K: Niiskus xenon tulede klaasil
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
K: Niiskus xenon tulede klaasil
Probleem siis selline, et Passat B5.5-l koguneb niiskus projektor esitulede välimise klaasi sisepinna all äärde. Eelmisel aastal oli see probleem kõrvalistuja poolsel esitulel aga kadus pärast seda, kui seal D2S pirn ära vahetati (ilmselt võeti tuli maha). Nüüd aga käis autol suvel korra teisepoole esituli maha ja pärast seda seal niiskus sees. Kusjuures kui tuli tagant lahti teha ja sooja õhuga ära kuivatada, siis mingi aja pärast tuleb jälle udu tagasi tuleklaasi sisepinnale. Küsimus siis selline, kas esitulel on mingid õhuavad või midagi muud, mis võib mõjutada niiskuse kogunemist kui tuli näiteks valesti tagasi paigaldada või kokku panna. Või on veel mingi trikk kuidas sinna niiskuse tekkimist välditakse?
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 19:27, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 28 Nov 2010, 19:50
- Telefon: 56564852
- Auto: Volkswagen Golf 3
- Asukoht: Kose/Tallinn
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Mul golfil sama jama, ilmselgelt on kuskil õhuava, ehk aitab see kui silikoniga kuidagi need ääred üle lasta.HawkHill kirjutas:Probleem siis selline, et Passat B5.5-l koguneb niiskus projektor esitulede välimise klaasi sisepinna all äärde. Eelmisel aastal oli see probleem kõrvalistuja poolsel esitulel aga kadus pärast seda, kui seal D2S pirn ära vahetati (ilmselt võeti tuli maha). Nüüd aga käis autol suvel korra teisepoole esituli maha ja pärast seda seal niiskus sees. Kusjuures kui tuli tagant lahti teha ja sooja õhuga ära kuivatada, siis mingi aja pärast tuleb jälle udu tagasi tuleklaasi sisepinnale. Küsimus siis selline, kas esitulel on mingid õhuavad või midagi muud, mis võib mõjutada niiskuse kogunemist kui tuli näiteks valesti tagasi paigaldada või kokku panna. Või on veel mingi trikk kuidas sinna niiskuse tekkimist välditakse?
Väljast on isegi tulel näha kus see ava on, ja seal vahel on veel lumi.
Ise arvan, et tuuningtulel on mingi tehase praak või siis kõik ongi sellised, mis ei istu üks ühele paika.
Viimati muutis Puzo, 14 Dets 2010, 00:58, muudetud 2 korda kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Kusjuures kahtlustasin ise ka seda ja lasin ühel tulel selle ääre silikooniga üle. Ja see oligi just see tuli, millel nüüd niiskust pole. Ilmselt peab uurima uuesti ka teist silikoonimata tuld. Mul muidu originaaltuled, niiet tuuningu praagi välistaks.
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Kusjuures pole saanud. Suvel pole tuleklaasil udu kusagil ja nüüd on jälle tekkinud. Kuna juba tükk aega pole olnud vajadust auto nina lahti kiskuda siis pole ka asja edasi uurinud. See vajadus tekkib küll ilmselt varsti, kuna üks ksenoonlamp on juba natuke punaka valgusega.
Linnas ringivaadates tundub see klaasiudu olevat üldlevinud probleem ja seda ka Audidel...
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Linnas ringivaadates tundub see klaasiudu olevat üldlevinud probleem ja seda ka Audidel...
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Kuna lähiajal lähevad autol tuled poleerimisse ja xenon-pirnid vahetusse, siis sooviks veidi nõu saada, et mida seal tule juures kontrollida? Et kust võiks see niiskus sinna sisse pääseda?
HawkHill: Kas see silikoonitatud tuli on siiani uduvaba? Või on mingeid muid muutusi toimunud tulede suhtes?
HawkHill: Kas see silikoonitatud tuli on siiani uduvaba? Või on mingeid muid muutusi toimunud tulede suhtes?

