Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Mootor läheb tööle enamvähem normaalselt, vahest peab kauem starterit laskma. Mootor töötab külmana 2 korda normist suurematel pööretel ja soojenedes pöörded tõusevad peaaegu 3 kordseks normi suhtes. Umbes 3000 peale. Autosoojana kohapeale ja tühikäigule jätta, siis vahest lähevad pöörded normi kui kui natukene jälle sõita, siis pööRded jälle kolmekordsed. Mootori välja suretamisel lähevad pöörded nulli ja siis mootor korra detoneerib silindrites edasi, ehk korraks töötab mingi klõbinaga. Tooreklapis pole asi vist, kuna see ei ulatu lahtises olekus praegu gaasini.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Vaata kas ja kuidas õhuklapp mootori soojenedes käitub, kas ikka avaneb täielikult.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Mingi asi ei luba gaasil tagasi minna, raske kirjeldada milline see täpselt on aga kui autot eest vaadata, siis karpa paremal pool külje peal mingi asi, mis peaks liikuma ja siis kas gaasi peal hoidma millalgi. See asi seal ei liigu ja ei luba gaasil taasi minna, gaasitross jääb ka lõdvalt.


-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
See asi mis takistab pöörete normi tulekut on vahaelement.
Kas vanadusest surnud või on jahutusvedeliku ringvool sealtkaudu umbes.
Vaata kas peale käivitust jahutusvedeliku ringvool sealtkaudu toimib(soojenevad nii õhuklapi automaatika korpus kui selle vahaelemendi karpast eespool olev korpus ja voolikud samas tempos muu mootoriga).
Vahaelemendi võid ka maha võtta ja vaadata kas kuuma vett sealt läbi lastes lükkab südamiku välja. Ära ürita seda südamikku vägisi välja sikutada, nii keerad asja suure tõenäosusega pekki.
Google peaks ka asja kohta üht teist rääkima. Võtmesõnadeks "pierburg 2e2" ja "waxstat" või "wax element".
Kas vanadusest surnud või on jahutusvedeliku ringvool sealtkaudu umbes.
Vaata kas peale käivitust jahutusvedeliku ringvool sealtkaudu toimib(soojenevad nii õhuklapi automaatika korpus kui selle vahaelemendi karpast eespool olev korpus ja voolikud samas tempos muu mootoriga).
Vahaelemendi võid ka maha võtta ja vaadata kas kuuma vett sealt läbi lastes lükkab südamiku välja. Ära ürita seda südamikku vägisi välja sikutada, nii keerad asja suure tõenäosusega pekki.
Google peaks ka asja kohta üht teist rääkima. Võtmesõnadeks "pierburg 2e2" ja "waxstat" või "wax element".
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Sain teada jah, et asi vahaelemendis, juba sai see nõel ka korra valja tommatud. Nyyd saan kohe sooja mootoriga teada kas õhuklapp lahti, bena võtab küll ebatavaliselt palju. Kust selle uue vaha termostaadi saaks soetada?
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Õhuklapp sooja mootoriga täiesti lahti. Pöörded ikka peal. Ilmselt vaha termostaat tuleb siis välja vahetada aga pole aimu ka kust sellise saaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Vaata kasutatud karpat mõni ehk lammutab mk2 osadeks.Jürgenl kirjutas:Õhuklapp sooja mootoriga täiesti lahti. Pöörded ikka peal. Ilmselt vaha termostaat tuleb siis välja vahetada aga pole aimu ka kust sellise saaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Soe soovitus- kui vaatad kasutatud karpat, siis veendu enne ostu et seal see vahaelement elus oleks. Nende karpade vanadusest tingitud tüüpviga see vahaelemendi surm. Küll nähtud "korras" karburaatoreid, millel vahaelemendi nõela asemele kruvi keeratud et pöörded kuidagi maha saada...GTI kirjutas:Vaata kasutatud karpat mõni ehk lammutab mk2 osadeks.Jürgenl kirjutas:Õhuklapp sooja mootoriga täiesti lahti. Pöörded ikka peal. Ilmselt vaha termostaat tuleb siis välja vahetada aga pole aimu ka kust sellise saaks.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Suured tänud, leotasin keevas vees ka seda natuke nagu netis soovitati, nõel liikus välja küll täiesti korralikult ja ilmselt siis kui auto kohapeal tük aega seisab on piisavalt kuumust, et ta suudab seda sealt välja lükaa aga sõitmisel jahtub ilmselt ära. Kuidagi reguleerida ei saa seda juppi seal? Kuuskant käib küll selle hoova külge mida see nõel liigutab.
