
Golf 3 lambda pistik
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 3 lambda pistik
Nagu pildil näha on üks juhe ära oksudeerunud, mida saaks teha? Kas lambda töötaks ühe juhtmega? pmts pistikust ära võtmine tagasi pane ei muuda mootoritöös midagi 1.8 66kw


Viimati muutis pokerpig, 05 Dets 2015, 20:14, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 3 lambda pistik
Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis ei saa mingit pidi ükski elektrooniline seadeldis ainult päris ühe juhtmega töötada.
Minul on üldse enda väljalaskes lambda andur, millel 4 juhet. Peaks olema toide, maandus ning 2-data.
Kuna lambda andur suhteliselt kallis lõbu, siis võid ise proovida kinni joota. Sellest plastikust nagunii asja enam ei saa, seega peaksid tegema otseühenduse.
Katkine andur muidugi ei anna mingit tagasisidet ajule.
Minul on üldse enda väljalaskes lambda andur, millel 4 juhet. Peaks olema toide, maandus ning 2-data.
Kuna lambda andur suhteliselt kallis lõbu, siis võid ise proovida kinni joota. Sellest plastikust nagunii asja enam ei saa, seega peaksid tegema otseühenduse.
Katkine andur muidugi ei anna mingit tagasisidet ajule.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf 3 lambda pistik
Kui juhtmel pikkust jätkub võta klemmid välja ja jooda juhe tagasi külge, jääb ikka nagu ta originaalis on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Golf 3 lambda pistik
Ilmselt ilma küttekehata lambda, sellest ka ainult kahe ühendusega. Ja, kui vähegi lambda tööpõhimõttest aimu on, siis lambda juhtmete jootmise osa võiks küll vahele jätta. Põhjusega tulevad ka universaalandurid koos ühendusklambritega.
Viska pistik vahelt minema ja ühenda ühendusklambritega juhtmeotsad kokku.
Ühe juhtmega kindlasti ei tööta ja kõrvaga mootori töös vahet ei teegi töötava ja mittetöötava lambdaga mootori toimimises.
Viska pistik vahelt minema ja ühenda ühendusklambritega juhtmeotsad kokku.
Ühe juhtmega kindlasti ei tööta ja kõrvaga mootori töös vahet ei teegi töötava ja mittetöötava lambdaga mootori toimimises.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
Re: Golf 3 lambda pistik
+1mihkel27 kirjutas:Ja, kui vähegi lambda tööpõhimõttest aimu on, siis lambda juhtmete jootmise osa võiks küll vahele jätta. Põhjusega tulevad ka universaalandurid koos ühendusklambritega.
Ühe juhtmega kindlasti ei tööta ja kõrvaga mootori töös vahet ei teegi töötava ja mittetöötava lambdaga mootori toimimises.
Kui autost vähegi lugu pead ja kütuse eest rohkem maksta ei taha, siis parem sebida kohe uus ja korralik.
Mootor peaks töötama tsipa kõrgematel pööretel ehk avarii režiimis

