Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Kas kellegil on olnud kogemusi , et õli tuli läheb põlema kui pöörded üle 2000. Alla selle mootor töötab ilusasti ei mingit klõbinat ja kolinat.
Tänud ette!
Tänud ette!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Lase veel pikemalt saad mootorist lahti. Õlirõhu hoiatussüsteem rakendub sellel masinal 2000 pöörde juures. Mine käi kuskil remonditöökojas ja las mõõdavad mehaaniliselt õlirõhku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Samas pandi arvuti jargi ja viga ei näidanud
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 29 Sept 2013, 14:59
- Telefon: 56876736
- Auto: golf21,6TD,audic4 2,8 quattro avant. caddy mk1,golf2 1,8b 89a
- Asukoht: pärnu
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
õlipumba võllil on kandid maas!!! just remmisin ühe sellise mootori! võll maksab 7e,aga tööd on päris palu,et seda vahetada!
Don´t say nothing.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Võlli vahetusest ei piisa,tuleb taastada kuuskantava tasakaalustusvõlli sees.Ainult võlli vahetusega on nii nagu talvel püksikusemisega...ylar33 kirjutas:õlipumba võllil on kandid maas!!! just remmisin ühe sellise mootori! võll maksab 7e,aga tööd on päris palu,et seda vahetada!
Vajadusel võin aidata võlli ava taastamisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 29 Sept 2013, 14:59
- Telefon: 56876736
- Auto: golf21,6TD,audic4 2,8 quattro avant. caddy mk1,golf2 1,8b 89a
- Asukoht: pärnu
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Ja kui see mootor on juba kaua seda nalja teinud,et õlirõhk on madal olnud pole palju abi enam ka sellest võllist!!! suht kiirelt teeb turbole ja ka ülemisele korrusele liiga!!
Don´t say nothing.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
See võlli vahetus võiks toimuda koos hammasrihmaga, ehk elab kauem see mootor.
Minu arust see vahetus suheliselt kökimöki. Põhi alt ära, splint eest (pärast pane uus), magnetiga võll välja (liiguta nats vända otsa) ja käes ta ongi. Max aeg 45 minutit.
Minu arust see vahetus suheliselt kökimöki. Põhi alt ära, splint eest (pärast pane uus), magnetiga võll välja (liiguta nats vända otsa) ja käes ta ongi. Max aeg 45 minutit.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 29 Sept 2013, 14:59
- Telefon: 56876736
- Auto: golf21,6TD,audic4 2,8 quattro avant. caddy mk1,golf2 1,8b 89a
- Asukoht: pärnu
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
jussike kirjutas:See võlli vahetus võiks toimuda koos hammasrihmaga, ehk elab kauem see mootor.
Minu arust see vahetus suheliselt kökimöki. Põhi alt ära, splint eest (pärast pane uus), magnetiga võll välja (liiguta nats vända otsa) ja käes ta ongi. Max aeg 45 minutit.

Mõnikord see võll niilihtsalt sealt välja ei tule ja siis kulub nats rohkem aega,aga jh kiirem vahetus on tõesti nii,et splint eest ja väljas ta ongi ja uus sisse
Don´t say nothing.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Tegelikult on tehase võllidel 3mm keere sees, et kruvid kruvi tõmmitsaks sisse ja....
Endal see kavas suure hoole käigus ära teha.
Endal see kavas suure hoole käigus ära teha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 29 Sept 2013, 14:59
- Telefon: 56876736
- Auto: golf21,6TD,audic4 2,8 quattro avant. caddy mk1,golf2 1,8b 89a
- Asukoht: pärnu
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
jussike kirjutas:Tegelikult on tehase võllidel 3mm keere sees, et kruvid kruvi tõmmitsaks sisse ja....
Endal see kavas suure hoole käigus ära teha.
Aga siit moraal,et suht kehv süsteem on arendatud ja on tekitand ka palju pahandust

