Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ei hakka uut teemat tegema.
1.9 TDI 81kw (AFN) lööb avariirežiimi, kui gaasipedaali puudutada. Eelmise nädala reedel korra lollitas, kuid nüüd sai vahepeal mingi 300 km probleemideta maha sõita. Täna töölt koju sõites (eelnevalt tunnike linnas liigeldud) lõi avariirežiimi maantesõidul ning sõita enam ei saa. Korra õnnestus isegi mootor pöördesse saada, kuid sõita siiski ei õnnestu.
Turborõhu ning õhulugeja pistikud ilusasti taga, vaakumvoolik korras ja imeb; vaakumklappi alt sõrmega tõmmates liigub. Ei tea kohe kust otsast alustada... kaabel taha ning vaadata kas veakoode mingeid välja sülitab või oskab mõni targem kohe mõne tüüpvea välja käia?
1.9 TDI 81kw (AFN) lööb avariirežiimi, kui gaasipedaali puudutada. Eelmise nädala reedel korra lollitas, kuid nüüd sai vahepeal mingi 300 km probleemideta maha sõita. Täna töölt koju sõites (eelnevalt tunnike linnas liigeldud) lõi avariirežiimi maantesõidul ning sõita enam ei saa. Korra õnnestus isegi mootor pöördesse saada, kuid sõita siiski ei õnnestu.
Turborõhu ning õhulugeja pistikud ilusasti taga, vaakumvoolik korras ja imeb; vaakumklappi alt sõrmega tõmmates liigub. Ei tea kohe kust otsast alustada... kaabel taha ning vaadata kas veakoode mingeid välja sülitab või oskab mõni targem kohe mõne tüüpvea välja käia?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Kas tühikäigupöörded tõusevad umbes 1000-ni kui avariirežiimis? Selle vea puhul vist viga tavaliselt gaasipedaalis endas või selle juhtmestikus. See muidugi selline pool "puusalt tulistamine" ja tasuks siiski kaabliga veakoodid üle vaadata.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Jah, mootor tööle jääb kenasti 800 peale tühikäigul, kuid gaasipedaali puutudes puterdab ning siis imeb 1100-1200 peale pöörded. Natukese aja mööduses lööb ka hõõgküünalde tulukese kelladel särama.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Siis tundub küll, et viga gaasipedaalis või juhtmestikus. Kas põhjamatt on kuiv ehk siis vett ei ole saanud? On nagu üks teema meeles, küll Bora peal kus aitas ainult korralikust kuivatamisest, kuna vesi oli ligi sinna saanud. Aga ikkagi, kindluse mõttes tasub kaabel järgi panna, ehk viga hoopis kuskil mujal või näitab veakood juba kindlama suuna kätte (veakood peab kindlasti olema).zyllu kirjutas:Jah, mootor tööle jääb kenasti 800 peale tühikäigul, kuid gaasipedaali puutudes puterdab ning siis imeb 1100-1200 peale pöörded. Natukese aja mööduses lööb ka hõõgküünalde tulukese kelladel särama.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ülevalt ei paista vett sisse tulevat (pistikukarbist), kuid eales ei või kindel olla. Pole ise lahti võtnud egas tihendi olukorda oska hinnata. Mingi niiskus ikka salongis ikka sees, kuna jalgadega saab seda sisse vedada. Eks olen tekstiilmatte toas kuivatanud ei jääst lahti saada.
Eks leiab homme tegija, kes kaabli taha paneb ning diagnoostika ära teeb, saab siis vastavalt tulemile edasi tegutseda - nüüd juba kaks tehnikut ning teie vihjanud gaasipedaali hädadele.
Eks leiab homme tegija, kes kaabli taha paneb ning diagnoostika ära teeb, saab siis vastavalt tulemile edasi tegutseda - nüüd juba kaks tehnikut ning teie vihjanud gaasipedaali hädadele.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Küllaltki tõenäoliselt pedaal jah.
On sul selline pedaal? Pilt
Ajutiselt võib aidata kui keerad sellel kopsikul kaane maha ja puhastad poteka rajad piiritusega ära näiteks.
On sul selline pedaal? Pilt
Ajutiselt võib aidata kui keerad sellel kopsikul kaane maha ja puhastad poteka rajad piiritusega ära näiteks.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Hetkel auto hoolduses - Throttle Position Sensor signal implausible. Kuna pistikud ülevalt kuivad jms, siis võetakse nüüd alt pedaal lahti ning vaadatakse reostaadid ja muud ühendused üle. Pedaalisüsteemi või sensorit kusagil eraldi müügil ka on?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Forssis peaks laokaup olema ja ei ole väga kallis.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ei noh, sain auto kätte, kuid targemaks üldse mitte.
