Selline mure siis, et iga kord kui pidurdan käib mingi selline imelik heli, ma ei oskagi seda kuidagi muud moodi seletada kui kohin, või pleki kriipimine
Lased piduri pedaali lahti sõidad ca 3-4seki ja siis kaob ära ja nii iga kord kui pidurdad.
Tuleb siis see heli tagant, ja kui aken all siis üsna hästi kuulda seda.
Pole jõudnud rehvi alt võtta veel, oskab keegi öelda, milles viga?
Käsipidur peal, klotsid kulunud või mingi kaitseplekk kettal ümber vms?
etnies858 kirjutas:Selline mure siis, et iga kord kui pidurdan käib mingi selline imelik heli, ma ei oskagi seda kuidagi muud moodi seletada kui kohin, või pleki kriipimine
Lased piduri pedaali lahti sõidad ca 3-4seki ja siis kaob ära ja nii iga kord kui pidurdad.
Tuleb siis see heli tagant, ja kui aken all siis üsna hästi kuulda seda.
Pole jõudnud rehvi alt võtta veel, oskab keegi öelda, milles viga?
Käsipidur peal, klotsid kulunud või mingi kaitseplekk kettal ümber vms?
Kindel, et juba pudeliga aastat ära ei saada? 99% tegu surnud (metall vastu metalli) piduriklotsidega ju?.
Mkm, sest kui tavlekaid alla panin siis nagu oli korralikult veel klotsi ja see ei seleta seda, miks pedaali lahti lastes edasi käib mingi aeg ja järsult keerates samuti.
Veits googeldades oli mingil skodal samalaadne viga ja seal räägiti sellist teksti siis: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas sisemist klotsi ka vaatasid? Üks võimalus oleks ka veel see, et jääbki pidur natuke peale alguses vms. aga kui klotsi nii sees kui väljas piisavalt oli ei saa selle viga olla.
Kas kasutad autot igapäevaselt või korra nädalas - viimasel juhul on igasugused hääled piduritest täiesti tavaline nähtus mis ajapikku kaovad.
edit. see trammi-trollitehase sõprade foorum muidugi puhas kuld
Viimati muutis GTI, 29 Dets 2015, 22:08, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
etnies858 kirjutas:Tundub jah, et klotsid kulunud. Needid käivad vastu, eks tuleb siis uued klotsid panna või tasuks kohe uued kettad ka?
Ketastega olen mina toiminud nii. Kui visuaalselt on kettad korralikud (on ühtlaselt kulunud, ilma rantidetta ja ei esine erinevaid värinaid/võbinaid), siis proovin, kas sõrme küüs hakkab ketta randi taha kinni. Kui rant tuntav, siis ketas piisavalt õhukeseks kulunud, siis vahetan välja. Treimisele pole mina neid kunagi viinud, kuna ei maksa need uued kettad ka s*ttagi. Kui, aga visuaalselt on juba mingi kehvem väljanägemine või esineb muid anomaaliaid pidurdamisel, siis ei muud, kui need prügikasti ja uued külge.
etnies858 kirjutas:Tundub jah, et klotsid kulunud. Needid käivad vastu, eks tuleb siis uued klotsid panna või tasuks kohe uued kettad ka?
Ketastega olen mina toiminud nii. Kui visuaalselt on kettad korralikud (on ühtlaselt kulunud, ilma rantidetta ja ei esine erinevaid värinaid/võbinaid), siis proovin, kas sõrme küüs hakkab ketta randi taha kinni. Kui rant tuntav, siis ketas piisavalt õhukeseks kulunud, siis vahetan välja. Treimisele pole mina neid kunagi viinud, kuna ei maksa need uued kettad ka s*ttagi. Kui, aga visuaalselt on juba mingi kehvem väljanägemine või esineb muid anomaaliaid pidurdamisel, siis ei muud, kui need prügikasti ja uued külge.
Mina teeksin samuti ehk kui ketas korralik paistab, need needid veel pole jõudnud sooni sisse kulutada ja ei väristanud ka ennem pidurdamisel siis kettaid ei vahetaks.
