Tere,
Tänapäeva kõikidest liiklusõnnetustest ligi 2/3 leiab aset parkimisplatsidel. 2015 aasta esimese kolme kvartali jooksul osales parkla liiklusõnnetustes 570 sõidukit, mis teeb kolme kvartali peale napilt üle kahe sõiduki päevas. Kuna antud teema on elulise tähtsusega meie igapäevaliikluses, huvitab nii mind kui Eesti Liikluskindlustuse Fondi, mis võib olla selle põhjustajaks. Kas probleem seisneb liikluses, autokooli ebapiisavas parkimisõppes või hoopis sõidukite gabariitide ebapiisavas tajumises.
Analüüsides andmeid ning reaalse probleemi välja selgitamise korral tõstatan probleemi enda diplomitöös ning püüan välja selgitada lahendusi. Kuna antud küsitlus on väga olulise tähtsusega minu lõputöö suuna võtmisel, siis oleksin Väga tänulik, kui leiaksite ühe minuti, et vastata mõnele kiirele küsimusele.
Küsitlusele saate vastata alljärgneval lingil!
Tänan kõiki, kes võtsid vaevaks vastata!
https://docs.google.com/forms/d/1C_v1hD ... U/viewform" onclick="window.open(this.href);return false;
Liiklusalane küsitlus
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 981
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Liiklusalane küsitlus
Vastasin ära, oleks huvitav tulevikus lõputööd ka lugeda! Kuid mõned kommentaarid ka. 1. Eks parklaõnnetustest tavaliselt ongi ühe õnnetuse osalejateks 2 sõidukit, ehk siis võib laiendada, et ~ õnnetus päevas.
Küsimusi oli kuidagi väga vähe, nii taust kui reaalset uuritava teema kohta. Ehk vanus ei mängigi nii palju rolli, kui sõidustaaž, samuti piirkond. Tallinnas liiklusõnnetuses osaleda on suurem tõenäosus kui Räpinas, kus korraga teel ainult kolm autot ongi. Sissejuhatavalt küll ütled, et soovid teada saada probleemi allikaid (kas liikluses, autokooli pädevuses, sõidukite gabariitide tajumises), aga küsitluses ei olnud neid küsimusi ühtegi (v.a autokool mingil määral). Samuti võiks kasutada ühte ja sama mõistet või siis need eelnevalt lahti seletada. Kasutasid ühel juhul avariid, teises liiklusõnnetust, mis vahe neil on? Ning küsimusele "Kas autode vahele parkimine valmistab Teie jaoks raskusi?" ei saa vähemalt mina täpselt aru, mida siin mõeldakse. Külgboksi? Nina ees parkimist? Tagurpidi parkimist?
Jõudu töös!
Küsimusi oli kuidagi väga vähe, nii taust kui reaalset uuritava teema kohta. Ehk vanus ei mängigi nii palju rolli, kui sõidustaaž, samuti piirkond. Tallinnas liiklusõnnetuses osaleda on suurem tõenäosus kui Räpinas, kus korraga teel ainult kolm autot ongi. Sissejuhatavalt küll ütled, et soovid teada saada probleemi allikaid (kas liikluses, autokooli pädevuses, sõidukite gabariitide tajumises), aga küsitluses ei olnud neid küsimusi ühtegi (v.a autokool mingil määral). Samuti võiks kasutada ühte ja sama mõistet või siis need eelnevalt lahti seletada. Kasutasid ühel juhul avariid, teises liiklusõnnetust, mis vahe neil on? Ning küsimusele "Kas autode vahele parkimine valmistab Teie jaoks raskusi?" ei saa vähemalt mina täpselt aru, mida siin mõeldakse. Külgboksi? Nina ees parkimist? Tagurpidi parkimist?
Jõudu töös!
Viimati muutis Hapnik, 25 Veebr 2016, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 557
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Tiguan ´10, LT ´98
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: Liiklusalane küsitlus
Nähes kõrvalt, mismoodi õpetatakse nö tänasel päeval - naine viidi esimesel tunnil juba linnaliiklusesse, ei mingit platsiõpet ja nüüd ongi tal kõikvõimalikud platsiharjutuseda (estakaad, külg, garaaz) nõrgad...
Re: Liiklusalane küsitlus
Küsimusi oleks võinud tõesti rohkem ja põhjalikumad olla. Nagu ka kasutaja Hapnik mainis, siis üldjuhul "liiklusõnnetus" parklates hõlmab kahte osapoolt. Kusjuures osa parklates toimunud õnnetusi ei registreerita võib-olla üldse.
Praegu võib otse puusalt tulistades öelda ja samuti ka punkti panna, sellega, et suur statistiline hulk on seotud loogilise tõenäosusega. Samamoodi võib küsida analoogiliselt, miks inimesed talvel haigeks jäävad
Sellega seoses võib vabalt geomeetrilise tõenäosuse tuua välja, arvestamata muid faktoreid.
Tänapäeval on abistavaid tehnilisi seadiseid, mis aitavad või samas teevad meile parklates opereerimisel karuteeneid. Esimesel juhul väiksed mehed armatuuri sees, kes kisama pistavad kui kuskil lähedal oled, teisalt nutiseadmed, mis alatasa kuskil taskus piiksuvad. Õnneks oleme juba jõudnud nii kaugele, et tehnika rohkem alandab seda võimalust just nimelt parklates.
Tooks välja veel tõsiasja, et need tehnilised karbid, millega me sõidame paisuvad meeletul kiirusel. Sõidukid ei ole enam mk1-mk3 mõõtu, vaid iga noorema generatsiooni mudeli võib vabalt suurusjärgus tuua aste-kaks kõrgemale vanemate vendade kohale.
Loodan, et eelnev andis edaspidiseks mõttemahlasid, et edasi genereerida miskit head.
Praegu võib otse puusalt tulistades öelda ja samuti ka punkti panna, sellega, et suur statistiline hulk on seotud loogilise tõenäosusega. Samamoodi võib küsida analoogiliselt, miks inimesed talvel haigeks jäävad

Sellega seoses võib vabalt geomeetrilise tõenäosuse tuua välja, arvestamata muid faktoreid.
Tänapäeval on abistavaid tehnilisi seadiseid, mis aitavad või samas teevad meile parklates opereerimisel karuteeneid. Esimesel juhul väiksed mehed armatuuri sees, kes kisama pistavad kui kuskil lähedal oled, teisalt nutiseadmed, mis alatasa kuskil taskus piiksuvad. Õnneks oleme juba jõudnud nii kaugele, et tehnika rohkem alandab seda võimalust just nimelt parklates.
Tooks välja veel tõsiasja, et need tehnilised karbid, millega me sõidame paisuvad meeletul kiirusel. Sõidukid ei ole enam mk1-mk3 mõõtu, vaid iga noorema generatsiooni mudeli võib vabalt suurusjärgus tuua aste-kaks kõrgemale vanemate vendade kohale.
Loodan, et eelnev andis edaspidiseks mõttemahlasid, et edasi genereerida miskit head.

-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 24 Mär 2016, 14:10
- Asukoht:
Re: Liiklusalane küsitlus
Vaatasin, et vastuseid rohkem vastu ei võeta, kahju et hiljaks jäin. Kuidas lõputöö edeneb?