Passat b6 viga 18000
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Passat b6 viga 18000
Terv, äkki on kellegil ideid?
Igal käivitusel tuleb viga sisse, kui ära kustutada, on asi korras ja sõidab hästi, kuni järgmise käivituseni. Samuti on püsikiiruse hoidja nö. kiiruse nr. asemel hüüumärk, mis sealt ära ei kaogi. Kui see midagi muudab, on tegu BKP mootoriga ja dsg kastiga masinaga. Kui andur peetis, kas siis peale igat vea kustutust mis tahes hetkel ei peaks viga koheselt tagasi tulema?
Viga ise siis siin:
Saturday,14,December,2013,23:31:11:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 CK HW: 03G 906 018 CK
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9629
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 00598 598 51731
VCID: 70E4D29E5CF9059C
1 Fault Found
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame
Fault Status: 01010001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 57
Mileage: 198232 km
Time Indication: 0
Date: 2013.12.14
Time: 23:25:32
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Text: 184 Nm
Speed: 0.0 km/h
Text: 0.0 %
Voltage: 12.77 V
Text: 1019 hPa
Text: 1295 hPa
Readiness: N/A
Igal käivitusel tuleb viga sisse, kui ära kustutada, on asi korras ja sõidab hästi, kuni järgmise käivituseni. Samuti on püsikiiruse hoidja nö. kiiruse nr. asemel hüüumärk, mis sealt ära ei kaogi. Kui see midagi muudab, on tegu BKP mootoriga ja dsg kastiga masinaga. Kui andur peetis, kas siis peale igat vea kustutust mis tahes hetkel ei peaks viga koheselt tagasi tulema?
Viga ise siis siin:
Saturday,14,December,2013,23:31:11:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 CK HW: 03G 906 018 CK
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9629
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 00598 598 51731
VCID: 70E4D29E5CF9059C
1 Fault Found
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame
Fault Status: 01010001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 57
Mileage: 198232 km
Time Indication: 0
Date: 2013.12.14
Time: 23:25:32
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Text: 184 Nm
Speed: 0.0 km/h
Text: 0.0 %
Voltage: 12.77 V
Text: 1019 hPa
Text: 1295 hPa
Readiness: N/A
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat b6 viga 18000
Rosstech annab ju ilusti vasted, lisaks ka Techinal Bulletin Information
Aga ühesõnaga vaata Measurement block kanal 10 alt akent 2 ja 3, nagu ma aru saan ei tohi seal olla erinevust üle 50mbar-i.
Juhul kui on siis:
Puhastada massid
Paigaldada juhtmestik. (part number 1KD 971 658)
Uuendada aju tarkvara.
► Näita Spoilerit
Juhul kui on siis:
Puhastada massid
Paigaldada juhtmestik. (part number 1KD 971 658)
Uuendada aju tarkvara.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Re: Passat b6 viga 18000
Tänud, ma ei tea, kuidas ma sellest esimese hooga suutsin mööda vaadata
Ilmselt seal see vahe on, sest süüte sisse pannes viskab koheselt vea sisse ja kui ära kustutada, on kõik bro kuni järgmise nö. stardieelse kontrollini. Igatahes homme uurib edasi.

Ilmselt seal see vahe on, sest süüte sisse pannes viskab koheselt vea sisse ja kui ära kustutada, on kõik bro kuni järgmise nö. stardieelse kontrollini. Igatahes homme uurib edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Re: Passat b6 viga 18000
Ongi süüde sees vahe u. 260 mbar. Eks peab mölleri ust kraapima minema, sest juhtmestiku saaks vahetatud aga mootori softi ise ju üle ei lase
Ilus kink autolt jõuludeks

Ilus kink autolt jõuludeks

Viimati muutis LabeL, 15 Dets 2013, 12:38, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat b6 viga 18000
Siin võib anduri enda viga ka olla.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Re: Passat b6 viga 18000
Proovisin teist andurit, viga ei kadunud kuhugi. Seepeale sai suditud ja muditud pisut juhtmeid ja korras ta oligi selleks korraks. Igatahes on seal ruumi suht vähe, õues oli külm ja rohkem ei hakanud praegu lammutama, aga kui kunagi asi kordub, siis lahkan põhjalikumalt 

Re: Passat b6 viga 18000
Tervist.
Mul autol täpselt samasugune viga. Autoks VW Polo 1.4TDI 59kw
MAP andur vahetatud, juhtmed kuni ajuni läbi helistatud.
Kas siis ainukese probleemina veel jäänud et aju tahab uut tarkvara?
Keegi Tallinnast või lähiümbrusest oleks nõus täna/homme hommikul vaatama uurima? Saab tasustatud muidugi!
KIIRE! Tänud ette. Kirjutage siia ning hea oleks jätta ka tel. nr, saan helistada ja kokkuleppida.
Mul autol täpselt samasugune viga. Autoks VW Polo 1.4TDI 59kw
MAP andur vahetatud, juhtmed kuni ajuni läbi helistatud.
Kas siis ainukese probleemina veel jäänud et aju tahab uut tarkvara?
Keegi Tallinnast või lähiümbrusest oleks nõus täna/homme hommikul vaatama uurima? Saab tasustatud muidugi!
KIIRE! Tänud ette. Kirjutage siia ning hea oleks jätta ka tel. nr, saan helistada ja kokkuleppida.
Re: Passat b6 viga 18000
Probleem lahendatud. Ei tasu osta odavat B-varuosa. Korralik originaal Boschi andur külge ja probleemi poleturakas kirjutas:Tervist.
Mul autol täpselt samasugune viga. Autoks VW Polo 1.4TDI 59kw
MAP andur vahetatud, juhtmed kuni ajuni läbi helistatud.
Kas siis ainukese probleemina veel jäänud et aju tahab uut tarkvara?
Keegi Tallinnast või lähiümbrusest oleks nõus täna/homme hommikul vaatama uurima? Saab tasustatud muidugi!
KIIRE! Tänud ette. Kirjutage siia ning hea oleks jätta ka tel. nr, saan helistada ja kokkuleppida.