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Nende vahaelementidega pidi koguaeg mingi jama olla aga kuidas keegi lahendanud on selle, ilma uut vahaelementi ostmata, kui keevas vees leotamine ka ei aita? Leidsin midagi sellist inglise foorumist, et paljud on vahetanud pierburg 2e2 "choke" weber manuaalse vastu. Kuidas see toimib? Mingeid instruktsioone küll selle kohta ei leidnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Ei ole nende vahaelementidega kogu aeg jama midagi. Lihtsalt ka need saavad ükskord vanaks ja ei jõua enam vedru survele vastu töötada. Ja kui võetakse teine umbes sama vana karburaator sama vana vahaelemendiga, siis ei ole tõesti ime kui see viimaseid hingetõmbeid tegev vahaelement saba annab varsti.
Ise paigaldanud neid uusi vahaelemente kümme kindlasti kui mitte rohkem. Ühtegi ei ole uuesti vahetama pidanud.
Enda G2-l praegu 8 aastat vana tutikana ostetu ja ei mingit jama.
No kui tahtmine weberile ringi teha siis kurb on see, et need autod meie maal, millele neid sobivaid webereid kunagi tehases pandi ja millelt neid paigalduseks võtta sai, on 99,9% tõenäosusega Kuusakoski kaalult juba üle käinud.
E-bayst saaks lausa komplekti, aga kas hind ostma kisub? http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-JETTA-S ... SwuMFUjbzE" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S Seda kuuskandiga reguleeringu kohta seal hoovastikus võimalusel ära torgi. Ajad lihtsalt algseade paigast ja pärast selle paika saamine enam nii lihtne pole...
Ise paigaldanud neid uusi vahaelemente kümme kindlasti kui mitte rohkem. Ühtegi ei ole uuesti vahetama pidanud.
Enda G2-l praegu 8 aastat vana tutikana ostetu ja ei mingit jama.
No kui tahtmine weberile ringi teha siis kurb on see, et need autod meie maal, millele neid sobivaid webereid kunagi tehases pandi ja millelt neid paigalduseks võtta sai, on 99,9% tõenäosusega Kuusakoski kaalult juba üle käinud.
E-bayst saaks lausa komplekti, aga kas hind ostma kisub? http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-JETTA-S ... SwuMFUjbzE" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S Seda kuuskandiga reguleeringu kohta seal hoovastikus võimalusel ära torgi. Ajad lihtsalt algseade paigast ja pärast selle paika saamine enam nii lihtne pole...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Võibolla polegi vahaelemendis mure, ei oska õeldagi nüüd, keevas vees tõuseb nagu see nõel kenasti välja ja sisse enne jahtumist ei lähe. Katsusin ja vaatasin karpasse minevat tosoolivoolikut, see nii kiirelt küll soojaks ei läinud kui ülejäänud voolikud ja see asi mis õhuklappi reguleerib, see ka ei läinud kuumaks. Praegu käsil sisselaske kollektori eemaldamine, et vaadata, kas tihend või see rõngas läbi seal ja jahutusvedelik ei ole ringluses. Mida veel võiks vaadata üle, kui juba nii palju lahti võetud? Selline mure ka, et 3 lühikest kuuskant polti ja 2 pikka kuuskant polti on käes aga mitte ei saa tagantvaates vasakult kolmandat polti kätte, pea 2 tundi mässasin ja kuidagi ei saa sinna kuuskanti külge. Väljalaske torustikul jõudsin ka alt juba 3 polti lahti keerata, neljas keerab üle ja ilmselt ennem midagi kokku ei pane kui need poldid ka seal vahetatud saavad. Väljalaske torustik on veel sisselaske kollektori all ka poltidega kinni?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Kas soojendasid lihtsalt vees elementi või lasid läbi elementi voolata? Enamus juhtudel on ummistus just nimelt vahaelemendi enda sisemuses.
Jah, väljalaskekolle on nelja poldiga alt ploki poolt ja nelja poldiga ülevalt sisselaskekolle poolt kinni.
Läheb hetk aega, lähen piilun garaazis seisvat bagi, millel sama mootor peal... Mis see polt seal kiusab...
Kui kõik juba nii pulkadeks, siis tasuks lisaks kollete tihendite kindlale uuendusele vaadata üle ka karpa alune kummipadi, vaakumvoolikud ja pidurivõimu minev voolik. Just sealt kandist tekkivad vaakumi lekked teevad tuju teinekord huvitavaks.
P.S See vasakult kolmas polt. Ega sinna ligi muidu normaalselt ei mahu, kui sisse ja väljalaskekollesid tagumistest otstest ühendav tugiplaat(kolm polti- üks sisselaske, kaks väljalaske küljes) eemaldada. Ja siis peab ka hea pikk ja tugev võti olema, mis õigesse kohta ulatub. Aga tundub jah, et see võti mahub sinna ainult ühe konkreetse suuna pealt.
Jah, väljalaskekolle on nelja poldiga alt ploki poolt ja nelja poldiga ülevalt sisselaskekolle poolt kinni.
Läheb hetk aega, lähen piilun garaazis seisvat bagi, millel sama mootor peal... Mis see polt seal kiusab...
Kui kõik juba nii pulkadeks, siis tasuks lisaks kollete tihendite kindlale uuendusele vaadata üle ka karpa alune kummipadi, vaakumvoolikud ja pidurivõimu minev voolik. Just sealt kandist tekkivad vaakumi lekked teevad tuju teinekord huvitavaks.