Don´t say nothing.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Mjah, eelmisel Passatil vahetasin ehku peale võlli ca 220 000 km pealt, järgmist hoolet poleks üle elanud. Uus võll kolmanda hooleni ei jõudnud. Läks õnneks, mootoriga midagi ei juhtunud. Panin kasut tasakaalustus ploki 92 000 sõitnud masinalt, sellegi võll oli juba märkidega (panin muidugi uue võlli).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 29 Sept 2013, 14:59
- Telefon: 56876736
- Auto: golf21,6TD,audic4 2,8 quattro avant. caddy mk1,golf2 1,8b 89a
- Asukoht: pärnu
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Mul ühe audiga ei läinud nii hästi
,et saksast toodi ja ka sama viga,et õlitus probleem,aga,kui süvenema hakkasin siis oligi kurb tõsiasi,et kogu moto oli pekkis ja turbo samuti!!!
ainuke mis sealt jäi oli pihustid!! õnneks saime leedust sama mootori ja nüüd jua rullib see audi eestimaa teid





Don´t say nothing.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 14 Juul 2012, 16:25
- Telefon: 58011332
- Auto: VW Passat, 2006 2,0TDi 103kW
- Asukoht:
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
_rein_ kirjutas:Võlli vahetusest ei piisa,tuleb taastada kuuskantava tasakaalustusvõlli sees.Ainult võlli vahetusega on nii nagu talvel püksikusemisega...ylar33 kirjutas:õlipumba võllil on kandid maas!!! just remmisin ühe sellise mootori! võll maksab 7e,aga tööd on päris palu,et seda vahetada!
Vajadusel võin aidata võlli ava taastamisega.
Mul tekkis natuke aega tagasi sama jama ja võlli aval on kandid maas. Kas pean nüüd kogu ajami välja vahetama?
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
_rein_ peaks saama ava taastada ka sellisel puhul. Võta temaga otse ühendust. Kui koostööks ei lähe, siis saad ehk targemaks. 

Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 14 Juul 2012, 16:25
- Telefon: 58011332
- Auto: VW Passat, 2006 2,0TDi 103kW
- Asukoht:
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Tänud.aus kirjutas:_rein_ peaks saama ava taastada ka sellisel puhul. Võta temaga otse ühendust. Kui koostööks ei lähe, siis saad ehk targemaks.

-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11 Juul 2007, 12:14
- Telefon: 56229269
- Auto: VW Jetta 1988
- Asukoht: Tallinn
Re: Vw passat 2007 2,0 103 kw õli tuli põleb kõrgetel pööretel
Soovitan inglaste lehte uurida http://www.kmbpartsdirect.co.uk/products.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Enda Passatile sai tellitud sealt vahetusfondina taastatud tasakaalustusvõll, annavad pikema kuuskantvõlli ka kaasa. Tellimine ja saatmine käis kiirelt.
Ma võtsin enneteavalt õlipumba kontstruktsiooni lahti ja selgus, et ei olnud ainult kuuskantvõll kulunud vaid ka tasakaalustusvõlli ots. Õnneks mitte nii palju, et pump ringi ei käiks. Õlituli ka ei põlenud veel. Tegemist 2006 Passatiga, mootori kood BMR.
Tasub kogu see tasakaalustussüsteem lahti võtta ja piiluda sisse, see ainult kuuskantvõlli vahetus ei pruugi aidata kui head asja tahta sealt saada.
Autodel millel on ülekanne hammasratastega, ei pea vahetama hammasrihma kui see hiljuti vahetatud - pääseb lihtsamalt aga pärast peab nukkvõlli ja väntvõlli märgid paika panema ja pumba võll peab ka kindlas asendis olema.
Jõudu!
Enda Passatile sai tellitud sealt vahetusfondina taastatud tasakaalustusvõll, annavad pikema kuuskantvõlli ka kaasa. Tellimine ja saatmine käis kiirelt.
Ma võtsin enneteavalt õlipumba kontstruktsiooni lahti ja selgus, et ei olnud ainult kuuskantvõll kulunud vaid ka tasakaalustusvõlli ots. Õnneks mitte nii palju, et pump ringi ei käiks. Õlituli ka ei põlenud veel. Tegemist 2006 Passatiga, mootori kood BMR.
Tasub kogu see tasakaalustussüsteem lahti võtta ja piiluda sisse, see ainult kuuskantvõlli vahetus ei pruugi aidata kui head asja tahta sealt saada.
Autodel millel on ülekanne hammasratastega, ei pea vahetama hammasrihma kui see hiljuti vahetatud - pääseb lihtsamalt aga pärast peab nukkvõlli ja väntvõlli märgid paika panema ja pumba võll peab ka kindlas asendis olema.
Jõudu!