Passat b5 1.6l
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
Passat b5 1.6l
Selline mure siis, et auto seisis 4-5 päeva. Enne seda oli kõik korras.
Nüüd selline jama siis, et üritasin autot tööle panna, ei läinud ja ei lubanud ka, nagu kütust ei tuleks peale vms.
Sai siis nööriotsas tööle tõmmatud, aga mootor käib ebaühtlaselt, 3 silindrit taga, segu rikas, tagant summutist viskab musta õlisarnast jama lume peale ja paisupaagis korralik rõhk sees.
Hiljuti vahetatud küünlad.
Ega vist enne teada ei saa kui juhet järgi ei lükka?
Nüüd selline jama siis, et üritasin autot tööle panna, ei läinud ja ei lubanud ka, nagu kütust ei tuleks peale vms.
Sai siis nööriotsas tööle tõmmatud, aga mootor käib ebaühtlaselt, 3 silindrit taga, segu rikas, tagant summutist viskab musta õlisarnast jama lume peale ja paisupaagis korralik rõhk sees.
Hiljuti vahetatud küünlad.
Ega vist enne teada ei saa kui juhet järgi ei lükka?
Re: Passat b5 1.6l
Kas jahutusvedelik on puhas või õline, kuidas tasemega on? Kuidas õli tase on ja kas on väga vedel? Kui ikka tõsiselt rõhk sees on jahutussüsteemis ja puterdab rämedalt, siis tasuks vast alustada leakdown testist või kompressiooni mõõtmisest.
See must jama sumpsist võib olla ka lihtsalt kondets+tahm.
Kui ta sul kolme silindriga töötab, siis ongi ilmselgelt "segu rikas". Palju lased rikka seguga töötada siis rikub mingi hetk ka katalüsaatori ära.
Proovi kindlaks teha mis silinder tagant ära on, tõmba töötava mootoriga ükshaaval poole välja/juhtmeid tagant ära, kui saad teada, siis saad vajadusel küünla-pooli ümber tõsta, et testida nende korrasolekut. Alternatiiv on ka küünlad maha kakkuda ja vaadata kas mõni neist on palju tumedam-märjem.
See must jama sumpsist võib olla ka lihtsalt kondets+tahm.
Kui ta sul kolme silindriga töötab, siis ongi ilmselgelt "segu rikas". Palju lased rikka seguga töötada siis rikub mingi hetk ka katalüsaatori ära.
Proovi kindlaks teha mis silinder tagant ära on, tõmba töötava mootoriga ükshaaval poole välja/juhtmeid tagant ära, kui saad teada, siis saad vajadusel küünla-pooli ümber tõsta, et testida nende korrasolekut. Alternatiiv on ka küünlad maha kakkuda ja vaadata kas mõni neist on palju tumedam-märjem.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Passat b5 1.6l
Õli just hiljuti vahetatud, pole vast uue õliga 500km ära sõitnud.
Tosool puhas jne, kuna üks flants lekib siis kord kuus umbes liitri kallan juurde.
See kolme püti asi oli esimeste külmadega ka aga siis oli nii, et ca 5-10 sekundit oli ja läks korda. Peale seda vahetasin ühe vigase süütejuhtme ja küünlad ära.
Ise arvan, et süütepool vms?
Kõige imelikum see, et auto töötas laitmatult enne seda. Võib-olla külmaga lihtsalt lolliks läinud, kuna jätsin täpselt enne suurt külma seisma.
Tosool puhas jne, kuna üks flants lekib siis kord kuus umbes liitri kallan juurde.
See kolme püti asi oli esimeste külmadega ka aga siis oli nii, et ca 5-10 sekundit oli ja läks korda. Peale seda vahetasin ühe vigase süütejuhtme ja küünlad ära.
Ise arvan, et süütepool vms?
Kõige imelikum see, et auto töötas laitmatult enne seda. Võib-olla külmaga lihtsalt lolliks läinud, kuna jätsin täpselt enne suurt külma seisma.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat b5 1.6l
Selliste külmadega viskab aju silindrisse tavalisest rohkem kütust ning kui kohe ei käivitu mingil põhjusel (natuke nõrk aku, tahmased küünlad) siis võib küünlad märjaks lüüa ning enam käima ei lähe. Nii mõnelgi autol olen kohanud sellist "omapära" et -25...-30 juures on paras õnnemäng et mootor käima saada. Tundub et tehas pole arvestanud et autot saaks ka selliste külmade puhul kasutada. Uued küünlad peale ja tavaliselt läheb koheselt, eelmised likku ja puhtaks ning saab edaspidigi kasutada.
Viimati muutis GTI, 08 Jaan 2016, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Passat b5 1.6l
Mul selline vahva probleem, et küünlaid üli üli halb kätte saada. Nina poolseid juhtmeid lihtne pealt võtta aga kahe tagumisega rohkem probleeme. Põhimõtteliselt vw arvates peaksin pool mootorit pealt lahti lammutama, et küünlaid mugavalt vahetada. Ilma, et näpud olema tiku jämedused.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Passat b5 1.6l
Viisin auto hommikul 20c sooja garaaži, eks annan hiljem teada, kas oli tingitud külmast või mitte. Kui siis ka käima ei lähe tuleb uued küünlad osta jälle vist. Ja vigane süütejuhe leida.