Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Skyhaze
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22 Nov 2015, 20:32
Telefon: 56717869
Auto: Audi 80 2.0E 83kw
Asukoht: Tartumaa

Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Lugemata postitus Postitas Skyhaze »

Tere!

Eellugu selline, mis on hakanud viimasel ajal ilmnema - esiteks on salongiradikas kas umbes või kutu, sest et sooja puhub ainult siis, kui maanteel sõidan. Muidu tuleb ainult külma, viimastel päevadel läks 3. puhuri aste ka tagant, 1,2,4 töötavad, 3 on sama nagu oleks kinni. Radikas on hakanud tossama, lõhnatult kui on pikem sõit olnud, jahutusvedelik ei kao (ühe korra kadus, enne seda sai lanseka vahetuse jaoks, mida ei juhtunud paisupaak ära võetud ja siis kadus vedelikku nii, et alla miinimumi jäi veidi. Sai pea max pandud, kadus uuesti alla miinimumi.) Nüüd reedel, mil jama hakkas sai veidi üle max pandud, arvestusega et ilmselt kaob jälle ära. Ei kadunud, enne seda täitmist hakkas auto käituma maanteel tõsiselt imelikult. Vahel viskas sõidul jõnksu sisse, nagu küte ei jõuaks kohale, et fitler umbes vms. Jõud kadus hetkeks nagu või väntvõll jääks korra kinni. Midagi sellist. Küttes viga ei ole, filter uus, pump korras. Auto pidas vastu pika sõidu, jahutusvedelik ei ole kadunud. Eile tehes lühikest linnasõitu, hakkas esiteks ringteel peaaegu et ära surema, jõnksutas nii, nagu küte otsas aga kütet oli 10+ liitrit. Veidi maad edasi keerasin parklasse, et uurida mis kühvel on. Enne seda käisin poes veel, oli vaja sealt läbi käia niikuinii, seega panin auto seisma ja käisin 10min ära. Seisma jättes hakkas radikas tossama, kapoti lahti tehes lekkeid ei näinud, tavaline soolavesi ainult näha, põhjakatet hetkel ei ole.

Tagasi auto juurde minnes tegin kapoti lahti, proovisin käima panna. Ei lähe, jõnksutab ja ei taha üldse minna. Rooli juures viskas särinat ja kapoti all leek püsti. Täpsemalt paisupaagi all püstaku juures. Lõhn oli põlemisel juhtmete oma, kui tuli sai kustu, siis jäi auto sinna paika. Nüüd täna puksiirimiseks panin korra süüte sisse, viskas salongi tossupilve rooli, spidobloki, tuledelüliti ja vasaku venti juurest. Milles võib asi olla? Mis juhtmed sealt jooksevad? Mainin ära, et süüte sisse panin, siis mõne hetke pärast viskas sädeme hääli rooli ümbert. Teada on, et enne on seal porri tehtud rooli ümber, süütelukku ilmselt vahetatud ja lihtsalt kõik kate ära lõhutud. Kohe ei taha juhtmestikudiagramme pusida, ehk oskab keegi siit soovitada mis võiks viga olla...

Hendrik
https://www.facebook.com/skyhazeofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Paisupaagi alt nurgast ju kogu juhtmemajandus salongi ja kapotialuse vahel jookseb.
Ei ole lihtsat lahendust. Ainuke töötav lahendus on kõik kahjustused üle vaadata ja siis edasi mõelda.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Kerest läbiviigul juhtmeisolatsioon äkki maha hõõrunud ja kerega ühenduses?

Skyhaze
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22 Nov 2015, 20:32
Telefon: 56717869
Auto: Audi 80 2.0E 83kw
Asukoht: Tartumaa

Re: Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Lugemata postitus Postitas Skyhaze »

TiitRe, võib täitsa nii ollagi. Hetkel juba tegelikult uurin veidi teisi autosi, selline tunne et kui niigi kere mäda autol siis elektroonika parandamine otsa läheks juba natuke üleliia. Elektriga saaks ise hakkama, olenevalt siis probleemi tõsidusest. Aga ei näe enam mõtet nii väga, proovin algul süveneda ikka, ehk saab asja veel...

Aga tänud vastamast, jälle mõni juhtlõng juures mul :)
https://www.facebook.com/skyhazeofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ei ole seal elektroonikaga suure tõenäosusega pistmist. Praeguses seisus peale põlengut(kui kustutasid pulberkustutiga, siis see teatavasti omab juhtmetele ja elektroonikale halba mõju) on ilmselt parimal juhul põlenud/sulanud peasüüdlaseks oleva juhtme isolatsioon. Aga kuna leek väidetavalt väljas oli, siis suure tõenäosusega on osa juhtmepundist juba kokku sulanud.
Igatsugu katsed voolu peale lülitada võivad viia ainult olukorra halvenemise poole.
Osad ahelad on seal teatavasti jämedad juhtmed ilma kaitsmetetta(aku poolt tulevatel juhtmetel esimesed kaitsmed kaitsmekarbis, aga põleng enne seda), nii et kaitsmete peale ei ole mõtet 100% loota.
Ainuke võimalik lahendus on akult juhe maha, paisupaak eest, armatuurialune lahti ja kogu see sulanud/põlenud osa ulatus välja selgitada. Siis saab edasi mõelda kas saab hakkama mõne juhtmejupi vahetusega või peab mõne juhtmesarja vms välja vahetama.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Skyhaze
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22 Nov 2015, 20:32
Telefon: 56717869
Auto: Audi 80 2.0E 83kw
Asukoht: Tartumaa

Re: Vento 1.8 66kw mootorielektri viga, auto läks põlema...

Lugemata postitus Postitas Skyhaze »

100avant kirjutas:Ei ole seal elektroonikaga suure tõenäosusega pistmist. Praeguses seisus peale põlengut(kui kustutasid pulberkustutiga, siis see teatavasti omab juhtmetele ja elektroonikale halba mõju) on ilmselt parimal juhul põlenud/sulanud peasüüdlaseks oleva juhtme isolatsioon. Aga kuna leek väidetavalt väljas oli, siis suure tõenäosusega on osa juhtmepundist juba kokku sulanud.
Igatsugu katsed voolu peale lülitada võivad viia ainult olukorra halvenemise poole.
Osad ahelad on seal teatavasti jämedad juhtmed ilma kaitsmetetta(aku poolt tulevatel juhtmetel esimesed kaitsmed kaitsmekarbis, aga põleng enne seda), nii et kaitsmete peale ei ole mõtet 100% loota.
Ainuke võimalik lahendus on akult juhe maha, paisupaak eest, armatuurialune lahti ja kogu see sulanud/põlenud osa ulatus välja selgitada. Siis saab edasi mõelda kas saab hakkama mõne juhtmejupi vahetusega või peab mõne juhtmesarja vms välja vahetama.
Selge, tänud! Hakkan uuel nädalal tegelema sellega, täna kahjuks ei ole tahtmist ega viitsimist... :)
https://www.facebook.com/skyhazeofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/DJHendrikSilm" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Elektroonika”