W8
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Boral on tulede taga kummilutid avadega mis tuulutavad tulesi, on suht lohvkalt seal kinni,
vahest peaksid Passatil ka sellised olema.
Kui mõni kummilutt kaduma läheb võib tuulutus kannatada saada küll.
vahest peaksid Passatil ka sellised olema.
Kui mõni kummilutt kaduma läheb võib tuulutus kannatada saada küll.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Sai siis millalgi lõpuks esi ksenoontuli lahti lammutatud. Vajadus selle järele tekkis seoses ühe pirni läbipõlemisega.
Ksenooni vahetuseks tuleb vähemalt V6 mootori puhul tuli demonteerida koos esipampriga, kuna selle tagaosale juurdepääs on väga piiratud.
Etterutates võin öelda, et see on kaudselt ka üks udu tekkimise põhjuseid.
Otsides eelnevalt infot või pildimaterjali netist ksenoon esitule mahavõtmise kohta seda praktiliselt leida ei õnnestunud, niiet tuli minna katse-eksituse teed.
Tuli demonteeritud selgusid järgmised tõsiasjad:
1. Tulel on 2 õhutusava. Üks paikneb ksenoonpirni tagakatte küljes ja teine ballasttrafo juures all nurgas. Mõlemal on ka erikujulised kummilutid küljes.


2. Niiskus pääseb tule sisse tänu "osavatele" remondimeestele, kes vaatamata tehase remondimanuali juhendile peavad ennast ikka targemaks ja on üritanud ksenooni tagakatet avada ilma tuld maha monteerimata.
Tagajärg - tule alumine kruvikinnitus on lõhutud. Kuna tule tagakaan on veel peale selle ühe alumise kruvi kinni 2 kruvi ja plastlukustiga, siis pääsebki niiskus katte tihendi vahelt tule sisse. Kindlasti on oma osa ka sellel, et mul puudub eest mootori põhjakate, niiet vesi saab seal korralikult tuld altpoolt pritsides kasta.

3. Esitule esiosa ega servade silikoonimine ei aita klaasidel niiskuse tekkimist vältida.
Mis puudutab ksenoonlambi vahetust, kuigi see läheb natuke teemast mööda, siis sellest on järgnevad järeldused:
1. Ksenoonpirni vahetuseks tuleb demonteerida pamper, iluvõre, tugevdusplastik ja esituli.
2. Enne esitule mahakruvimist tuleks kanda markeriga tule ülapinnale märgid, et pärast oleks võimalik panna tuli tagasi endisesse asendisse.
3. Vahetada tasuks igaljuhul mõlemad ksenoonpirnid korraga. Seda sel põhjusel, et tuled jääksid sama heledusega-tooniga ja kuna mahavõtmine-tagasipanek võtab kokku aega umbes 1,5 h (saksa auto normtund), siis 2 korda seda teha oleks mõttetu rahakulu. Raha kokkuhoiu mõttes (1 korralik ksenoonpirn on Eestis umbes 50 euri) tasuks need tellida ebayst, kuna sealt saab nädalase ooteaja järel sama raha eest 2 korralikku firma pirni.
4. Passat B5.5 esituledes on D2S ksenoonid.
Ksenooni vahetuseks tuleb vähemalt V6 mootori puhul tuli demonteerida koos esipampriga, kuna selle tagaosale juurdepääs on väga piiratud.
Etterutates võin öelda, et see on kaudselt ka üks udu tekkimise põhjuseid.
Otsides eelnevalt infot või pildimaterjali netist ksenoon esitule mahavõtmise kohta seda praktiliselt leida ei õnnestunud, niiet tuli minna katse-eksituse teed.
Tuli demonteeritud selgusid järgmised tõsiasjad:
1. Tulel on 2 õhutusava. Üks paikneb ksenoonpirni tagakatte küljes ja teine ballasttrafo juures all nurgas. Mõlemal on ka erikujulised kummilutid küljes.



