On selline probleem, et sai golfi 1.4 bensu asemel 1.9 td peale pandud, siis läks proovi mõttes vesi jahutussüsteemi kuhu ta jäi paariks kuuks ja autoga ringi ei liigutud. Nüüd kartes külmumist sai surve veega jahutussüsteemi pestud, uus termostaat ja jahutusvedelik sisse. Muu remont tehtud sai ülevaatusel käidud aga hakkasin sõites märkama et temp seier liigub üle kesk koha pea selle niiöelda 100*C juurde. Sai paar korda õhk välja lastud aga ikka ronib üle kesk pulga järgmise juurde. Kuuma puhub koguaeg niiet ei tohiks õhumulli sees olla. Radika vent tööle ei hakka, aga tean et see töötab(olen näinud ka kuulnud). Milles võib probleem olla või see täiesti ok? Temperatuuri andur või miski muu?
Pilt ka. Sellel ajal radika vent ei töötanud ja paisupaaki vaadates oli veeringe olemas.
Sul 1.kiirus ikka käivitub vendil - pane termolüliti pistikus prooviks vastavad otsad kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kas veepump käib õiget pidi ringi? Seal võimalik rihm valesti peale panna. Ostsin kunagi auto kus oli rihm pandud seljaga jooksma, samuti oli temperatuur keemise piirimail.
Viimati muutis Boxerdaja, 21 Nov 2015, 20:57, muudetud 1 kord kokku.
Hmm, võtsin radikaanduri juhtme järelt ja pistikus ajasin klemmid kokku ja mõlemad kiirused toimisid. Radikaandur läbi?
Rihm võib ka olla, sest kõik rihmad said vahetatud, aga ei vaadanud mispidi veepumba rihm varem jooksis. Pilti pole kuidas rihm jooksma peab?
MRKSXC kirjutas:Hmm, võtsin radikaanduri juhtme järelt ja pistikus ajasin klemmid kokku ja mõlemad kiirused toimisid. Radikaandur läbi?
Kui mootori temp. tõuseb ja vent käivitub siis kas 1. või 2. kiirusega (häälest peaks aru saama kumb)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
No kui pildi tegin ei töötanud ventikas üldse, aga kui viimati kuulsin siis tundus nagu 2. kiirus. Eks ma proovin hommikul nii, et enne sõitmist ühendan pistikus klemmid kokku et 2. kiirus sees oleks koguaeg ja vaatan kas siis ka temp kõrgele ronib.
Viimati muutis MRKSXC, 22 Nov 2015, 01:22, muudetud 2 korda kokku.
Sõitsin nüüd 30km ja ikka läks üle keskmise pulga, aga samas andis radika ja salongi jooksval lõdvikul kätt ilusti peal hoida. Mootori küljes olev andur vigane?
MRKSXC kirjutas:Sõitsin nüüd 30km ja ikka läks üle keskmise pulga, aga samas andis radika ja salongi jooksval lõdvikul kätt ilusti peal hoida. Mootori küljes olev andur vigane?
Kas sel kaabliga ajusse ligi saab et võrrelda sealset temp. näitu armatuuris olevaga? Samas tuleks ka 1.kiirus tööle saada. Kas radikas jäi vana 1.4 oma või panid diisli oma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
MRKSXC kirjutas:Hmm, võtsin radikaanduri juhtme järelt ja pistikus ajasin klemmid kokku ja mõlemad kiirused toimisid. Radikaandur läbi?
Rihm võib ka olla, sest kõik rihmad said vahetatud, aga ei vaadanud mispidi veepumba rihm varem jooksis. Pilti pole kuidas rihm jooksma peab?