Hakkasin siis klotse vahetama ja selline probleem, et silindrit ei saa sisse keerata/lüüa/suruda. Proovisin algul näpitsatega ja hiljem ka sõbralt laenatud spets. võtmega aga ikka kinni. Mida teha? Ostsin poest ka uued tihendid supportidle just in case..
etnies858 kirjutas:Hakkasin siis klotse vahetama ja selline probleem, et silindrit ei saa sisse keerata/lüüa/suruda. Proovisin algul näpitsatega ja hiljem ka sõbralt laenatud spets. võtmega aga ikka kinni. Mida teha? Ostsin poest ka uued tihendid supportidle just in case..
Võid õhutusnipli surumise ajal kergelt lahti keerata, eks õli ole praeguste külmadega piisavalt paks ka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ma vast võtan terve supporti maha, puhastan ära ka siis juba ja lükkan värvi peale. Siis saab tihendid ka ära vahetada. Pärast aint jube paha üksinda pidureid õhutada.
etnies858 kirjutas:Et siis arvatavasti vaja uus support osta, terve õhtu mässasin ja no ei keerle see kolb.. Oskab keegi veel midagi soovitada, mida teha?
Kas käsipiduri hoovaga ei jõua kolbi välja suruda? Kui muidu kolbi välja ei saa siis auto külge tagasi (kui oled juba ära võtnud) ja surud pedaaliga välja. Tasuks ka klotsid vms. vahele panna, et päris välja ei suruks kolbi, muidu hakkab piduriõli ka jooksma.
etnies858 kirjutas:Et siis arvatavasti vaja uus support osta, terve õhtu mässasin ja no ei keerle see kolb.. Oskab keegi veel midagi soovitada, mida teha?
Kas käsipiduri hoovaga ei jõua kolbi välja suruda? Kui muidu kolbi välja ei saa siis auto külge tagasi (kui oled juba ära võtnud) ja surud pedaaliga välja. Tasuks ka klotsid vms. vahele panna, et päris välja ei suruks kolbi, muidu hakkab piduriõli ka jooksma.
Suruõhuga saab ka välja. Ära ainult näppe vahele jäta!
Kompressor olemas, kuidas see täpsemalt välja peaks nägema? Hetkel support täiesti lahti lammutatud. Kõik õhutus nibud maha keeratud jne. õlist tühi seest jne.
etnies858 kirjutas:Kompressor olemas, kuidas see täpsemalt välja peaks nägema? Hetkel support täiesti lahti lammutatud. Kõik õhutus nibud maha keeratud jne. õlist tühi seest jne.
Pead ainult ühe augu vabaks jätma, kõige lihtsam arvatavasti õhutusnippel tagasi korraks keerata. Seejärel õlitoru august kompressoriga surve järgi. Kuidas aga seda asja õhutihedaks saada oskab ehk keegi kogenum soovitada. Ise prooviks kummitüki millele auk keskele tehtud vahele suruda aga võib-olla on lihtsamaid ja tõhusamaid mooduseid.
etnies858 kirjutas:Kompressor olemas, kuidas see täpsemalt välja peaks nägema? Hetkel support täiesti lahti lammutatud. Kõik õhutus nibud maha keeratud jne. õlist tühi seest jne.
Pead ainult ühe augu vabaks jätma, kõige lihtsam arvatavasti õhutusnippel tagasi korraks keerata. Seejärel õlitoru august kompressoriga surve järgi. Kuidas aga seda asja õhutihedaks saada oskab ehk keegi kogenum soovitada. Ise prooviks kummitüki millele auk keskele tehtud vahele suruda aga võib-olla on lihtsamaid ja tõhusamaid mooduseid.
Seal pole vaja midagi õhutihedaks, lased ettevaatlikult suruõhku vooliku avast sisse, doseerid edasist õhu juurdevoolu sõltuvalt kuidas kolb liigub - vaata et sõrmi kuhugi vahele ei jäta sest kolb võib lahkuda mõnusa litakaga!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..