2. Niiskus pääseb tule sisse tänu "osavatele" remondimeestele, kes vaatamata tehase remondimanuali juhendile peavad ennast ikka targemaks ja on üritanud ksenooni tagakatet avada ilma tuld maha monteerimata.


3. Esitule esiosa ega servade silikoonimine ei aita klaasidel niiskuse tekkimist vältida.
Mis puudutab ksenoonlambi vahetust, kuigi see läheb natuke teemast mööda, siis sellest on järgnevad järeldused:
1. Ksenoonpirni vahetuseks tuleb demonteerida pamper, iluvõre, tugevdusplastik ja esituli.
2. Enne esitule mahakruvimist tuleks kanda markeriga tule ülapinnale märgid, et pärast oleks võimalik panna tuli tagasi endisesse asendisse.
3. Vahetada tasuks igaljuhul mõlemad ksenoonpirnid korraga. Seda sel põhjusel, et tuled jääksid sama heledusega-tooniga ja kuna mahavõtmine-tagasipanek võtab kokku aega umbes 1,5 h (saksa auto normtund), siis 2 korda seda teha oleks mõttetu rahakulu. Raha kokkuhoiu mõttes (1 korralik ksenoonpirn on Eestis umbes 50 euri) tasuks need tellida ebayst, kuna sealt saab nädalase ooteaja järel sama raha eest 2 korralikku firma pirni.
4. Passat B5.5 esituledes on D2S ksenoonid.
Viimati muutis HawkHill, 07 Sept 2012, 23:53, muudetud 4 korda kokku.
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Njah, mul sai ka siis need tuled lahti kistud. Ühel kattel oli tõesti kinnitus murdunud- see sai kenasti asendatud. Tuulutuse kummilutid sai ka puhastatud. Uduprobleemi see aga ei lahendanud. Täna sõitsin siis prooviks nii, et ühel tulel oli kate peal ja teisel mitte. Mõlemad läksid peaaegu ühte moodi uduseks. Katteta tulel kadus see aga seistes hulga kiiremini ära. Siis sai veidi parkidega sõidetud ning siis oli katteta tuli täiesti uduvaba. Samas kattega tuli ikka poolest saadik udune.
Ise arvan, et siin võib kaks jama olla. Esiteks on need tihendid väsinud ja lasevad selle niiskuse sisse, ning teiseks on tuulutus ebapiisav, et see liigne niiskus välja lasta.
Ma ei kujuta ette mida järgmiseks ette võtta?
Kas nende tihendite silikoonitamisest ei võiks siis abi olla? Osad teevad veel tuulutuseks lisaauke- kui mõttekas see oleks?
Ise arvan, et siin võib kaks jama olla. Esiteks on need tihendid väsinud ja lasevad selle niiskuse sisse, ning teiseks on tuulutus ebapiisav, et see liigne niiskus välja lasta.
Ma ei kujuta ette mida järgmiseks ette võtta?
Kas nende tihendite silikoonitamisest ei võiks siis abi olla? Osad teevad veel tuulutuseks lisaauke- kui mõttekas see oleks?
W8
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Hetkel on mul samuti murdunud kinnitusega tulel udu tagasi. Teine tuli on ok. Järgmine samm saab olema, kas murdunud kinnitusega tule asemel uus, kui pappi palju juhtub olema või katkisel tulel tagant sulge pinna ringi silikoonimine väljast sanitaar silikooniga.tibullus kirjutas:Njah, mul sai ka siis need tuled lahti kistud. Ühel kattel oli tõesti kinnitus murdunud- see sai kenasti asendatud. Tuulutuse kummilutid sai ka puhastatud. Uduprobleemi see aga ei lahendanud. Täna sõitsin siis prooviks nii, et ühel tulel oli kate peal ja teisel mitte. Mõlemad läksid peaaegu ühte moodi uduseks. Katteta tulel kadus see aga seistes hulga kiiremini ära. Siis sai veidi parkidega sõidetud ning siis oli katteta tuli täiesti uduvaba. Samas kattega tuli ikka poolest saadik udune.
