VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 26 Apr 2016, 20:08
- Auto: VW PASSAT B5 1.9D
- Asukoht:
VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Hei Vw foorumlased!
Kuna olen Tartus läbi käinud enamus kohti ja keegi väga aidata ei oska, siis mõtlesin, ehk keegi siin oskab aidata.
Sai ostetud siis 1997a Passat 1.9D 81kw Alguses toimis kõik ilusti, kuid siis hakkas pihta. Lõi avariireziimi ja
lõi põlema eelsüüteküünalde tule ning mootor ei käinud ühtlaselt. Lasin siis teha diagnostika ja tulemuseks tuli
pihusti probleem. Sai see tehtud, pihustid stendi ning lasin ka õli/õlifiltri vahetuse teha ja auto kätte sain siis avariireziimis polnud,
kuid pärast seda hakkas koheselt uus probleem. Kui auto oli öö otsa seisnud, siis hommikul pidi korralikult käiama starterit
et käima saada, pika proovimise peale läks ja korraliku valge tossuga ja siis sõites jättis vahele. Uurisin ja siis teadjad mehed ütlesid, et
vaheta küttefilter, ja mootori õhufilter. Sai siis see tehtud - Jah küttefilter oli tõesti jampsi täis ja mootoriõhufilter
oli ka üsna ära elanud oma aja. Täna hommikul siis istusin autosse ja mõtlesin, et saab vast normaalselt käivitada
ja kasutada taas autot, sest veermikus vahetasin juba alguses kõik "vedelad" asjad ära. Aga kus sa siis sellega, sama
jama, ikka käia korralikult ennem, kui käima saada. Sain siis lõpuks käima, minu üllatuseks vahele ei jätnud enam,
ning jõudu oli üsna palju. Kuna see hommikune käivitus protsessi probleem oli endiselt olemas, siis otsustasin sellega tegeleda.
Läksin taas uurima, et mis veel olla saab, öeldi, et vaheta ära küttefiltri peal olev tagasivoolu klapp(plastikust), läksin ostsin siis selle
ära ja ausalt öeldes üsna kopp oli ees, sai ära vahetatud ning arvasin, et kõik nüüd korras. Seisi auto kuskil 1,5h ja proovisin siis
käivitada ning taas oli sama teema - pidi starterit käiama, et saaks mootori käima. Läksin siis uurima, mis nüüd , et juba sellise seismise
peale nii teeb. Alguses ju öö otsa seisis alles siis oli raskusi käivitamisega. Küsiti ehk panin valepidi peale tagasivoolu klapi?
Sõitsin garaazi, kruvisin lahti ja täpselt nii oligi, olin vale suunaga peale pannud. Tõstsin ümber, õige suuna peale ja auto hakkas tossama.
Oskab ikeegi öelda, kas sellega nüüd rikkusin selle tagasivoolu klapi ära või miskit veel?
Igastahes praeguseks hetkeks auto ikka päris hullult jõnksutab, gaasipedaal põhjas, jõudu üldse pole, jõnksutab, vahel tuleb jõud ja siis käib ära. Hoian gaasipedaali stabiilselt , tahomeeter kõigub, tagant viskab kõikumise peale valget. Käivitamise kohta ei oska öelda, kas hommikul jälle jamab või mitte, seda ole näha hommikul.
Minu mõistus on täiesti otsas, ehk keegi oskab aidata? Oleksin väga tänulik!
Kuna olen Tartus läbi käinud enamus kohti ja keegi väga aidata ei oska, siis mõtlesin, ehk keegi siin oskab aidata.