Vahepeal viskas ka neil Throttle Position Sensor signal implausible veateate ette ning mootori avariisse, siis jälle mitte.
Aju tagant juhtmed maha - korras ühendused (kuivad & puhtad)
Potentsiomeetri pealt juhtmed maha - kontaktid korras, takistus sobivas vahemikus (800-1200 peab olema, näitas 900). Andur ise see versioon: 028 907 475 AJ / 0 281 002 286.
200 m sõitsin probleemideta töö juurde parklasse
; eks näha ole mis saab. Seni kõvasti ajalehti autos & proovin salongist vee välja saada.
Aga pool päeva töökojas seismist kuivas, kõva eelnev kuivatamine ning pistikud lahti / kokku - kes teab vb andis seegi mingit mõju.
Vahepeal viskas ka neil Throttle Position Sensor signal implausible veateate ette ning mootori avariisse, siis jälle mitte.
Aju tagant juhtmed maha - korras ühendused (kuivad & puhtad)
Potentsiomeetri pealt juhtmed maha - kontaktid korras, takistus sobivas vahemikus (800-1200 peab olema, näitas 900). Andur ise see versioon: 028 907 475 AJ / 0 281 002 286.
200 m sõitsin probleemideta töö juurde parklasse

Aga pool päeva töökojas seismist kuivas, kõva eelnev kuivatamine ning pistikud lahti / kokku - kes teab vb andis seegi mingit mõju.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Sul on see vanem variant potekast siis jah. Üldiselt need eriti ei lähe katki.. mingi huvitav kotermann.
Selle vanema poteka hind võtab hingetuks ka kui tahaks uue panna.
Selle vanema poteka hind võtab hingetuks ka kui tahaks uue panna.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Forss 515,78 €ivohi kirjutas:Selle vanema poteka hind võtab hingetuks ka kui tahaks uue panna.
Soomes 749 €
E-bays lätist kasutatud - 36 € (koos postikuluga)
Vast doonorautost / lammarist saab kogu mehhanismi 20-30 euroga kätte

Potensiomeeter samas paistab ikkagi korras olevad - aju loeb % kenasti üles ning takistus õige. Viga pigem kusagil üleval pool või niiskuses. Palju ajalehti autos mattide all, öösel matid toas radiaatoril - vaatame kas lähinädalatel probleeme tekib. Kui peaks tulema, siis autoelektriku kätte põhjalikku kontrolli.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ei saanud paremaks
Mõned päevad möödas, 120~140 km maha sõidetud ning vana sõber kummitab taas. Sai survepesuriga auto puhtaks lastud selvepesulas ning 5 km hiljem limp mode kallal. Samas oli täna ka esimene kord, kus ma jutti pikemalt korraga autoga sõitsin ning asi korralikult soojaks läks. Kontrollisin aku alt äravoolu - puhas. ECU kaant lahti ei võtnud, viimane kord sai natuke silikooni vahele pandud, et sisse ei higistaks. Matid kuivad, kangutasin juhi ukse juurest liistu lahti ning sealt sõrmed alla - natuke kondentsi oli, kuid ei ujunud (väljas märg, temp kukkus just alla nulli).
Kust ma alustama peaks? Viin mõne autoelektriku kätte ning lasen põhjalikult üle kontrollida ahelad? Või hoopis uus pedaal, juhtmestik või ECU? Uus auto?
Küsimus seepärast, et ei taha tuimalt 100 euri kusagil diagnoostika eest maksta või lasta vahetada juppe, mida lõpuks vahetada pole vaja.

Mõned päevad möödas, 120~140 km maha sõidetud ning vana sõber kummitab taas. Sai survepesuriga auto puhtaks lastud selvepesulas ning 5 km hiljem limp mode kallal. Samas oli täna ka esimene kord, kus ma jutti pikemalt korraga autoga sõitsin ning asi korralikult soojaks läks. Kontrollisin aku alt äravoolu - puhas. ECU kaant lahti ei võtnud, viimane kord sai natuke silikooni vahele pandud, et sisse ei higistaks. Matid kuivad, kangutasin juhi ukse juurest liistu lahti ning sealt sõrmed alla - natuke kondentsi oli, kuid ei ujunud (väljas märg, temp kukkus just alla nulli).
