud), siis võetakse aluseks konkreetne auto ja hakatakse protsente arvutama. Tundub natuke jabur tõesti, et 1.4 asemele võid tõsta 3.2 (R32 ju ka golfil olemas), ilma et sa muudaks pidureid või midagi muud, aga kui tahaks panna kasvõi mingi 2.0 kuskilt a la bemmi pealt, siis enam ei või. Seda enam, et kui ma küsisin, et miks ei või ka oluliselt lahjema mootori peale minna, siis hakati ka jahuma midagi sellist, et väikse mootori jaoks raskemad pidurid, käru massid jneRistotu kirjutas:No tegelikult, kui ikka mootorikinnitused ja asjad originaalid, siis võib isegi saada. Mul G4 oli ju 1.4 ja suisa 55kw võimast mootorit ja asemele tuli 1.8 132kw, ennem seda suhtlesin ARK-iga ja lõpuks tegin taotluse ära ja dokkidesse tuli lihtsalt märge sisse ümberehitus. Nii et ei vasta päris tõele, et ametlikult ei saaKui teed asja korralikult, siis saab.

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
No kui lugeda seda reeglistikku, mis maantee ameti poolt antud on, siis seal on kirjas, et ei tohi ümber teha mootori kinnitusi (kui ei ole sertifitseeritud firma poolt tehtud) ja pidureid. Nii et ikkagi, kui tahta 2.8 panna G2-le ja see asi on olemas G3-l, siis kinnitused istuvad, jah pidurid jäävad lahjaks. tean, et peaks ju olema ikka mõned G2-d juba arvel 2.8 mootoriga. Ehk siis Ark on juba selle aksepteerinud. Aga see on tegelikult jah puhtalt Arki ja taotleja suhtlemises kinni.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
See on küll midagi uut - tead sa neist midagi täpsemalt rääkida? Kas oled ka mõnda teh.passi näinud ja mis seal kirjas on?Ristotu kirjutas:tean, et peaks ju olema ikka mõned G2-d juba arvel 2.8 mootoriga.
Viimati muutis GTI, 16 Mai 2016, 09:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: kirjavigad
Põhjus: kirjavigad
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kahjuks tõesti dokke näinud pole (uskusin mida autoomanik mulle pajatab) ja see auto mida kunagi silmasin, seda ka enam pole.
Aga targematega vaidlema ei hakka, äkki eksisin päris rängalt. Nii et vabandan, kui on ikka 100% kindel info, et ei saa.
Aga targematega vaidlema ei hakka, äkki eksisin päris rängalt. Nii et vabandan, kui on ikka 100% kindel info, et ei saa.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Aug 2016, 23:16
- Asukoht:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mul on üks 1,6 l 74 kW mootoriga Passat B5, mille mootor on paraku omadega läbi. Pidigi olema suht kehv mootor ja täpselt sama mootorit, mis töötaks, pole seega tõenäoline leida. Aga auto ise meeldib ja kere on korralik, nii et mõtlesin, et võiks näiteks 1,8 l mootori panna. Neid võiks ju rohkem saada olla? Kas see (mõni 1,8 l variantidest, mis B5-l olid) mootor sobib kinnitustelt 1,6 l asemele? Ilmselt on vaja ka aju ära vahetada? Aga kas midagi veel? ARKis ei tohiks sellise vahetusega samuti probleeme olla?
Kuna ma ise pole piisavate teadmiste-oskustega, siis läheks töökotta. Aga ehk oskate Tartu kandis soovitada mõnd? Mul omal on ka paar kohta kus käinud olen, aga tahaks teada mis teised soovitavad, äkki on mõni koht selle töö jaoks parem.
Kuna ma ise pole piisavate teadmiste-oskustega, siis läheks töökotta. Aga ehk oskate Tartu kandis soovitada mõnd? Mul omal on ka paar kohta kus käinud olen, aga tahaks teada mis teised soovitavad, äkki on mõni koht selle töö jaoks parem.