Tere.
Kas keegi oskab soovitada tummiseid vedrusid kastikale.Probleem selles et kastika kandevõime on 1300kg aga kui ma panin 1400kg peale oli tagumine ots maas.Vaja oleks tihti avanti vedada aga vedrud on suht põhjas ja kui teepeale sõita siis koputavad kaalupoisid kiiresti õlale.Käisin proovisin lihsalt huvipärast autot peale ajada kaalub enamvähem sama mis avant aga selgus et ikka vajub korralikult läbi.Panin ka vedru vahele need kummipuksid, aga nendes ei olnud väga abi kuna need läksid ka pehmeks.Lähiajal sai just ka vahetatud amordi ringi ja samuti tagavedrud.Kataloogi järgi tugevdatud aga väga vahet pole.
Viimati muutis deiv0, 26 Mai 2016, 07:19, muudetud 2 korda kokku.
Asi pole sinul muidugi mitte vedrudes väga aga rohkelt mängib rolli ka sillavahe. Kui juba pildilt vaadata siis vaata palju koormust läheb vedava auto tagasillast tahapoole üle. On ikka tugevaid vedrusid müügis. Sõber ostis minu pojajuurest paar aastat tagasi uued tugentatud t-4 tagavedrud ja tagaots väga kikkis. Ainult sellel aastal oli ülevaatusel probleemid piduritega sest tagaots liialt kõrge ja piduriregulaator ei toimetanud. Pidi minukäest laenama minu bussi tagavara madaldus vedrusid ja need allapanema et ülevaatuselt läbi saada. Asi täiesti toimis muidu olid tagumised pidurid stendis nullilähedased.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
Seda küll aga ma ei usu et see muutub kui panen auto asemel sama raskuse alusena sinna peale.Vedrusid on nii seinast seina, odavamad firma omad topivad ka peale et kandevõime kui 1500kg tagasillale ,aga vedru paksus on väiksem kui hetkel all on.Olen kuulnud juttu et tobitakse mb vedru olemasoleva vedru sisse ja see pidi ka asjale kaasa aitama.Tähtis ei olegi suuri koormaid vedada aga kui kandevõime masinal 1300kg siis võiks seda 1500kg ka vedada ja auto taguots võiks enamvähem normaalses kõrguses olla.
kevva kirjutas:Asi pole sinul muidugi mitte vedrudes väga aga rohkelt mängib rolli ka sillavahe. Kui juba pildilt vaadata siis vaata palju koormust läheb vedava auto tagasillast tahapoole üle. On ikka tugevaid vedrusid müügis. Sõber ostis minu pojajuurest paar aastat tagasi uued tugentatud t-4 tagavedrud ja tagaots väga kikkis. Ainult sellel aastal oli ülevaatusel probleemid piduritega sest tagaots liialt kõrge ja piduriregulaator ei toimetanud. Pidi minukäest laenama minu bussi tagavara madaldus vedrusid ja need allapanema et ülevaatuselt läbi saada. Asi täiesti toimis muidu olid tagumised pidurid stendis nullilähedased.
Seda küll aga ma ei usu et see muutub kui panen auto asemel sama raskuse alusena sinna peale.Vedrusid on nii seinast seina, odavamad firma omad topivad ka peale et kandevõime kui 1500kg tagasillale ,aga vedru paksus on väiksem kui hetkel all on.Olen kuulnud juttu et tobitakse mb vedru olemasoleva vedru sisse ja see pidi ka asjale kaasa aitama.Tähtis ei olegi suuri koormaid vedada aga kui kandevõime masinal 1300kg siis võiks seda 1500kg ka vedada ja auto taguots võiks enamvähem normaalses kõrguses olla.
Viimati muutis deiv0, 26 Mai 2016, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
Arvan ikka et pane mis vedrusid tahad sinna aga teljevahe ikka liialt lühike ja liialt palju raskust jääb tahapoole tagasillast. Ps. Olen selle teema ise juba 15aastat tagasi läbi elanud. Kui tugevad ikka need t-4 tagumised kiiged on???
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
deiv0 kirjutas:..kui kandevõime masinal 1300kg siis võiks seda 1500kg ka vedada ja auto taguots võiks enamvähem normaalses kõrguses olla.
Kas see siiski natuke palju pole tahetud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ma mõtlen kas on mõtet ostma hakata selliseid vedrusid? http://iparts.ee/parts/info/lesjofors/4295060" onclick="window.open(this.href);return false;
Teljekoormus tagasild kuni (kg) | 1720
Mis tähendab KUNI (kg) kas seda et siis on vedru põhjas või et selline raskust kannatab.
Viimati muutis deiv0, 26 Mai 2016, 09:21, muudetud 1 kord kokku.
Ma suvalise kõrvaltvaatajana arvaks, et see 1700 kg on ikka kogukaal, mitte see mida sa peale laed võib 1700 kilo kaaluda. Ehk sinu T4 mass + laadungi mass, mis siis enam vähem kahega jagada. Aga nagu ka juba enne öeldi, on sul kogu koormus enamuses tagasillal, mis tähendab et su selle telje kaal on ilmselt kuskil 2500 kandis (eeldusel auto + koorem on 3.5t kanti). Ehk siis oled sa vedrutootja lubatud kandevõimest ikka lõhki.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Piisavalt paljud on juba oma kalkulatsioone teinud - võib juba julgelt eeldada, et ta jääb sul nagunii taevasse vahtima.
Antud lahendustega on varem või hiljemi autol pilpad taga.
Kõrvalmärkusena - Kui seda vedru vaadata sealt saidilt, siis tegemist ka T5 masina vedruga.
Milleks hakata jalgratast leiutama? Selle töö jaoks on Selline tore mudel nagu LT mille kere on mõeldud suuremaid masse vedama.
Teine variant on teha endale E-kategooria load ja vedada autosid haagisega.
Viimati muutis v6hik, 27 Mai 2016, 12:48, muudetud 1 kord kokku.
T4 õõtsad ei pea valule vastu, varsti oleks tagarattad lääpas
Kui Tallinna lähedalt, siis võin laenata aasta kasutatud Lesjeforsi tugevdatud transporteri vedrusid, saaksid proovida
tere ! tahaks oma transprterile t4 alla panna madalamat vedru ,
ilu pärast oleks vaja , kauba vedamist pole ette näha , kust selliseid õhemaid vedrusi saaks või keegi müüb ära
Veixt4 kirjutas: ↑19 Veebr 2019, 11:41
tere ! tahaks oma transprterile t4 alla panna madalamat vedru ,
ilu pärast oleks vaja , kauba vedamist pole ette näha , kust selliseid õhemaid vedrusi saaks või keegi müüb ära
https://www.ebay.de/itm/Gewindefahrwerk ... Swb15b9VjF
Kõige odavam lahendus, ainult madaldusvedrust ei piisa hakkab põhja peksma ja erilist sõidumõnu sellest pole. Ees sama lugu, lühem amort on vajalik kui tahta normaalset madaldust
Veixt4 kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 09:17
selge , sain aru jah kuid aparaat on mul 2004 , kas sellest pole midagi hullu !?
ta on natuke selline ninaga variant ju !!!
T5 veidi teine ehitus jah
Alustada tasub siiski madaldus kiti ostmisega