Kust ma alustama peaks? Viin mõne autoelektriku kätte ning lasen põhjalikult üle kontrollida ahelad? Või hoopis uus pedaal, juhtmestik või ECU? Uus auto?
Küsimus seepärast, et ei taha tuimalt 100 euri kusagil diagnoostika eest maksta või lasta vahetada juppe, mida lõpuks vahetada pole vaja.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 01 Okt 2013, 19:52
- Telefon: 56204250
- Skype: kaimps1234
- Auto: Volkswagen Passat B5.5 1.9 TDI 96kW
- Asukoht: Tartu-tartumaa
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tere
Mul autoks 1.9tdi 96kw
Mure on selline et uimane ja alles 3000 pöörde juures tuleb alles turbo järgi.
Vaakum voolikud kõik korras. Turbo on ise vahetud eelmine aasta ja sa tehase taasatatud külge.
Arvuti ei näita ühtegi viga. N75 klapp on ka uus.
On teil ettepanekuid mida veel üle vaatada?
Mul autoks 1.9tdi 96kw
Mure on selline et uimane ja alles 3000 pöörde juures tuleb alles turbo järgi.
Vaakum voolikud kõik korras. Turbo on ise vahetud eelmine aasta ja sa tehase taasatatud külge.
Arvuti ei näita ühtegi viga. N75 klapp on ka uus.
On teil ettepanekuid mida veel üle vaatada?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Aga kas enne N75 või turbo peal on vaakum olemas? Käima pannes peaks kohe vaakum imema hakkama turbol. Kui enne N75 on, siis viska see otse turbo külge ja vaata mis siis juhtub. Siis peaks küll ilmselt pikemal kiirendamisel avariisse viskama, aga algus peaks olemas olema. Kui aga enne N75 ka pole, siis vaata üle kas vaakumid lõdvikud ikka õigesti. Kuskil peaks veel vahel olema üks klapp, mis vaakumit tagasi ei lase, see tasuks ka üle vaadata. Samuti vaakumi "mahuti" jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Viskan lihtsalt teistele tulevikuinfoks väikese update - leidsin enda "gaasipedaali" vea lõpuks vist üles. Nimelt on auto nöökinud paar korda suure veega (loe: paar korda vihmaga). Survepesuriga lehesoga mahapesemine ajukarbi ümbert ei andnud soovitud tulemit (äravool sealt nurgast oli ka takistatud) aga... õnneks sai viimane kord ajastatud vea teke maale sõitmise peale - nägin pedaalide taga oli vesi sees. Maal auto garaaži ning kõvaks katkumist - seekord ka aju karbi alumine pool küljest ära ning just too tihend oli väga hädine - kõdunenud lehed olid ühele pinnale kenasti koha sisse võtnud ning vast sealt vesi sisse tuligi. Pikk jutt si** jutt - voolas vahest sisse mingil määral ning otse selle ava all olevatele pistikutele (raam katkine ja pistikud allpool). Contact cleaner, kõvasti silikooni ka tihendile abiks ning eilne suur vihm Pärnu-Tallinn-Tartu liinil ka viga ei tekitanud.zyllu kirjutas:Ei noh, sain auto kätte, kuid targemaks üldse mitte.
Vahepeal viskas ka neil Throttle Position Sensor signal implausible veateate ette ning mootori avariisse, siis jälle mitte.
Aga pool päeva töökojas seismist kuivas, kõva eelnev kuivatamine ning pistikud lahti / kokku - kes teab vb andis seegi mingit mõju.
