Üks pilt müügikuulutusest:

Pildilt ei saagi aru, et tegelikult on tagumik ~5cm kõrgemal, kui nina.
Mootoriks on tal 1.8 66kw monopritsega hunnik häda ja viletsust. Kuigi praegusel hetkel toimib korralikult. Müügi hetkel:
Praegu selline:
Roostet oli sellel vanakesel ikka eriti vähe oma vanuse kohta. Probleemsed kohad olid juhiukse keskosa, mis liistust alla oli omajagu roostes.

Kapotiga on kuidagi väga lappama läinud ja see ei ole eriti tasane. Sellest küll pilti pole.
Ära sai tehtud ka tagumine koopakaare nurk. Samuti tagumine põll(?) ja siit-sealt veel mõni koht.
Tagaluugile lõin käega, kuna see on liiga roostes. Võtab parem korraliku ja vahetab ära, niiet kui kellelgi on pakkuda, võib ühendust võtta.
Strateegiliselt paigutatud numbrialuse tõttu ei näegi nagu väga hull välja.
Üks probleemne koht veel on tagumise amordi kann. Seal on ka roostelaik. Pagassis kohustuslik "igaks-elujuhtumiks" kast:

Kõlariaugud katsin teise Golfi kübarariiulit kasutades. Täitsa huvitav sinine-must kooslus sai.
Sisu on tal variandile omane sinine sameti moodi materjal. Juhi-istme vasak tugi otseloomulikult katki. Käigukangi nupp oli ka räbal ja tuli ära vahetada. Lisadest ei ole muidugi eriti mõtet rääkida. Roolivõim, 5 käiku, tuli kindalaekas ja kõrvalistuja päikesesirmis. Makk sai ka ostetud mp3 ja miniSD pesaga. Kõlareid 4.
Suvel sai proovitud ka juba madallendu, millest mul on ainult 1 pilt.
Aga kuna talv tuli peale ja oli talverehve vaja siis leidsin endalegi üllatuseks müügist naastrehvidega originaalveljed 14", mis on küll üpris halvas seisus:
Ja sai ka autot 12cm tõstetud:
Kuigi juba on kevad, on koduümbruse teed veel üpris robustsed ja ei julge veel madalaks lasta ning suveratastel on ka veel üks kindel lisa puudu.
Edasi mõni kartuliga tehtud pilt.

Huvitav, miks saba kõrgemal oli?

Suvevelg enne:

Suvevelg pärast:

Golf on ikkagi töö-auto:

Ühtlasi oli see ka ainuke pilt, mis mul Golfist on, kui see veel natuke madalam oli.