Lahendus seisnes "taastatud" pumba vahetamisest teise pumba vastu. Nimelt kuskil garages oldi pump taastatud, kuid puudusid igasugused vahendid pumba töö kontrollimiseks.
Ehk oli abiks enne, kui hakkad igasuguseid juppe vahetama

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Täpselt nii ongi tunne, et rattad tasakaalust väljas kui lappi anda. Rool on tõesti paigas ja ei värise.copilot kirjutas:Umbes sama jah aga tunduvalt väiksem...tunda oli pigem kangist siis kui 5. Sees kiirendamise ajal kangi veel üles nurka suruda veidi....siis lõi hästi kangi võbina. Ja see võbin keres on umbes nagu balansist väljas rattad esisillal aint see ei löö rooli niiviisi nagu tasakaalust väljas rattad seda teevad.
Ei sa lugeda ainult teema algust ja lõppu, tuleb uurida ka teema sisu!t6nis3 kirjutas:Teema algatus oli ju mootori tühikäigu vibratsioon. Mis siia puutub poolassi sisemine ots.
Välistanud otseselt pole aga loodame, et selles pole viga. Eks vahetab veel mõned osad ära eks siis näeb. Pumpa keegi vist veel remontinud pole, sest lahtivõtmis jälgi nagu pole.romeoD kirjutas:Aga pumba oled välistanud?
Passatil pealt näha kah samasugused sisemised otsad nii, et peaks saama ringi visata küll. Aga kui juba nad lahti kakuks siis targem äkki uued juba panna.copilot kirjutas:Teine variant....ma ei tea kuidas Passatil, aga Boral/MK4 saad vasaku ja parema sisemise otsa ringi visata omavahel ning üldiselt peaks see värina kiirendamisel kaotama kui tegu sisemistes otstes....kui aga üks v mõlemad otsad päris kulunud, siis nüüd võid saada sellise asjas, et kui sõidad mingi suurema kiirusega ja nüüd lased käik sees vaba jooksu peale st käiguga pidurdad, siis võid saada värina/võbina käiguga pidurdades teatud kiiruste vahemikes, sest kuullaagrid töötavad nüüd teiste kulumata pindade peal(vaata pilti mis enda vanast sisemisest otsast tegin ja seal sa näed kuidas kulunud on st kulumine on suurim ühes suunas)![]()
Ja kui aus olla, siis ei mäleta et oleks olnd käega katsudes mingi meeletu lõtk vms st uus on suht sama
maikl369 kirjutas:Passatil pealt näha kah samasugused sisemised otsad nii, et peaks saama ringi visata küll. Aga kui juba nad lahti kakuks siis targem äkki uued juba panna.copilot kirjutas:Teine variant....ma ei tea kuidas Passatil, aga Boral/MK4 saad vasaku ja parema sisemise otsa ringi visata omavahel ning üldiselt peaks see värina kiirendamisel kaotama kui tegu sisemistes otstes....kui aga üks v mõlemad otsad päris kulunud, siis nüüd võid saada sellise asjas, et kui sõidad mingi suurema kiirusega ja nüüd lased käik sees vaba jooksu peale st käiguga pidurdad, siis võid saada värina/võbina käiguga pidurdades teatud kiiruste vahemikes, sest kuullaagrid töötavad nüüd teiste kulumata pindade peal(vaata pilti mis enda vanast sisemisest otsast tegin ja seal sa näed kuidas kulunud on st kulumine on suurim ühes suunas)![]()
Ja kui aus olla, siis ei mäleta et oleks olnd käega katsudes mingi meeletu lõtk vms st uus on suht sama
Ja mis nüüd kõige huvitavam on see, et kiirendades vibra on põhimõtteliselt kadunud kui siis väga minimaalselt ja silmaga seda isegi väga näha polegi enam aga midagi on ikkagi viga, sest mingit vibra lööb ikka sisse kui nt õrnalt gaasiga meelitad ja korra gaasi järgi anda ja siis õrnalt juurde anda siis teeb mingit värinat.
Olen sõitnud nüüd üle 800km Statoili küttega ja minule tundub, et tänu sellele ongi se kiirendades vibra kadunud, sest peale tankimist mõned sajad km oli veel se vibra aga nüüd nagu poleks enam.
Keeruliseks läheb se värk juba.