Ehk et - see viga võib tulla ka vabalt väsinud ja mustust täis tihendist aju karbi alt (ning kõigest sellest sogast mis sinna ümber kogunenud ja vee äravoolu takistas).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
mis sellist viga võib põhjustada? sellega läheb kohe limp modesse, kummaline on veel see, et vahepeal umbes 100km toimis kõik ilusti ja nüüd jälle jama
autoks transporter t5 2004
Sunday,31,July,2016,10:33:31:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Address 01: Engine Labels: 070-906-016-AXD.clb
Control Module Part Number: 070 906 016 HW: 028 101 073 2
Component and/or Version: R5 2,5L EDC 0000SG 5219
Software Coding: 0000032
Work Shop Code: WSC 00017 773 31376
VCID: CD9A5E5E57068876B43
1 Faults Found
16619 - Boost Pressure
P0235 - 000 - Regulation Range not Reached
Freeze Frame
RPM: 2163 /min
Torque: 262.0 Nm
Speed: 115.0 km/h
Load: 53.3 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00000000
Absolute Pres.: 1795.2 mbar
Absolute Pres.: 1377.0 mbar
Readiness: 0 0 X X X
autoks transporter t5 2004
Sunday,31,July,2016,10:33:31:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Address 01: Engine Labels: 070-906-016-AXD.clb
Control Module Part Number: 070 906 016 HW: 028 101 073 2
Component and/or Version: R5 2,5L EDC 0000SG 5219
Software Coding: 0000032
Work Shop Code: WSC 00017 773 31376
VCID: CD9A5E5E57068876B43
1 Faults Found
16619 - Boost Pressure
P0235 - 000 - Regulation Range not Reached
Freeze Frame
RPM: 2163 /min
Torque: 262.0 Nm
Speed: 115.0 km/h
Load: 53.3 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00000000
Absolute Pres.: 1795.2 mbar
Absolute Pres.: 1377.0 mbar
Readiness: 0 0 X X X
Viimati muutis Seto01, 31 Juul 2016, 11:36, muudetud 2 korda kokku.
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
kaimar1234 kirjutas:Tere
Mul autoks 1.9tdi 96kw
Mure on selline et uimane ja alles 3000 pöörde juures tuleb alles turbo järgi.
Vaakum voolikud kõik korras. Turbo on ise vahetud eelmine aasta ja sa tehase taasatatud külge.
Arvuti ei näita ühtegi viga. N75 klapp on ka uus.
On teil ettepanekuid mida veel üle vaatada?
Ahoi!
Ma ei mõista miks arvuti ei näita ühtegi viga? 3000 on kindlalt liiga hilja turbo rakendumiseks ja ammu ilma peaks alarõhk sul "limp Mode" tekitama. Sellisel juhul ei tohiks midagi erilist enam 3000rpm pealt juhtuda.
Tead ma kah maadlen nüüd pikemat aega ühe Passatiga ning alguses oli sellel ülerõhu probleem, aga nüüd juba alarõhu probleem ning vahetatud ei ole suurt midagi sest kõik vidinad on korras. Just täna me siin avastasime, et turbo ei tule õigel ajal taha. St, et solenoid avaneb, turbo geomeetria sulgub, aga ei tule enam üles nii kiirelt kui tarvis. Katsetasime erinevaid solenoide ning lõpuks võtsime sealt samast turbo juurest mööda minevast vaakumitrassist otse turbo kopsikule ning voilaa! Geomeetria liigub palju kiiremini. Nüüd täna jäi pooleli selle põhjuse välja selgitamine, kuid kas nüüd on need turbo alused vaakumi torud lekkes või ei käi enam paisupaagist läbi nii palju kui vaja. Minul näiteks põhjustab selline turbo käitumine "limp mode'i" minekut sest mingil hetkel ei ole piisavalt rõhku ning samas 3-4-5 käiguga 1900-2200 pööretel pole mingit minekut.
Veel "kummalisi" põhjuseid millest siin väga ei räägita ning miks alarõhust limp mode tuleb on järgmised:
1. Intercooleri radikas õlist/tahmast rokane (otsad ülalt ja alt lahti ning pesta Fairi või siis diisliga)
2. Turbo ja mootori vahelised õhulekked. Need VAG-i mootorite rõhuvoolikute ühendused on sellised eriti "pehmod". (Tühipööretel pihusta peale näiteks eetrit või Brake Cleanerit. Klapid peaksid klõbisema võtma kui leket tabad.)
3. AGR klapp ning sisselaske kollektor puhasta seest täielikult.(see võib vastu ootusi väga tahmast kinni olla ja õhk ei pääse läbi väga.)
4. Katalüsaator umbes.
NB! Juhul kui pöördeid andes turbo voolikud peale InterCooleri radikat kangeks ei tõmba, siis ei ole asi ei AGR-is ega Katalüsaatori ummistusest.
Viimati muutis war02, 08 Aug 2016, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Eee... Vb loll küsimus aga kui suur see lõtk võib olla turbol(küljelt - küljele ning külmakoja ja soojakoja veahel)? kõik räägivad,et lõtk väike või normaalne aga kui suur on Väike lõtk või Normaalne lõtk?