Kas peale hammasrihma vahetust sai ka süüde ilusti õigeks pandud? Kui süüde kah vale tükib mootor liialt kõrgel töötemperatuuril töötama.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
Proovisin ka VCDS-iga ligi saada aga ei midagi. 1.9Td mootoril pole ju otseselt aju millele ligi saada. Ei usu et pumbas ka asi kuna nädal tagasi sai nukkvõll vahetatud ja siis täpselt originaal märkide järgi tagasi kokku pandud. Radikas sai ikka diisli oma, kuna bensukal ju kõvasti väiksem radikas.
Oled kindel et süsteem ikka korralikult õhutatud ? Oma AAZ'il ma pidin radikast plokki mineva vooliku lahti tegema, et kuidagi asja ära õhutada. Muidugi võib ka sealt samast jahutusedelikku juurde kallata, et kiiremini süsteemi täita.
Kui pump ikka õigetpidi ringi käib ja vedelik läbi käib kus ta peab käima piisab õhutamisest kui hoida mingi aeg pöörded ca. 2500-3000 juures, kui salongi ka siis ilusti sooja hakkab tulema ning vedeliku tase püsib normi juures ei saa seal kuskil enam õhku sees olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
ma ajasin ninapidi künka peale ja jätsin tiksuma ilma korgita, mingi 10 minti tiksus ja peale seda(5 kuud tagasi) pole rohkem torkinud ja probleeme pole olnud.
Külmalt käima paned hakkab mingi paari esimese minutiga juba sooja õhku tulema ja tuleb kuni auto seisma jätad. Isegi kui temp salongis üle 90*c kriipsu näitab tuleb salongi ikka kuuma niiet ma ei usu et õhutusviga. Pigem viga äkki selles et kui vesi mingiaeg sees oli tõmbas anduritele mingi kihi peale vms ja annab segast näitu. Homme vaatan üritan ära vahetada, või äkki on kellelgi mingit ideed kuidas proovida ilma andurit küljest võtmata.
Kõige kindlam ja kiirem on et võtad digitaalse temperatuurimõõtja. Suunad kiire andurikõrvale plastikupeale ning võrdled armatuurinäidukiga. Olen seda meetodit kasutanud kui on armatuurinäidukis kahtlused
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
Nii, Vahetatud sai temp andur ja sisse sai Wahler termostaadi asemel Gates termostaat. Proovitud sai ka teist spidokat aga ei midagi, ikka näitab et kuum. isegi kui temp salongis näitab 90+*C on alumine radika voolik mis termostaadi juurde läheb külm. Äkki on veel kellelgi ideid mida proovida ja vaadata?
Soovitatud on seda väikest metall toru puhastada kuhu alumine paisupaagi voolik läheb aga hetkel ei tahaks jälle jahutusvedelikku välja lasta.
EI tundnud küll. Loogiliselt ei tohiks vist olla kui alumine toru külm on. Või kumba pidi ring toimub, alt-üles või ülevalt-alla? Targad inimesed rääkisid et temp andurisse jookseb 5v ja kui üle selle on hakkab valetama. Oskab keegi seda kommenteerida? Ma alles homme saan ise proovida.
Viimati muutis MRKSXC, 25 Nov 2015, 20:30, muudetud 1 kord kokku.
Leiutasin vähe Bensuka plokkiga
ilma Potekata otse, arvuti toitekast lähe 12v spidoka plokki ja spidoka 23.pin (mis on temperatuuri sensori oma) sealt tuleb 10v välja
Vähe jama kvaliteet aga see sinine asi on potekas mis keeratud 80oomi peale ja nagu pildilt näha, on pinge 6v ja temp seier keskel.
Ma oletan, et temp andur toimib takistuse muutuse põhimõttel. et kui ma lasen homme auto 90*c peale peaks anduri takistus olema 80oomi ?
Või ma saan midagi valesti aru.
Või siis siin on näide bensuka anduri kohta - mõõda oma andur üle erinevatel temperatuuridel ja kui näidud on normi piires, siis suva kas kell armatuuris näitab kriips siia või sinnapoole.
Viimati muutis grahv, 26 Nov 2015, 08:55, muudetud 1 kord kokku.