Sai ostetud siis 1997a Passat 1.9D 81kw Alguses toimis kõik ilusti, kuid siis hakkas pihta. Lõi avariireziimi ja
lõi põlema eelsüüteküünalde tule ning mootor ei käinud ühtlaselt. Lasin siis teha diagnostika ja tulemuseks tuli
pihusti probleem. Sai see tehtud, pihustid stendi ning lasin ka õli/õlifiltri vahetuse teha ja auto kätte sain siis avariireziimis polnud,
kuid pärast seda hakkas koheselt uus probleem. Kui auto oli öö otsa seisnud, siis hommikul pidi korralikult käiama starterit
et käima saada, pika proovimise peale läks ja korraliku valge tossuga ja siis sõites jättis vahele. Uurisin ja siis teadjad mehed ütlesid, et
vaheta küttefilter, ja mootori õhufilter. Sai siis see tehtud - Jah küttefilter oli tõesti jampsi täis ja mootoriõhufilter
oli ka üsna ära elanud oma aja. Täna hommikul siis istusin autosse ja mõtlesin, et saab vast normaalselt käivitada
ja kasutada taas autot, sest veermikus vahetasin juba alguses kõik "vedelad" asjad ära. Aga kus sa siis sellega, sama
jama, ikka käia korralikult ennem, kui käima saada. Sain siis lõpuks käima, minu üllatuseks vahele ei jätnud enam,
ning jõudu oli üsna palju. Kuna see hommikune käivitus protsessi probleem oli endiselt olemas, siis otsustasin sellega tegeleda.
Läksin taas uurima, et mis veel olla saab, öeldi, et vaheta ära küttefiltri peal olev tagasivoolu klapp(plastikust), läksin ostsin siis selle
ära ja ausalt öeldes üsna kopp oli ees, sai ära vahetatud ning arvasin, et kõik nüüd korras. Seisi auto kuskil 1,5h ja proovisin siis
käivitada ning taas oli sama teema - pidi starterit käiama, et saaks mootori käima. Läksin siis uurima, mis nüüd , et juba sellise seismise
peale nii teeb. Alguses ju öö otsa seisis alles siis oli raskusi käivitamisega. Küsiti ehk panin valepidi peale tagasivoolu klapi?
Sõitsin garaazi, kruvisin lahti ja täpselt nii oligi, olin vale suunaga peale pannud. Tõstsin ümber, õige suuna peale ja auto hakkas tossama.
Oskab ikeegi öelda, kas sellega nüüd rikkusin selle tagasivoolu klapi ära või miskit veel?
Igastahes praeguseks hetkeks auto ikka päris hullult jõnksutab, gaasipedaal põhjas, jõudu üldse pole, jõnksutab, vahel tuleb jõud ja siis käib ära. Hoian gaasipedaali stabiilselt , tahomeeter kõigub, tagant viskab kõikumise peale valget. Käivitamise kohta ei oska öelda, kas hommikul jälle jamab või mitte, seda ole näha hommikul.
Minu mõistus on täiesti otsas, ehk keegi oskab aidata? Oleksin väga tänulik!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Pika käivituse probleemiks suure tõenäoususega kütuse tagasi vajumine aga nende teiste probleemide seos tagasivoolu klapi valesti paigaldamisega on küll üsna mõistatuslik...
Esimese asjana vaataksin isiklikult kütusekoguse, süütenurga üle, lisaks õhulugeja, turborõhu ja mis pöördeid aju näeb. Lisaks võiks vaadata ka pumba pistiku jms. pistikud seal kütusefiltri läheduses üle ehk remondi ajal juhtmeid liigutatud ja nendes jõu puuduse ja jõnksutamise probleemid?
Esimese asjana vaataksin isiklikult kütusekoguse, süütenurga üle, lisaks õhulugeja, turborõhu ja mis pöördeid aju näeb. Lisaks võiks vaadata ka pumba pistiku jms. pistikud seal kütusefiltri läheduses üle ehk remondi ajal juhtmeid liigutatud ja nendes jõu puuduse ja jõnksutamise probleemid?
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 26 Apr 2016, 20:08
- Auto: VW PASSAT B5 1.9D
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
J.Aru tänan kiire vastuse eest! Isegi arvasin, et tagasivooluklapi valesti paigutamine ei tohiks olla selle põhjus , aga kuna kindel polnud siis küsisin. Kütuse tagasi vajumine ilmselt jah pika kävitumise probleem,
aga oskaksid öelda, kust otsast peaks hakkama seda nö parandama. Millest kütuse tagasivajumine põhjustatud on? Arvasin algul, et umbes küttefilter ja tagasivoolu klapp selle põhjustajaks, aga nii ta polnud. Käivitub ju lõpuks siiski, aga õhuga koos, sest tagant viskab valget tossu.
