Vasak/parem pöördeid tehes, tuleb ees ragin. Kas on pooltelje ots või midagi muud?
Siiani kuulnud inimestelt et pooltelg ragiseb aga küsin üle siit targematelt.
Kas ragiseb pooltelje ots või midagi muud.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kas ragiseb pooltelje ots või midagi muud.
Tundub pooltelje liigendi hääl aga täpsema vastuse annab ehk auto kontroll pädevas rem.ettevõttes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Kas ragiseb pooltelje ots või midagi muud.
Tee esmased testid;
1. keera rattad välja ja vaata/katsu käega, kas otsa kaitsekumm/kummid on terve(d). Mõlemal pool. Kui auto esiosa natuke kõrgemale viid siis ulatud ka sisemisi kumme käega kabistama;
Kui kumm katki siis reeglina ots juba ka viga saanud... väga-väga harva õnnestub enne jälile saada, kui liiv ja peenosad hävitustööd on jõudnud põhjustada. Enamasti ka uus määre ja kaitsekumm olukorda pikaks ajaks ei hoia ehk üsna varsti saad ikkagi otsa vahetada.
2. Peata auto. Keera rattad vasakule poole ühte äärde välja. Keri lahti kõigepealt vasak aken. Hoia rool paigal ja alusta vaikselt kohapealt liikumist. Kui kohesel väikse kiirusega on kuulda kõrinat-krõginat siis on suure tõenäosusega mingi teljeots vealine. Korda sama tegevust kombinatsioonidega rattad paremale poole ja parem aken lahti. Kui viga juba ilmne siis selle järgi suudad suure tõenäosusega surnud otsa ilmatõstuki peale minemata tuvastada.
Kui kohalt liikudes hääl puudub siis suure tõenäosusega on mure koht kuskil mujal. Näiteks ketaste kaitseplekid hõõruvad või laagrid jne.
1. keera rattad välja ja vaata/katsu käega, kas otsa kaitsekumm/kummid on terve(d). Mõlemal pool. Kui auto esiosa natuke kõrgemale viid siis ulatud ka sisemisi kumme käega kabistama;
Kui kumm katki siis reeglina ots juba ka viga saanud... väga-väga harva õnnestub enne jälile saada, kui liiv ja peenosad hävitustööd on jõudnud põhjustada. Enamasti ka uus määre ja kaitsekumm olukorda pikaks ajaks ei hoia ehk üsna varsti saad ikkagi otsa vahetada.
2. Peata auto. Keera rattad vasakule poole ühte äärde välja. Keri lahti kõigepealt vasak aken. Hoia rool paigal ja alusta vaikselt kohapealt liikumist. Kui kohesel väikse kiirusega on kuulda kõrinat-krõginat siis on suure tõenäosusega mingi teljeots vealine. Korda sama tegevust kombinatsioonidega rattad paremale poole ja parem aken lahti. Kui viga juba ilmne siis selle järgi suudad suure tõenäosusega surnud otsa ilmatõstuki peale minemata tuvastada.
Kui kohalt liikudes hääl puudub siis suure tõenäosusega on mure koht kuskil mujal. Näiteks ketaste kaitseplekid hõõruvad või laagrid jne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012