Auto siis 93 aastast.
Nimelt sai siis sidur autol ära vahetatud. Nüüd aga selline probleem, et 1, 3 ja 5 käik ei lähe siduri alla vajutades korralikult sisse. Jäävad nagu poole peale. Korraks siduripedaali ülespoole lastes käib väike rogin ja käigukang läheb lõplikult vastavasse käigu asendisse.
Samas, kui auto näiteks õrnalt veereb, siis lülituvad need käigud probleemideta.
2 ja 4-nda käiguga probleemi ei esine.
Käigukasti lülitushoobade juures suutsin tuvastada 2 reguleerimist.
Üks on siis malmist valatud raskuse all. Sealt saab edasi tagasi käigukangi asendit reguleerida.
Teine on käiguhoova üles alla reguleerimine ja muudab siis käigukangi asendit paremale vasakule.
Oskab keegi öelda, kuidas see reguleerimine käib?
Enne siduri vahetust toimisid kõik käigud ilusti ja arvaks, et need kaks reguleerimis kohta on paigast ära.
Passat B3 1.8 66 Kw käigutrosside reguleerimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat B3 1.8 66 Kw käigutrosside reguleerimine
KUI MA ÕIETI MÄLETAN SIIS KULISSIS SAI VIST KANG ÄRA FIKSEERIDA JA SIIS KASTIPEALT ILUSTI TROSSID VABAKS! VÕI OLI VASTUPIDI!