P.S See vasakult kolmas polt. Ega sinna ligi muidu normaalselt ei mahu, kui sisse ja väljalaskekollesid tagumistest otstest ühendav tugiplaat(kolm polti- üks sisselaske, kaks väljalaske küljes) eemaldada. Ja siis peab ka hea pikk ja tugev võti olema, mis õigesse kohta ulatub. Aga tundub jah, et see võti mahub sinna ainult ühe konkreetse suuna pealt.
Viimati muutis 100avant, 02 Mär 2016, 22:21, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Karpa alumine padi korras, vaakumvoolikud korras, pole täheldanud pakatamist, auke ega pragusi nendes kuid pidurivõim pole töödanud sellest ajast saati, kui auto soetasin. See kõrgete pöörete jama hakkas just hiljuti. Sisselaske kollektori polte küll uurisin peegliga, pildistasin telefoniga tagant ja katsusin kuid üks on ikka kuskil peidus millele ligi ei pääse. Proovin ka seda vahaelemendist vee läbi ajamist katsetada. Oskab äkki keegi õelda, kes Saaremaal karpadest jagab midagi ja neid puhastada, seadistada oskaks?
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Lasin vahaelemendist vett läbi ja algul nagu ei käinudki midagi läbi, võtsin siis hambaorgi ja katsusin natuke, ühel pool tuli vastu midagi kõva ja teisel pool oli kõik täiesti pehme, nokkisin natuke ja ilmselt voolikud on seest aastate jooksul kulunud. Seest tuli välja natuke musta sodi, midagi sellist kummi taolist ja nüüd käib vesi ideaalselt läbi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Suure tõenäosusega tootis selle pudi ikkagi sisselaskekollet ja plokikaant ühendav tihend. Aga see selleks.
Kas oled leidnud mehe, kes 2E2-st jagab? Küsin selle pärast, et kui sellist kodanikku ei leidu, kas siis on mõtet karpat pulkadeks võtta? Eeldusel muidugi et pärast vedeliku ringvoolu võimalikuks tegemist ja kokku panemist asi toimib.
Iseenesest düüside jms puhastamiseks pole tingimatta spetsi vaja. Otsid tihendikomplekti, võtad karpa ettevaatlikult laiali et miskit ära ei kaoks ega pärast valesse kohta ei sattuks. Need detailid mis kummi ega plastmassi ei sisalda saab panna ka likku lahustisse vms. Pärast suruõhuga puhtaks, kõik kanalid läbi puhuda, uute tihenditega kokku.
Netist leiab manuaale ka.
Kas oled leidnud mehe, kes 2E2-st jagab? Küsin selle pärast, et kui sellist kodanikku ei leidu, kas siis on mõtet karpat pulkadeks võtta? Eeldusel muidugi et pärast vedeliku ringvoolu võimalikuks tegemist ja kokku panemist asi toimib.
Iseenesest düüside jms puhastamiseks pole tingimatta spetsi vaja. Otsid tihendikomplekti, võtad karpa ettevaatlikult laiali et miskit ära ei kaoks ega pärast valesse kohta ei sattuks. Need detailid mis kummi ega plastmassi ei sisalda saab panna ka likku lahustisse vms. Pärast suruõhuga puhtaks, kõik kanalid läbi puhuda, uute tihenditega kokku.
Netist leiab manuaale ka.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Järgmine mure nüüd selline, et neljapäeval läksin Pärnu, panin tee peal tähele seda, et kui alguses sõitsin, siis 90 peal olid pöörded madalamad kui pärast 90ga sõites. Foori taga töötas normaalsetel pööretel aga pöörded kõikusid. Täna jõudsin pärnust tagasi, 140ga sõites polnud midagi tunda aga nüüd nagu linnas 50-ga sõitas puterdab kui gaasi lahti lasta aga hästi vähe ja midagi kuskil karpa juures susiseb. Pool tundi tagasi panin auto sooja mootoriga tööle ja tühikäigul nüüd pöörded 500 peal umbes, auto välja ei sure aga tuled tuhmuvad ja auto podiseb vms.
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Probleem lahendatud, kuu aega tagasi ostetud karpa padi oli otsad andnud, andis õhku läbi.
Re: Mootor jamab, G2 89 1.6 53kw
Nüüd selline jama, et ennem tõmbas nagu silindrid bensu täis, et peenestades ja siis auto välja suretades ja käima pannes tükk aega käivitus ja siis lükkas musta tossu tagant välja, vahetasin küünlad ära NGK omade vastu. Nüüd enam seda jama pole aga auto peale peenestamist hakkas puterdama, jõud kadus ära. Pöörded on madalad ja kui gaasi ühes asendis hoida, siis pöörded kukuvad nagu ei saaks bena kätte, siis korra jälle tõusevad jne, gaasiga jõnksutades auto töötab ja sõidab.