Viimati muutis Tannu19, 06 Dets 2015, 00:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 3 lambda pistik
Peaks siiski nii olema, et:Tannu19 kirjutas:Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis ei saa mingit pidi ükski elektrooniline seadeldis ainult päris ühe juhtmega töötada.
Minul on üldse enda väljalaskes lambda andur, millel 4 juhet. Peaks olema toide, maandus ning 2-data.
Kuna lambda andur suhteliselt kallis lõbu, siis võid ise proovida kinni joota. Sellest plastikust nagunii asja enam ei saa, seega peaksid tegema otseühenduse.
Katkine andur muidugi ei anna mingit tagasisidet ajule.
1) Maandus
2) signaal
3-4) soojenduse toide
Võib olla vabalt ka ühe juhtmega, siis ongi lihtsalt signaal ja maandus võetakse otse summutist endast, aga seda vist suht vähe.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12 Jaan 2011, 17:30
- Auto: Golf 3 16V Gti, R25
- Asukoht: Lõuna regioon/ Põlvamaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 3 lambda pistik
Kas Golf 3-e veel vähe varuosadeks ? See ju kerepoolne pistik. Otsi varuosade alt või lammarist uus pistik ja jooda otsa. Või kui jah joota ei taha/oska , siis nende ühenduslülidega.
Kris
Kris
Powered by GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Re: Golf 3 lambda pistik
No neid klemme sealt kätte saada pole ka mingi kunst ja sinna midagi uuesti külge joota. Milleks vaevata end uue pistiku otsimisega. Kui sul on mõni vw tüüpi juhtmestiku osa vedelemas siis sealt võid ka need klemmid välja võtta ja sinna pistikusse panna. Klemmi saab sealt kätte kui surud seal ääres olevad nagad alla, sobib selleks hästi näiteks kirjaklamber.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf 3 lambda pistik
+1CD-R kirjutas:No neid klemme sealt kätte saada pole ka mingi kunst ja sinna midagi uuesti külge joota. Milleks vaevata end uue pistiku otsimisega. Kui sul on mõni vw tüüpi juhtmestiku osa vedelemas siis sealt võid ka need klemmid välja võtta ja sinna pistikusse panna. Klemmi saab sealt kätte kui surud seal ääres olevad nagad alla, sobib selleks hästi näiteks kirjaklamber.
Need pigistatavad juhtmeühendused mis tulevad termorüüzi sees on tavaliselt alumiiniumist, mis koostatuna vaskjuhtmega tekitavad koheselt korrodeerumise alge e. keemiast teadaolevalt tegu valentsskaalas suhteliselt aktiivse poole peal olevate metallidega mida omavahel ei tohiks koostada. Mõistlik oleks taastada orig. pistik ülalkirjeldet viisil kuna siis pole hiljem lambda vahetuseks vaja juhtmetega mässata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 lambda pistik
Lambda pistik korras hetkel, aga plaan kevade poole kui tööle saan osta uus lambda andur (originaal)
Mõte siis selline: praegu on peal lambda mis on 2 juhtmega, mass ja signaal, aga tahan osta lambda millel on 3-4 juhet, nagu ma õigesti aru saan siis 4 juhtmega lambdal on nii?
Mass
Signaal
Küttekeha
Küttekeha
Kui ma tahan korralikult, kas ma pean küttekeha juhtmed süütevoolu pealt peale vedama?? tahaks võimalikult ohutult teha ja ka nii, et lambda püsiks mitte kogemata minu porno pärast läbi põleks
Mõte siis selline: praegu on peal lambda mis on 2 juhtmega, mass ja signaal, aga tahan osta lambda millel on 3-4 juhet, nagu ma õigesti aru saan siis 4 juhtmega lambdal on nii?
Mass
Signaal
Küttekeha
Küttekeha
Kui ma tahan korralikult, kas ma pean küttekeha juhtmed süütevoolu pealt peale vedama?? tahaks võimalikult ohutult teha ja ka nii, et lambda püsiks mitte kogemata minu porno pärast läbi põleks

Viimati muutis pokerpig, 24 Jaan 2016, 22:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 3 lambda pistik
Kas siis ennist arendatud mingi omalooming lambda anduri suhtes ?
Kui tehasest ette nähtud 2-juhtmeline, miks peab ise arendama 4-juhtmelist.
Mine e-parts lehele ning oma mootorikoodi alusel vali välja sobiv andur. Juhul kui tõesti valikus 4-juhtmelised andurid, siis peab edasi mõtlema.
Kui tehasest ette nähtud 2-juhtmeline, miks peab ise arendama 4-juhtmelist.
Mine e-parts lehele ning oma mootorikoodi alusel vali välja sobiv andur. Juhul kui tõesti valikus 4-juhtmelised andurid, siis peab edasi mõtlema.
