Tervist
Probleem siis 2006 aasta vw golf 5-ga, millel 2.0 100kw mootor manuaal kastiga. Nimelt kaob autol jõud ära vahest, läheb nagu avarii reziimi, autot välja suretada ja uuesti käivitades on kõik korras. Selline probleem eriti 4-5 käiguga järsult kiirendades.
Selliste sümptomitega teemasid kindlasti palju aga kas on võimalik, et peale hammasrihma vahetuse ajal keerati midagi nässu, kuna ennem sellist jama ei esinenud. Diagnostikas autoga käidud ja mingeid veakoode ega lekkeid õhutorudes või voolikutes ei avastatud. Mootori tuli ei sütti samuti kordagi. Turbo pidi ka korras olema. Kui mootri rihm hamba võrra valesti pandi, kas siis ei peaks suuremaid tõrkeid mootori töös olema?
Tänud vastamast
Vw golf 5 2.0 tdi Jõud kaob ära.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Vw golf 5 2.0 tdi Jõud kaob ära.
Hammasrihma ei ole võimalik hammas valesti panna, kui teha seda tööd ettenähtud tööriistadega ja töövõtetega. Kui kuskile ebapädevasse kohta viisid auto, siis süüdista iseennast
Arvutiga on vaja proovisõidule minna ja "live data" üle vaadata, mitte ainult veakoode lugeda. Kõlab küll nagu turbo rõhu probleem muidu.

Arvutiga on vaja proovisõidule minna ja "live data" üle vaadata, mitte ainult veakoode lugeda. Kõlab küll nagu turbo rõhu probleem muidu.
Re: Vw golf 5 2.0 tdi Jõud kaob ära.
Ei ole ebapädev koht aga diagnostika diagnostika ja ülevaatamise tegin teises kohas, ning sealt tuligi selline esialgne arvamus, kuna midagi ei leitud.
Diagnostikat tehti ka autoga sõites loomulikult. Kõik oli korras ja sel hetkel avariize ei löönud.
Diagnostikat tehti ka autoga sõites loomulikult. Kõik oli korras ja sel hetkel avariize ei löönud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Vw golf 5 2.0 tdi Jõud kaob ära.
Turbo avariisse löömisel jääb kood ajusse ja ise ei kao see kuskile, see oleks pidanud seal olemas olema, viidates kas siis alarõhule või ülerõhule. Samuti saab proovida diagnostikaga sama turbo juhtklappi liigutada jne. nn limp mode avaldubki tavaliselt 3-4-5 käik pikalt põhjagaasiga kiirendades. Kas diagnostikas ka nii tegite, et 3-s käik sisse ja umbes 1000dest pöördest alates lõpuni välja?
Mis aga rihmavahetusega võis juhtuda on see, et minuarust golfil tuleb mõned turbost tulevad torud jalust ära korjata, et ligi saada. Äkki mõni neist ei istu nüüd korralikult pesas ja sealt on mingi lekke. Miski sahinat/vilinat pole rohkem kuulda? Ühel autol oli kunagi 1cm nagu lõikehaav lõdvikus ja sellest piiisas, et limpi minna ja ka käigukast teatud pööretel hakkaks lollusi tegema, oli juba hirm, et tuleb kasti remontima hakata.
Mis aga rihmavahetusega võis juhtuda on see, et minuarust golfil tuleb mõned turbost tulevad torud jalust ära korjata, et ligi saada. Äkki mõni neist ei istu nüüd korralikult pesas ja sealt on mingi lekke. Miski sahinat/vilinat pole rohkem kuulda? Ühel autol oli kunagi 1cm nagu lõikehaav lõdvikus ja sellest piiisas, et limpi minna ja ka käigukast teatud pööretel hakkaks lollusi tegema, oli juba hirm, et tuleb kasti remontima hakata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Vw golf 5 2.0 tdi Jõud kaob ära.
Kontrollin need turbo juurest torud ja voolikud üle.
Aga see et rihmavahetusel hamba võrra rihm valesti pandud võib siis välistada jah?
Aga see et rihmavahetusel hamba võrra rihm valesti pandud võib siis välistada jah?