Nimelt sai paigaldatud Golf 2 kapotialla 2.0 16v (9A) mootor koos G2 originaal kastiga (020 tüüpi), kuid erinevalt teistest saatusekaaslastest, kes 9A mootorit Golf 2 kapoti alla pannud, ei ole neil mootor peale viltu jäänud nagu minul.
Lihtsam tee oleks teha uus mootorikäpp ja asi unustada, kuid plaanis mootor sinna ametlikult vahele saada.
Päris niisama ma Teie poole ei pöördu, olen teinud ka omajagu kodutööd ning tulemus on hetkel selline:
Et paremini aru saada, kui viltu mootor kapotall on, panin pildistamise jaoks montaazilati lansekate peale. Klapikambrikaane otste kõrguse latist on siis vastavalt 45mm ja 65mm. Kui mootor ilma tagumise käpa ja padjata tungraua peal montaazlati ja ka silma järgi loodi lasta, on klapikambrikaan latist 70mm kaugusel.

Hetkel olen välja selgitanud:
Sillatala on kõikidel G2 sama (kaasaarvatud syncro, Rally ja country), koodiga: 191 199 315 AD, sillatala külge kinnituvad padjad kahe poldiga
Mootoriploki külge kinnitub tagumine mootorikäpp kolme/nelja poldi abil, plokiküljes topeltaugud puuduvad. Kinnituskoht on sama 1.6 diislistest kuni 2.0 bensukateni
Mootoripatju on kahte tüüpi: mõlemad kinnituvad sillatala külge alt kahe nurga all poldiga ning ülevalt mootori tagumise käpa külge kolme poldiga.
NB: Mõlemad padjad on ühekõrgused ! Hüdropadjad on ametlikult 16V ja G60 ehk võimsamatel mootoritel.
a)"Risti läbi poldiga" koodiga 191 199 262 A , kinnitamiseks läheb tarvis kronsteini
b)Hüdropadi koodiga 535 199 262 , kinnitub otse sillatala ja tagumise mootorikäpa vahele

ETKA näitab järgmisi mootorikäppu:
191 199 354 C - käsikastiga G2 bensiini ja diiselmootorid, kaasaarvatud 16v
191 199 354 B - automaatkastiga G2
Mootorikäppu olen proovinud/uurinud järgmisi
a) G2 1.8 8v 66kw (GX - meh.pritse) pealt, koodiga 191 199 354 A, mootor jääb mõõdetud kõrgusele viltu
b) Mootoriga kaasa tulnud tundmatu mootori pealt 191 199 354 C, täpselt sama mis eelnev. Koodijärgi võiks olla parendatud sama käpp mis eelnev.
c) Passat B3 1.8 G60 (PG) koodiga 357 199 354 F, käpp kinnitub mootori külge tavalise 4 asemel 3 poldiga, padjakinnitus 3 poldiga. Käpp on liiga pikk ja ulatub üle padja, mootor jääb samale kõrgusele viltu
d) Passat B3 2.0 8v (2E) koodiga 357 199 354, käpp on liiga pikk ja ülatub üle mootoripadja. mootorikülge 4 polti, padja külge kolme poldiga. mootor jääb samale kõrgusele viltu
e)Passat B3 2.0 16v (9A) koodiga 357 199 354 H, "Tsekk"-i G2 peal, nelja poldiga mootoriploki küljes, kolme poldiga mootoripadja küljes. Käpp on G2 käpast ligi 10mm pikem
f)G3 2.0 16V (ABF) koodiga 1H0 199 354 H, nelja poldiga mootoriploki külge, ühe poldiga mootoripadja külge. Käpp on umbkaudselt G2 käpa pikkune.
g)G2 1.8 8v 66 kw (RP monopritse) - koodiga 191 199 354 A, sama mis meh.pritsega 66kw
Käigukasti patju näitab G2 ainult ühe koodiga 191 199 402 C
Corrado ja Passat B3 9A mootoriga: 357 199 381 C
Esimest mootoripatja olen lahti lasknud ja mootorit tungiga ülesse-alla liigutanud, mootor jääb ikka viltu.
8v - 191 199 279 E - pole kindel koodis ?
16v - 357 199 279 B, pildijärgi samasugune nagu 8v ehk mul kasutuses
Esimese mootorikäpa kood on käsikastil kõikidel sama 191 199 273 C
Kastipadja lasin lahti ja tõstsin mootorit koos kastiga oma 3cm sealt nurgast ning siis oli mootor otse.
Etka näitab ainult ühe koodiga kõikidele aastatele - 191 199 402 C
Millest võib tingitud olla mu mootori viltune asend ?
Jäädes Teie konstruktiivseid vastuseid ootama,
Siim