Ise arvan, et siin võib kaks jama olla. Esiteks on need tihendid väsinud ja lasevad selle niiskuse sisse, ning teiseks on tuulutus ebapiisav, et see liigne niiskus välja lasta.
Ma ei kujuta ette mida järgmiseks ette võtta?
Kas nende tihendite silikoonitamisest ei võiks siis abi olla? Osad teevad veel tuulutuseks lisaauke- kui mõttekas see oleks?
Viimati muutis HawkHill, 14 Okt 2012, 12:25, muudetud 2 korda kokku.
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Mulle tundub, et asi pole kinnitustes. Mul on nii selle parandatud kinnitusega kui terve kinnitusega tuli täpselt ühtemoodi udune. Kas see teine tuli mis ok on see mida silikoonitasid?
W8
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
See mida kunagi silikoonisin on ok aga ma usun, et seal pole asi silikoonis vaid tihend on ehk korralikum. Seal tule kurvide pingutamisel läheb ju lõpuks plast vastu plasti ja tihendi suremisel ei tekki vist piisavat tihendust.tibullus kirjutas:Mulle tundub, et asi pole kinnitustes. Mul on nii selle parandatud kinnitusega kui terve kinnitusega tuli täpselt ühtemoodi udune. Kas see teine tuli mis ok on see mida silikoonitasid?
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Aga kas enne silikoonitamist oli ka too tuli udune?HawkHill kirjutas:See mida kunagi silikoonisin on ok aga ma usun, et seal pole asi silikoonis vaid tihend on ehk korralikum. Seal tule kurvide pingutamisel läheb ju lõpuks plast vastu plasti ja tihendi suremisel ei tekki vist piisavat tihendust.tibullus kirjutas:Mulle tundub, et asi pole kinnitustes. Mul on nii selle parandatud kinnitusega kui terve kinnitusega tuli täpselt ühtemoodi udune. Kas see teine tuli mis ok on see mida silikoonitasid?
W8
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Oli nii enne kui ka pärast aga viimati kui ise pirni vahetasin, selle järel enam ei ole. Vähemalt senini ei ole.tibullus kirjutas:Aga kas enne silikoonitamist oli ka too tuli udune?HawkHill kirjutas:See mida kunagi silikoonisin on ok aga ma usun, et seal pole asi silikoonis vaid tihend on ehk korralikum. Seal tule kurvide pingutamisel läheb ju lõpuks plast vastu plasti ja tihendi suremisel ei tekki vist piisavat tihendust.tibullus kirjutas:Mulle tundub, et asi pole kinnitustes. Mul on nii selle parandatud kinnitusega kui terve kinnitusega tuli täpselt ühtemoodi udune. Kas see teine tuli mis ok on see mida silikoonitasid?

Viimati muutis HawkHill, 14 Okt 2012, 12:50, muudetud 1 kord kokku.
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Mul higistavad viimasel ajal G3-l udutuled ja kohe hirmsasti kuna ma sõidan päeval udukad sees , mis lahendus oleks udukatele kui neil pole tuulutust ega midagi seal ? korra nädalas klaas maha kakkuda , lasta kuivuda ? 

- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Keegi on suutnud sellele udu jamale lõpuks mingisuguse lahenduse ka leida? Mina igatahes senini mitte...
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
Lahendust pole. Mida kiiremini lepid ning käega lööd sellele, seda parem sulle. 

W8
-
- Huviline
- Postitusi: 2307
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: K: Niiskus xenon tulede klaasil
just, see selline paratamatus, et lihtsam, kui edasi higistavad ja vaata neid .Dtibullus kirjutas:Lahendust pole. Mida kiiremini lepid ning käega lööd sellele, seda parem sulle.
.