B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

J.Aru kirjutas:
GTI kirjutas:
J.Aru kirjutas:Probleem selline, et enamasti külmast peast ei taha 2 käik sisse minna, ...
Kas vahesiduri kasutamine (lased pedaali korraks neutraali peal ülesse) parandab probleemi või mitte?
Kui õigesti mäletan siis parandas ja muud moodi käiku vahel sisse ei saagi. Teinekord läheb lihtsalt raksuga.
Katsun nädalavahetusel kohe külma mootoriga ühe ringi teha ja proovida.
Tegin eile ja täna proovi, praeguste ilmadega (0 kraadi ringi) läheb 2 käik ilusti sisse, ei tee raksu ega midagi. Ehk siis viga avaldus ainult suuremate külmadega, kas sellest saaks midagi järeldada?

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

õli paks!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

JETTAMEES kirjutas:õli paks!
Kas siis ei peaks ka teiste käikudega probleemi olema? Ise arvasin alguses sama asja aga suvel sai uus õli sisse, Liqui-Moly (vist kirjutati nii?) oma ja õige viskoosusega (sai järgi uuritud mis sinna käigukasti käib).

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2884
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Reguleering. Esimest käiku pannakse sisse SEISVA autoga. Juhul kui esimese käigu panemisel natuke ,,klõbistad,või otsid ,, esimest käiku külmast ,,peast,, õlid külmad,ongi probleem seadistuses. 1 ja 2 käik on ju samas tunnelis, pikki triipu. Esimese käigu sisseminemise probleemi ei tõstatud,kuna auto ju seisis.johh ja nüüd teine käik ailaavelle. Kummi ühendus käigukasti ja käigukangi vahel on selleks,et käigukang ei tooks mootori vibratsiooni salongi.Tahtsingi ütelda,et reguleerida pole midagi,kontrolli üle kummi kardaan,tee järeldusi.
Viimati muutis t6nis3, 18 Mär 2016, 22:22, muudetud 1 kord kokku.

thunder
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 08 Apr 2016, 06:56
Auto: vw passat 1.9tdi
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas thunder »

Tere!
Endal täpselt sama mure 2000a passat teine käik läheb vahepeal raskelt sisse ja ning esimene harva. Käigukangil väike loks kah edasi tagasi. Pole veel asjasse süvenenud, kuna jama alles hakkas peale kahtlustan sama et kummipuks kulunud nagu eelnevalt pildil. Nv alles saan asja lähemalt uurida ja vaadata mis saab.
Viimati muutis thunder, 07 Sept 2016, 05:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b8 rline 4motion.
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas margus000 »

maitzx kirjutas:Autoks on siis 98a väljalaskega vw Passat, mille 5 käiguline manuaal kast. Kuna 2. ja 4. käik võiks natuke paremini sisse minna, siis tundub, et viga võib olla ära väsinud selles detailis, mis pildil. Poes pakutava järgi tundub, et see kummipuksi osa pole eraldi vahetada ja tuleb osta terve hoob. Kuna seda hooba saab ainult orginaal osana, siis on tema hind a´la 140 euri.
Et kas kellegil on sama asi vahetust vajanud ja äkki on leidnud mingi soodsama lahenduse?




Pilt
Just oma passatil vahetasin selle kummipuksi eraldi ära , natuke puurimist ja uus poltidega vahele . kuna poiss tegi selle autoga avarii siis on praegu see hoovastik saadaval.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES »

margus000 kirjutas:
maitzx kirjutas:Autoks on siis 98a väljalaskega vw Passat, mille 5 käiguline manuaal kast. Kuna 2. ja 4. käik võiks natuke paremini sisse minna, siis tundub, et viga võib olla ära väsinud selles detailis, mis pildil. Poes pakutava järgi tundub, et see kummipuksi osa pole eraldi vahetada ja tuleb osta terve hoob. Kuna seda hooba saab ainult orginaal osana, siis on tema hind a´la 140 euri.
Et kas kellegil on sama asi vahetust vajanud ja äkki on leidnud mingi soodsama lahenduse?




Pilt
Just oma passatil vahetasin selle kummipuksi eraldi ära , natuke puurimist ja uus poltidega vahele . kuna poiss tegi selle autoga avarii siis on praegu see hoovastik saadaval.
kust said selle kummipuksi?

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b8 rline 4motion.
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas margus000 »

Oli üks korralik hoovastik olemas .

j2peke
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 06 Aug 2010, 15:36
Telefon: 56317083
Auto: VW Passat
Asukoht:

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas j2peke »

Pakkuda 1.8T pealt käigukast koos hoovastikuga 50€

maitzx
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 05 Juul 2008, 10:00
Asukoht:

Re: B5 passati käigukangi hoova lahendus.

Lugemata postitus Postitas maitzx »

dud66 kirjutas:Mul ka sarnane mure 2 käiguga - tahab külmalt veits raskelt sisse minna ja vahepeal jääks nagu hoob kuskile nurga taha kinni - tagasi neutraali ja uuest proovides läheb käik sisse

Ei ole jõudnud tegeleda sellga ava peaks lähiajal ette võtma :roll:


Olen ise sama asja täheldanud, et kui esimeselt teisele vahetades korraks neutraali käigukang lasta, siis on see käiguvahetus natuke valutum, kui esimese pealt selgelt ja sirgelt teine sisse panna.

Uus õli sai pandud, kummiühendusega hoob sai teise kasutatud hoova vastu vahetatud, mis tundus natuke jäigem(aga kahtlus ikkagi jääb, et ehk uus hoob oleks probleemi lahendanud).

Kas võib asi olle siiski selles, et käigukasti sees on midagi ära kulunud?

Vasta

Mine “Ülekanne”