Tiiva/koopa kaaredR36 kirjutas:Pane alltracki vidinad.MartenL kirjutas:Vana teema üles, kas keegi teab soovitada kuidas b7 4motion 3-4cm ülespoole saada?


Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Tiiva/koopa kaaredR36 kirjutas:Pane alltracki vidinad.MartenL kirjutas:Vana teema üles, kas keegi teab soovitada kuidas b7 4motion 3-4cm ülespoole saada?
Alltrackil on ju õhkpatjadega vedrustus, või mitte kõigil mudelitel?R36 kirjutas:Pigem mõtlesin alltracki vedrusid/amorte
Sorry, häbenen silmad peast...R36 kirjutas:Alltrack ikka tavaline vedrustus. Allroad on õhk. - Ehk Audi.
Kuidas ülevaatus suhtub sellisesse omavolilisse veermiku ümberehitusse? Probleeme pole olnud?t6nis3 kirjutas:Passat kõrgemaks? Tagasillaga on lihtsam. Jättes samad vedrud ,amordid keevitasin silla talale ca 2cm uue kinnituse.Oligi tagaosa meeldivalt kõrge. Ventol samamoodi.
Sa vii ennast kõigepealt värskemate mudelite ehitusega kurssi, ennem kui tarka tuled mängima.t6nis3 kirjutas:Minu arvamine on selline,et küsija foorumisse tulles peab oma mõistudes aru saama tehnilisest maailmast. Siis saab temale nõu anda.Lihtsalt tekitada teemat .enJädale aruandmata sisust ,on ju tobedus kuubis. Samas ütlen,et küsida võib alati. Passat kõrgemaks? Tagasillaga on lihtsam. Jättes samad vedrud ,amordid keevitasin silla talale ca 2cm uue kinnituse.Oligi tagaosa meeldivalt kõrge. Ventol samamoodi.
Mis seal peale vedrude jäikuse veel peaks erinema?KuldarA kirjutas:Kas Alltrackil peale amortide/vedrude õõtsad jms jubinad sillas pole ka vastavalt teised?
Silla ehitus on täpselt sama, kui nüüd mõni puks lihtsalt jäigem pole. Ei viitsi hetkel Etkat käima tõmbama hakata, kuid kahtlen ,et sealtki mingit erinevust leiab, heal juhul vedru ja amordi koosluse pikkus /jäikus. Ja ega selle Alltraci kliirens nüüd megapalju ei erine ka tava Passatist, et selle jaoks oleks vaja hakata erinevaid silla tükke tootma.KuldarA kirjutas:Alltracki kliirens on ju kõrgem kui tavalisel Passatil. Vahe pole ainult jäikuses. (Alltrack kusjuures üllatavalt mugava vedrustusega.)
Kõrgusest on mõjutatud ka teised silla detailid. Sealt ka küsimus, et kas sellest tulenevalt on need ka teised või mitte.
Kusjuures needki võivad osaliselt kattuda tavalise Passatiga, millel on tellitud raskete teeolude vedrustus.R36 kirjutas:Kiirel vaatamisel tuvastatud erinevused:
Stabilisaatorvarras taga, puksid sellele
Stabilisaator ees
Amordid/vedrud