Tegelen homne päev kohe selle Passatiga, vaatan süütenurga ja õhulugeja üle. Turbo rõhk ja turbo ise olid korras ja tema toimib ilusti.
Aga Pumba pistikud ja muud pistikud vaatan kindlasti üle, ise ei tulnudki selle peale. Sest jah enne TVooluklapi vahetust jõnksutamisprobleemi polnud.
aga oskaksid öelda, kust otsast peaks hakkama seda nö parandama. Millest kütuse tagasivajumine põhjustatud on? Arvasin algul, et umbes küttefilter ja tagasivoolu klapp selle põhjustajaks, aga nii ta polnud. Käivitub ju lõpuks siiski, aga õhuga koos, sest tagant viskab valget tossu.
Tegelen homne päev kohe selle Passatiga, vaatan süütenurga ja õhulugeja üle. Turbo rõhk ja turbo ise olid korras ja tema toimib ilusti.
Aga Pumba pistikud ja muud pistikud vaatan kindlasti üle, ise ei tulnudki selle peale. Sest jah enne TVooluklapi vahetust jõnksutamisprobleemi polnud.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Üks levinud viga mis põhjustab kütuse tagasivajumist on ebatihedad pihusti tagasivoolu voolikud, millele vägagi viitaks ka seos pihustite maha võtmisega. Või ehk on hoopis viga mõnes pealevoolu voolikus ja kisub ka juba sõites õhku vahele (igakord sealkandis näppides natuke rohkem juba hädisele voolikule liiga teinud)?
Viimati muutis J.Aru, 26 Apr 2016, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 26 Apr 2016, 20:08
- Auto: VW PASSAT B5 1.9D
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Novott, ise ei tegelenud pigustitega. Kui Pihusti viga andis auto, siis samal ajal pidin minema opile seega viisin
autoremonti tartus, kes viisin kuskile pihustid stendi. Siin jah üks arvas, et said pihusti tagasivooli voolikud halvasti külge.
Kohapeal käies käib ilusti, nagu oleks kõik ok. Müstika on see, et just peale tagasivoolu klapi vahetust hakkas see jamps pihta, võibolla tõesti
mingi pistik vms. Nüüd peab uurima, kus need pistikud ja asjad asuvad
kuna pole eriline mehaanik ka
Lihtsamate asjadega saan
hakkama, õnneks vanakooli mootoril midagi väga keerulist pole.
autoremonti tartus, kes viisin kuskile pihustid stendi. Siin jah üks arvas, et said pihusti tagasivooli voolikud halvasti külge.
Kohapeal käies käib ilusti, nagu oleks kõik ok. Müstika on see, et just peale tagasivoolu klapi vahetust hakkas see jamps pihta, võibolla tõesti
mingi pistik vms. Nüüd peab uurima, kus need pistikud ja asjad asuvad


hakkama, õnneks vanakooli mootoril midagi väga keerulist pole.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Ega nende pistikutega ka nüüd probleemi ei tohiks tekkida, kui juba juppide vahetusega ise hakkama saab.
Kohe näha kust juhtmed tulevad ja kaks pistikut samuti kohe üleval näha. Pumba pistik vb ei paista kohe silma aga asub ta pumba juures, umbes 20cm kaugusel kui ei eksi.

-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 26 Apr 2016, 20:08
- Auto: VW PASSAT B5 1.9D
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Jah, juppide vahetusega saab hakkama, eks iga korraga jälle targem
Kuldlusikas suus kasvand pole ja isetegemist ei karda 
Aga sellegipoolest tänud, vaatan jah pistikud üle, ehk tõesti mingi pistik läks veidi lahti, ja ei anna head ühendust. Selle peale
ei tulnud ise, et kui halba ühendust annab, siis auto hakkab "hullu" panema.


