Oskab keegi rääkida, kuidas ühendada golf 3 1.9D eelsüüte küünlaid, nii et oleks võimalik käsitsi lülitist lülitada?
Olemas on relee 12v/70a nelja ühendusega- akuvool, vool küünaldesse, lülitist posit. vool 12v, võetud sigaretisüütajast ja siis maandus. Kuid kuidas neid ühendada??? Ja kas selline seadmine on õige? Hädasti abi vaja, nett läbi otsitud ja foorum ka, kahjuks pole abi leidnud. . Sellisel moel vool releest küünaldeni ei jõudnud
Viimati muutis dekken, 26 Juun 2016, 20:53, muudetud 2 korda kokku.
e36 325i coupe 95'- Audi A4 1.8t quattro 00, Golf 3 1.9sdi, A4 2.8Q, A4 1.8, Bmw 320i, Audi a6 171kw, Bmw 320i.
Klemmidel kahjuks tähistusi pole, kuid kindel on see et kaks suuremat on aku juhe ja teine küünaldesse, ja kaks väiksemat on üks maandus ja teine lülitist positiivne vool, ühtegi mägistust pole. Proovides sigaretisüütaja 12v ja maandus keresse, tulemust ei andnud, ning relee ei läinud kokku. Kõigesuurem küsimus ongi, kas sigaretisüütaja vool on piisav relee kokkuminemiseks? Lülitist läbimine vool on kontrollitud testriga, jòudis ilusti kohale releesse, samuti joudis kohale akuvool releesse. Välja ei tulnud kahjuks mittemidagi.
Viimati muutis dekken, 26 Juun 2016, 21:48, muudetud 2 korda kokku.
e36 325i coupe 95'- Audi A4 1.8t quattro 00, Golf 3 1.9sdi, A4 2.8Q, A4 1.8, Bmw 320i, Audi a6 171kw, Bmw 320i.
Sellisel juhul on ehk relee ise vigane? Igastahes kui relee mähisele (eeldatavasti siis väiksemad klemmid) anda + ja - peale siis peab relee klõpsu tegema ja kaks klemmi (eeldatavasti suuremad) kokku ühendama. Polaarsusel vist vahet ei tohiks olla, parandage kui eksin.
Viimati muutis J.Aru, 26 Juun 2016, 21:54, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:.
Polaarsusel võib vahe olla, kuigi auto releedes enamasti ei kasutata. Kuid seal kus nõrgem elektroonika lülitab releed on relee toitemähise otstevahel diood.
alca kirjutas:Kaldun arvama et relee sul 24v.või mingi margikohane eri relee?
12v.tavareleedel klemmid ühe suurused! Kuid nummerdatud!
Ei pruugi olla, VAGil on piisavalt releesid, kus klemmid on eri suurusega. Tähistus võib olla ka teisel küljel, kus skeem. 85 ja 86 peaks juhtimine olema ja 30 ja 87 on siis lülitatav osa.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
relee juhtumiseks on sigaretisüütaja vool täitsa piisav.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Võta releel kopsik ümbert ära, siis näed mis klemmid omavahel seotud on - st millistele tuleb lülitusvool peale anda.
Küünalde lülitamist kontrollib labane termoandur... Kui su masinal on muidu toimiv eelsüütesüsteem olemas, aga mootor vajab eelsoojendamist juba ka nö. soojalt (nt mootor hõre...) siis küünalde sund-lülitamiseks igal süüte sissekeeramisel võta lahti temp.anduri juhe. Või kui tahad käsitsi juhtida, siis ühenda anduri vahele lahk-lüliti.
Eks ma proovin siis veel. Mootor hõre pole, soojalt ja poolsoojalt käivitub vabalt, aga hommikul jahedana ei taha ilma küünaldeta minna. Seal oli juba ostes aretatud mingi lülitiga süsteem küünaldele, ise hea meelega laseksin autol ise kontrollida küünlaid, kuid elektriga igast porri tehtud. Ma ise mõtlen, et äkki hoopis maandus kerre on kasin, kuid kahtlane. Ei tea, eks vaatan ja annan teada.
e36 325i coupe 95'- Audi A4 1.8t quattro 00, Golf 3 1.9sdi, A4 2.8Q, A4 1.8, Bmw 320i, Audi a6 171kw, Bmw 320i.
Ma eeldan, et antud moto otsesissepritse? Kas pritsenurk on paigas, et praegu, suvel, hommikuti ilma kyynaldeta käima ei lähe hästi? Tagant viskab hallikat põlemata kytuse suitsu kah kui see nn kehv käivitus?
copilot kirjutas:Ma eeldan, et antud moto otsesissepritse? Kas pritsenurk on paigas, et praegu, suvel, hommikuti ilma kyynaldeta käima ei lähe hästi? Tagant viskab hallikat põlemata kytuse suitsu kah kui see nn kehv käivitus?
Kui pikalt kedrata ilma küünaldeta siis viimaks kaivitades hallikat tuleb toesti. Aga kui kasvoi 3-4 sekki kyynlaid saanud kaivitub koheselt.
See oli minujaoks ka üllatus, et ilma küünaldeta nii jamasti käivitub, eeldasin et ikka kâivitub aga lihtsalt kauem ja ebastabiilsemalt vmis.
Viimati muutis dekken, 28 Juun 2016, 20:58, muudetud 1 kord kokku.
e36 325i coupe 95'- Audi A4 1.8t quattro 00, Golf 3 1.9sdi, A4 2.8Q, A4 1.8, Bmw 320i, Audi a6 171kw, Bmw 320i.
Mis mootroiga tegu? Kui pole 66 või 81kw siis on mootor eelpõlemiskambriga ja need mootorid minu teada ei lähe ega peagi minema ilma küünaldeta külmast peast käima.
1.9D järgi eeldaks, et vabalthingav, ilmselt vist oli 47kw see G3 küljes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
J.Aru kirjutas:Mis mootroiga tegu? Kui pole 66 või 81kw siis on mootor eelpõlemiskambriga ja need mootorid minu teada ei lähe ega peagi minema ilma küünaldeta külmast peast käima.
Tösi, mootor on 1.9sdi 47kw minuteada ka eelpölemiskambritega, ilma küünaldeta ûtleks et vöimatu käivitada, kuid kûünlad korraks järgi ja paugust läheb.
e36 325i coupe 95'- Audi A4 1.8t quattro 00, Golf 3 1.9sdi, A4 2.8Q, A4 1.8, Bmw 320i, Audi a6 171kw, Bmw 320i.
Relee ühendatud, asi töötab nagu muiste. Negatiivne rattaposti sees, positiivne raadiosse minev juhe mis annab voolu, kui vöti sûütesse lükatud. Ülejaanud käib läbi lülitist ja releesse ja küünaldesse.
Märkamine: relee ühendab kokku mistahes poolustega, vahetpole kas nö vasak on miinus ja parem positiivne. Töötab ka vastupidi.
e36 325i coupe 95'- Audi A4 1.8t quattro 00, Golf 3 1.9sdi, A4 2.8Q, A4 1.8, Bmw 320i, Audi a6 171kw, Bmw 320i.