Viimati muutis dub1, 28 Nov 2016, 14:58, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Mai 2015, 11:16
- Telefon: 53449435
- Auto: Volkswagen Polo 1.3 40kw 1991 Volkswgaen Passat 1.9TDI 66kw 1997
- Asukoht: Jõgevamaa Pala Vald
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Mul ka autol sama probleem küljes, et lööb limp mode peale 3-4-nda käiguga ja pöörded 2500-3000
Ükspäev nüüd avastasin, et üks vaakumvoolik läheb ajusse ei tea küll mikspärast?
Aga sealt edasi võtsin aju maha ja piilusin sinna sisse seal sees avanes et mootoriõli oli sattunud sinna sisse ning see väike vaakumtoru seal sees oli katki asendasin selle uuega aga viga ikka küljes?
Panen pildi ka et aru paremini saada oleks.

Ükspäev nüüd avastasin, et üks vaakumvoolik läheb ajusse ei tea küll mikspärast?
Aga sealt edasi võtsin aju maha ja piilusin sinna sisse seal sees avanes et mootoriõli oli sattunud sinna sisse ning see väike vaakumtoru seal sees oli katki asendasin selle uuega aga viga ikka küljes?
Panen pildi ka et aru paremini saada oleks.

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
See on rõhu andur ja pole mingi vaakum.
Vaja on testsõita, et näha, kas on üle või alarõhk.
Vaja on testsõita, et näha, kas on üle või alarõhk.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Probleem järgmine:
Bora 1.9TDI 74kW läheb avariireziimi, turborõhk kasvab kuni 2500mbar. Arvutiga aktiveerides geomeetria liigub ilusti edasi-tagasi, midagi ei tundu valesti olevat. Sai võetud vaakumvoolik üldse küljest ja ikka kasvab rõhk samamoodi, seega oleks viga nagu turbos endas või varda vales pikkuses. Vaakumklapi varras on kahe mutriga reguleeritav, mitte splindiga kinnituv nagu tavaliselt. Kas sellel autol peaks olema üldse selline süsteem, pole nagu varem kohanud. Auto on arvatavasti ostetud sellisena, pole teada mis varem tehtud seal.
Bora 1.9TDI 74kW läheb avariireziimi, turborõhk kasvab kuni 2500mbar. Arvutiga aktiveerides geomeetria liigub ilusti edasi-tagasi, midagi ei tundu valesti olevat. Sai võetud vaakumvoolik üldse küljest ja ikka kasvab rõhk samamoodi, seega oleks viga nagu turbos endas või varda vales pikkuses. Vaakumklapi varras on kahe mutriga reguleeritav, mitte splindiga kinnituv nagu tavaliselt. Kas sellel autol peaks olema üldse selline süsteem, pole nagu varem kohanud. Auto on arvatavasti ostetud sellisena, pole teada mis varem tehtud seal.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Parandan, see on Golf, mitte Bora, aga see ei muuda asja vist.
Netist pilte vaadates leiab ka selliseid kahe mutriga reguleeritava vardaga turbosid nendele autodele, ju siis on õige see ikka.
Kas tuleks proovida varda pikkust muuta?
Netist pilte vaadates leiab ka selliseid kahe mutriga reguleeritava vardaga turbosid nendele autodele, ju siis on õige see ikka.
Kas tuleks proovida varda pikkust muuta?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Vaakumid uued, geomeetria liigub hästi. B5.5 74kw tdi
Kas nüüd võiks järgmiseks võtta uue geomeetriat juhtiva klapi?(N75)
Veakood control diffirence in intake manifold(delphi mingi programmiga vaadates)
Teise käiguga 80-100 olenevalt tujust, 3. käiguga 120, 4.ga 140 jne. Peale välja suretamist saab jälle paarkend km/h juurde.
Kas nüüd võiks järgmiseks võtta uue geomeetriat juhtiva klapi?(N75)
Veakood control diffirence in intake manifold(delphi mingi programmiga vaadates)
Teise käiguga 80-100 olenevalt tujust, 3. käiguga 120, 4.ga 140 jne. Peale välja suretamist saab jälle paarkend km/h juurde.

- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Emba kumba, kas lekkiv voolik kusagil (või lekkiv ühendus) võ hakkab N75 viimaseid hingetõmbeid tegema.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Linnavahel kiirendades kolmandaga kipub jõnksutama(turbo tuleb, turbo läheb). Õhulugeja sai puhastatud. Kuidas ma neid vaakumklappe kontrollida saaks? Nüüd õhtul ei võtnud enam üldse turbo järgi ka peale taaskäivitamist. Võib asi olla ka EGR klapis?