Olen timminud kütusekogust kuid päris 5-6mg peale pole lasknud. mingi 4.2mg oli viimane aga se väga ei mõjutanud minuteada midagi. Hetkel ta seal 3.2mg peal. Temp andur võib olla küll.Kodumeister kirjutas:Temp andur lollitab või proovi sooja mootoriga kütusekogust tõsta 5 - 6mg peale tühikäigul (minul vähemalt mõjutas)
Mootori temperatuuri andur asub seal samas kus kellaploki oma. Ehk kaks andurit on ühes korpuses ja vahetada neid eraldi ei saa (ainult kaks koos). Seda aga peaks ju ilusti arvutiga nägema kui temp. anduri viga?maikl369 kirjutas:Olen timminud kütusekogust kuid päris 5-6mg peale pole lasknud. mingi 4.2mg oli viimane aga se väga ei mõjutanud minuteada midagi. Hetkel ta seal 3.2mg peal. Temp andur võib olla küll.Kodumeister kirjutas:Temp andur lollitab või proovi sooja mootoriga kütusekogust tõsta 5 - 6mg peale tühikäigul (minul vähemalt mõjutas)
Neid temp andureid on vist mitu. Üks on näiduki oma (se näitab ilusti) ja teine vist teeb mootoriga koostööd. Kus võib se andur asuda?
Enne vahetus oleks lihtsam ära kontrollida et veenduda korras olekut! kuna arvuti näitab alles siis kui päris läbi on ehk katkeb korraks ühendus aga mitte kõikumist(nt kehv ühendus)J.Aru kirjutas:Mootori temperatuuri andur asub seal samas kus kellaploki oma. Ehk kaks andurit on ühes korpuses ja vahetada neid eraldi ei saa (ainult kaks koos). Seda aga peaks ju ilusti arvutiga nägema kui temp. anduri viga?maikl369 kirjutas:Olen timminud kütusekogust kuid päris 5-6mg peale pole lasknud. mingi 4.2mg oli viimane aga se väga ei mõjutanud minuteada midagi. Hetkel ta seal 3.2mg peal. Temp andur võib olla küll.Kodumeister kirjutas:Temp andur lollitab või proovi sooja mootoriga kütusekogust tõsta 5 - 6mg peale tühikäigul (minul vähemalt mõjutas)
Neid temp andureid on vist mitu. Üks on näiduki oma (se näitab ilusti) ja teine vist teeb mootoriga koostööd. Kus võib se andur asuda?
Edit: Andur asub mootori juures selle flantsi küljes kust tuleb ka ülemine voolik radikasse. Hakka mööda ülemist lõdvikut minema ja leiad selle flantsi koos anduriga ülesse.
Arvuti ei näita mitte ühtegi viga peale kundepoolse ukse lukku. Ülejäänud kõik puhas.J.Aru kirjutas:Mootori temperatuuri andur asub seal samas kus kellaploki oma. Ehk kaks andurit on ühes korpuses ja vahetada neid eraldi ei saa (ainult kaks koos). Seda aga peaks ju ilusti arvutiga nägema kui temp. anduri viga?maikl369 kirjutas:Olen timminud kütusekogust kuid päris 5-6mg peale pole lasknud. mingi 4.2mg oli viimane aga se väga ei mõjutanud minuteada midagi. Hetkel ta seal 3.2mg peal. Temp andur võib olla küll.Kodumeister kirjutas:Temp andur lollitab või proovi sooja mootoriga kütusekogust tõsta 5 - 6mg peale tühikäigul (minul vähemalt mõjutas)
Neid temp andureid on vist mitu. Üks on näiduki oma (se näitab ilusti) ja teine vist teeb mootoriga koostööd. Kus võib se andur asuda?
Edit: Andur asub mootori juures selle flantsi küljes kust tuleb ka ülemine voolik radikasse. Hakka mööda ülemist lõdvikut minema ja leiad selle flantsi koos anduriga ülesse.
Peaks paiknema seal, see sinise pistikuga.maikl369 kirjutas:Arvuti ei näita mitte ühtegi viga peale kundepoolse ukse lukku. Ülejäänud kõik puhas.
Või on muu moodus kuidas temp andurit kontrollida?
Miks neid eraldi vahetada ei saa? Kunagi oli Audi B4 ja seal sai küll neid eraldi vahetada.
Mis värvi on se andrur mis mootoriga koostööd teeb?
Arvuti ei näita mitte ühtegi viga peale kundepoolse ukse lukku. Ülejäänud kõik puhas.Kodumeister kirjutas:
Suured tänud!Kodumeister kirjutas:Peaks paiknema seal, see sinise pistikuga.maikl369 kirjutas:Arvuti ei näita mitte ühtegi viga peale kundepoolse ukse lukku. Ülejäänud kõik puhas.
Või on muu moodus kuidas temp andurit kontrollida?
Miks neid eraldi vahetada ei saa? Kunagi oli Audi B4 ja seal sai küll neid eraldi vahetada.
Mis värvi on se andrur mis mootoriga koostööd teeb?► Näita Spoilerit
J.Aru kirjutas:Arvutiga näed ka ilusti temperatuuri anduri hetke näite. Seda mitte ei tasu lootagi, et iga väikse anomaalia nii vana auto veakoodina sul ära näitaks.