Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Ehk leidub siin foorumist inimesi kes tegelevad mootori tuunimisega ja kw suurendamisega. Oleks selgelt vaja paremat nukkvõlli golfi mootorile (2E). Kuna liikuma hakkab alles 3500 pm juures.tänud
Viimati muutis J.Aru, 13 Juul 2016, 23:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendus
Põhjus: Pealkirja kohendus
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Soomes toimetav(kuid siiakanti sattuv) kasutaja uku. tegeleb nukkade ümber tegemisega, minul tegi orig nuka kangemaks ja ei saanud kurta. Ideaalis oleks vaja kangemat toorikut aga saab ka originaalist asja.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Ainult nuka upgradest (272) saab vähe kasu. Kindlasti tasub kaaluda kaane portimist. Kui veel edasi arendada vabalthingavana, siis tuleks ka juhtaju vahetada asisema vastu. Kõrgematel pööretel jääb 2E aju hätta porditud kaane ja 272 võlliga. Hädaks on see, et ei anna piisavalt kütet peale. Kui õhulugejast segu kangemaks keerata, siis läheb tühikäik tuksi ning küttekulu mõtetult suureks. Mina lahendasin probleemi lisapihustiga mida juhib eraldi kontroller. Nüüdseks panin selle avama juba 2500rpm'i pealt 3% ja seda kuni 4K'ni, sealt edasi juba avab eskaleeruvalt vastavalt pööretele ja väiksema sammuga. Igatahes küttenälja kõrgematel sain lahendatud. Kuid süüde võiks kah parem olla ning kõrgemal pöördel võiks mõne kraadi hilisemaks keerata. Alla tulles aga jällegi varajasemaks. Vaja oleks veel eraldi coile igale pütale. Selleks kõigeks on juba uut aju vaja.
Kert
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Millest järeldad et kangem nukk lahendab antud probleemi? Ainult nukka vahetades saad ainult segu paigast ära. Kas lihtsam ja odavam poleks leida probleem ning mootor korda teha?02agolf3GTI kirjutas:Oleks selgelt vaja paremat nukkvõlli golfi mootorile (2E). Kuna liikuma hakkab alles 3500 pm juures.tänud
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
sellel on plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] lihvitud. Süüde varajasemaks keeratud. Masin sõidab aga tunda on et kuni 3,5pm on uimasem peale selle pistab nagu välk.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
vabandust aga ei tea veel lääne autodest midagi, tuli just üle sikis pealt ;D
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Ega ma rohkemat ja täpsemalt ei oska kosta.
Kuid tõeline elu kangema nukiga tulebki sealt 4K ja ülespoole. Olen ise katsetanud erinevaid seadeid (süüde varajasemaks/hilisemaks, õhulugejast küte rikkamaks/lahjemaks) 2E mootioriga (port kaas, tehtud nukk ja kergem hooratas) ja tänaseks olen sealmaal, et orig ajuga sellest rohkem välja ei pigista. Lasin Ukul teha isegi ühe ülikarmi 296 nuka (11,4mm klapi tõusu), kuid sellega pole linnasõit mõnus. See elab ainult 4K ja ülespoole. Maanteel sujuv sõit võimatu, jõnksutab. Proovisin seda kah seadistada, kuid ilma regleeritava nukarattata suht lootusetu üritus.
Hetkel siis 272 võll ja seadetega katsetades olen leidnud optimaalse lahenduse linnasõiduks ja karmimaks minekuks. Saab vaikselt sõites ökolt hakkama ja tallates liigub kaugelt paremini kui tavaline 2E. Proovimata on veel ajust chipi vahetus. Kuid see päris kallis lõbu lihtsalt proovida ja tulemus vaevu märgatav. Plaan on siiski juba ülelaadimise peale minna 16 klapise kaanega, kus väände ja jõunumbrid hoopis teisest dimensioonist.
Kert
Kuid tõeline elu kangema nukiga tulebki sealt 4K ja ülespoole. Olen ise katsetanud erinevaid seadeid (süüde varajasemaks/hilisemaks, õhulugejast küte rikkamaks/lahjemaks) 2E mootioriga (port kaas, tehtud nukk ja kergem hooratas) ja tänaseks olen sealmaal, et orig ajuga sellest rohkem välja ei pigista. Lasin Ukul teha isegi ühe ülikarmi 296 nuka (11,4mm klapi tõusu), kuid sellega pole linnasõit mõnus. See elab ainult 4K ja ülespoole. Maanteel sujuv sõit võimatu, jõnksutab. Proovisin seda kah seadistada, kuid ilma regleeritava nukarattata suht lootusetu üritus.
Hetkel siis 272 võll ja seadetega katsetades olen leidnud optimaalse lahenduse linnasõiduks ja karmimaks minekuks. Saab vaikselt sõites ökolt hakkama ja tallates liigub kaugelt paremini kui tavaline 2E. Proovimata on veel ajust chipi vahetus. Kuid see päris kallis lõbu lihtsalt proovida ja tulemus vaevu märgatav. Plaan on siiski juba ülelaadimise peale minna 16 klapise kaanega, kus väände ja jõunumbrid hoopis teisest dimensioonist.
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
hetkel on mure pigem asjades kuidas mis jne süüte nurk see on varane. bensupumbad asjad pihustid nendest peaks alustama. suuremad pihustid tugevama survega kütusepump ja bensurõhu klapp. teaks vaid kus asub see nn õhukruvi millest saan ma õhusegu vms regullida. kindlasti tuleb vahetada käigukast aeglasema vastu välja suht pikad käigud 2käiguga jookseb 115 välja 

-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
kuidas selle aju chippimisega on? koonusfiltrid jne igassuguse padaga . ei tea kuidas reageerib. oleks vägagi huviatud sellest 272 nukkvõllist.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Juul 2016, 21:07
- Telefon: 56279881
- Asukoht:
Re: Vw golf 3 2.0 85kw parem nukkvõll
Saan kurta midagi paremat. Eelmine omanik oli mootori märgid valesti pannud nii et üks hambavahe oli hilisem. Seega vahetasin kohe rihma välja. Sain tööle sõitsin 5km ja enam üks silinder ei töödanud. Kodus hakkasin uurima milles asi.järsku gaasi andes kuulsin kõlinat aga vaikselt muljudes ei kuulnud midagi v.a et see üks silinder ei tõõta. Vahetasin küünla koos juhtme ära ja ei kao kala ära. Enam ei tea mis edasi teha. Süüdet olen näppinud nii hilisemaks kui ka varasemaks aga ennäe jama on. Keegi on tuttav taolise probleemiga.