Probleem järgnev, käisin naise autoga ülevaatusel ja põrusin heitgaasi testis. CH norm 100 minul aga see 217, samas tõmmati ka joon alla CO näidule, lubatud oli 0,3 minul oli 0,308 (see natu norimine juba

) Need näitajad siis pööretega testil, tühikäigul sain normid kätte kõik nagu ma tseki pealt aru saan. Tegu Golf IV 98a 1,6 74kw, põhiliselt vaid lühikesed otsad, sest naisel tööle käimise auto. Seega ka alati korgi alune valget plöga täis meil, aga see alati sellel autol nii olnud. Sellest tulenevalt teen 2x aastas õlivahetust. Ka seekord vahetasin õli kohe enne ülevaatust ära, õlifiltri, õhufiltri, aeg oli ka küünalde ja süütejuhtmete käes ja läksid ka need vahetusse. Sai tehtud autoga ka paar Võru-Tartu otsa ja ise natukene kuuma antud.Käis ka pudel puhastusainet sees ja see paagitäis maha sõidetud enne ülevaatust. Peale sõite järgmistel päevadel ülevaatusele ja siis läbikukkumine. Kui nüüd hästi kohapeal töötavat autot tükk aega jälgida ja kuulata siis vahepeal tundub nagu jätaks korraks vahele vahepeal - samal ajal ka mootor jõnksatab ja pöörded kõiguvad korraks. Puhastatud ka gaasiklapp ja uuesti adapteeritud. Lisaõhu lekkeid ei leidnud. Söefiltri, pihustite jne takistused ja voldid mõõdetud, jäävad normi piiresse. Lambda käitus natukene uimaselt, sai vahetatud nüüd töötab ilusti. Samas märgin et maha võetud lambda ja küünlad olid suhteliselt süsimustaks tahmanud. Kuid see ilmselt lühisõitude viga.
Hetkel ideed otsas mis võiks viga olla veel? Mis ajab CH näidu kõrgeks? Paluks abistavat infot auto vaja kiirelt tagasi sõitjaks saada.