1.8T B5 Kõrin pöörete langusel

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Tailer
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 16 Veebr 2012, 19:07
Asukoht: Tartu/Põlva

1.8T B5 Kõrin pöörete langusel

Lugemata postitus Postitas Tailer »

Ehk mõni 1.8T omanik on varem puutunud kokku sellega. Kui gaas maha lasta, siis pöörete langemisel tuleb kapoti alt kõrinat. Tundub nagu tuleks hääl turbo juurest. Kas ehk võib olla tegu blowoffi probleemiga? Kuidagi nagu ei oska otsida ka sealt, mis valesti võiks olla.

https://www.youtube.com/watch?v=G3DI20S ... e=youtu.be
Viimati muutis Tailer, 18 Apr 2016, 17:31, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: 1.8T B5 Kõrin pöörete langusel

Lugemata postitus Postitas GTI »

Nende mootorite nõrgaks kohaks on nukkadevaheline kettajam.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Tailer
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 16 Veebr 2012, 19:07
Asukoht: Tartu/Põlva

Re: 1.8T B5 Kõrin pöörete langusel

Lugemata postitus Postitas Tailer »

Nukkade kettiajami välistaksin. Kuulda on, et tuleb blowoffist. Lisasin ka video esimesse postitusse.

teet82
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 30 korda

Re: 1.8T B5 Kõrin pöörete langusel

Lugemata postitus Postitas teet82 »

See ülerõhu klapp on sinna mingi neetmise teel paigaldatud ja võib logisema hakata. Kontrollimiseks võta summuti lahti turbo küljest.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: 1.8T B5 Kõrin pöörete langusel

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

teet82 kirjutas:See ülerõhu klapp on sinna mingi neetmise teel paigaldatud ja võib logisema hakata. Kontrollimiseks võta summuti lahti turbo küljest.
Lihtsam on on kontrollida vardast.Põhimõtteliselt peaks reguleermutritest kuni 2mm. pinget klapile peale reguleerima.Hiljuti treisin kellegile uue klapi,kuna vana oli latitulud ja minema lennanud.

Vasta

Mine “Mootor”