Turbo sisin
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 06 Okt 2015, 15:01
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDI 125 kW
- Asukoht:
Turbo sisin
Tere
Mootoriks 2.0 TDI 125 kW (BMR).
Mure järgmine:
Täiesti suvalisel hetkel hakkas kolmanda käiguga kiirendades nendel pööretel, kus tavaliselt turbo aktiivsemalt taha on tulnud kergelt kakkuma.
Lasin kohapeal seistes pöördesse ja turbo juurest sisiseb. Vaikselt pöördesse vajutades tuleb sisin kuskil 2700 rpm juures ja jääb. Kui järsku gaas korraks 3000-ni vajutada ja lahti lasta, susiseb sekund-kaks ka pärast gaasi lahti laskmist, nagu laseks ülerõhku kuskilt vahelt maha.
Mõtlesin, et ehk õhu sissevõtu lõdvik katki ja imeb kõrvalt õhku peale. Võtsin lahti, lõdvik terve. Küll aga oli turbo külge käiva plastikust vahejupi kinnituskruvi lahti. Keerasin kinni, probleem ei kadunud. Õhutoru seest ülemäära õline ei olnud.
Kas on veel mingi variant kust õhku välja võib suruda või peaks uue turbo raha hakkama koguma?
Turbode hingeeluga väga kursis ei ole, seega võib soovitada ka diagnostikat, kus asjale lahendust võib leida.
Mootoriks 2.0 TDI 125 kW (BMR).
Mure järgmine:
Täiesti suvalisel hetkel hakkas kolmanda käiguga kiirendades nendel pööretel, kus tavaliselt turbo aktiivsemalt taha on tulnud kergelt kakkuma.
Lasin kohapeal seistes pöördesse ja turbo juurest sisiseb. Vaikselt pöördesse vajutades tuleb sisin kuskil 2700 rpm juures ja jääb. Kui järsku gaas korraks 3000-ni vajutada ja lahti lasta, susiseb sekund-kaks ka pärast gaasi lahti laskmist, nagu laseks ülerõhku kuskilt vahelt maha.
Mõtlesin, et ehk õhu sissevõtu lõdvik katki ja imeb kõrvalt õhku peale. Võtsin lahti, lõdvik terve. Küll aga oli turbo külge käiva plastikust vahejupi kinnituskruvi lahti. Keerasin kinni, probleem ei kadunud. Õhutoru seest ülemäära õline ei olnud.
Kas on veel mingi variant kust õhku välja võib suruda või peaks uue turbo raha hakkama koguma?
Turbode hingeeluga väga kursis ei ole, seega võib soovitada ka diagnostikat, kus asjale lahendust võib leida.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Turbo sisin
Vaata turbost väljuva lõdviku seisukorda (õhupuhasti taga all). Ligipääs suhteliselt sant ja sitane. Paljudel on see lõdvik punast värvi. Mu eelmisel masinal läks see kaks korda lõhki.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Turbo sisin
Lõdvikud tasub kõik pingsalt üle vaadata, ta ei peagi mingi hullult katki olema, aga piisab ka sellisest 1cm lõikehaavast, et juba katkuks ja sisiseks. Vähemalt piisas sellest ühele automaatkastiga autole, arvasime juba, et saab kasti vahetama hakata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo sisin
Võib sisiseda ka geomeetria liigutamise lingi vahet.hiljuti vahetasin ühel keskosa.Sel juhul peaks lingi juurest tahmane olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 17 Sept 2011, 18:45
- Auto: Golf mk1 1.8 20vt 276kw,
- Asukoht: Tartu
Re: Turbo sisin
Tõnisega nõus..endal sisises samuti. Sukk vahetatud nüüd asi korras.t6nis3 kirjutas:Turbo sisin tuleb salongi kui on summuti sukk katki.Tundub loll jutt .Ootan tagasi sidet.
G4 1.9tdi
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 06 Okt 2015, 15:01
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDI 125 kW
- Asukoht:
Re: Turbo sisin
Pisut aega nüüd suurest muretsemisest möödas.
Katkmise põhjuseks olid hoopis küttefiltri pealt mootori poole minevad küttevoolikud. Olid mootoripoolsest otsast altpoolt märjad (ei pannud algul tähelegi). Mootoripoolsest otsast kuumaga ikka väga kõvaks ja hapraks läinud.
Turbosse minevad lõdvikud mõlemad väljastpoolt kuivad ja puhtad. Alumist, lõdvikut nüüd küljest ära ei võtnud.
Ehk siis variant, kas tõesti summuti sukk või ongi taoline heli sellistel pööretel normaalne (eelmiste turbotraktoritega taolist heli tähele pole pannud)? Püüan nädala lõpul video teha.
Katkmise põhjuseks olid hoopis küttefiltri pealt mootori poole minevad küttevoolikud. Olid mootoripoolsest otsast altpoolt märjad (ei pannud algul tähelegi). Mootoripoolsest otsast kuumaga ikka väga kõvaks ja hapraks läinud.
Turbosse minevad lõdvikud mõlemad väljastpoolt kuivad ja puhtad. Alumist, lõdvikut nüüd küljest ära ei võtnud.
Ehk siis variant, kas tõesti summuti sukk või ongi taoline heli sellistel pööretel normaalne (eelmiste turbotraktoritega taolist heli tähele pole pannud)? Püüan nädala lõpul video teha.