Aga sellegipoolest tänud, vaatan jah pistikud üle, ehk tõesti mingi pistik läks veidi lahti, ja ei anna head ühendust. Selle peale
ei tulnud ise, et kui halba ühendust annab, siis auto hakkab "hullu" panema.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 26 Apr 2016, 20:08
- Auto: VW PASSAT B5 1.9D
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Nii, sain siis vahepeal kõvasti targemaks oma mure põhjusele ja mõtlesin, et ehk keegi oskab jagada omapoolset kogemust.
Nimelt käisin ühe inimese juures, kes jagab oma tööd ning andis mulle adekvaatset infot. Esmavaatlusel käiva mootoriga
kapotialla vaadates ütles, et väntvõlli rihm ja kogu see krempel vibreerib seal üsna tugevasti, mis viitab et väntvõlli ots
on ilmselt lähti. Ise varasemalt sain ka ühelt inimeselt võimaliku vea arvamuse, et väntvõlli käbi on lahti. Antud tegelane
kelle juures käisin ütles siis, et sellest on tingitud kindlasti käivitamisraskused, sest läheb süütenurk paigast ära. Pani
siis arvuti taha ja ütles, et kütusekogused on valed, samuti süütenurk on hiline. Sellest siis tingitud minu passati anomaaliad.
Kui kellegil on omi kogemusi väntvõlli käbi v sealoleva krempli kohta, siis kõik arvamused oodatud.
Nimelt käisin ühe inimese juures, kes jagab oma tööd ning andis mulle adekvaatset infot. Esmavaatlusel käiva mootoriga
kapotialla vaadates ütles, et väntvõlli rihm ja kogu see krempel vibreerib seal üsna tugevasti, mis viitab et väntvõlli ots
on ilmselt lähti. Ise varasemalt sain ka ühelt inimeselt võimaliku vea arvamuse, et väntvõlli käbi on lahti. Antud tegelane
kelle juures käisin ütles siis, et sellest on tingitud kindlasti käivitamisraskused, sest läheb süütenurk paigast ära. Pani
siis arvuti taha ja ütles, et kütusekogused on valed, samuti süütenurk on hiline. Sellest siis tingitud minu passati anomaaliad.
Kui kellegil on omi kogemusi väntvõlli käbi v sealoleva krempli kohta, siis kõik arvamused oodatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 09 Jaan 2015, 10:01
- Auto: Golf 4 Variant 1.9TDI 66kw
- Asukoht: Ida-virumaa Kiviõli
Re: VW PASSAT B5 - jõudu pole, jätab vahele, käivitusprobleemid
Olen teiega täiesti nõus, et kütte filtri voolikud võivad olla vigased. Peale auto ostu, oli omal ka pikk homnikune käivitus nii 5-6 sekundit ja oli näha mull läbipaistvas voolikus. sai vahetatud filter koos klapiga, tagasivoolu voolikud, paremaks ei läinud. Otsisin paagis ebahermeetilisust ja torustikus samuti, siis viimasena ostsin parajad voolikud ja vahetasin torudest filrini ja filtrist kuni pumbani ära ja oligi mure murtud. Sest kui kõrgsurve pump kas või natukenegi imeb õhku sisse sõiduajal, siis hommikuks on pump pool tühi ja sellega ei tekigi esimeste mootori pööretega vajaliku survet külmkäivituse pritsenurga muutmiseks ja tekibki pikem käivitus.J.Aru kirjutas:Üks levinud viga mis põhjustab kütuse tagasivajumist on ebatihedad pihusti tagasivoolu voolikud, millele vägagi viitaks ka seos pihustite maha võtmisega. Või ehk on hoopis viga mõnes pealevoolu voolikus ja kisub ka juba sõites õhku vahele (igakord sealkandis näppides natuke rohkem juba hädisele voolikule liiga teinud)?
Viimati muutis ats909, 03 Mai 2016, 20:41, muudetud 1 kord kokku.