Oleks siis vaja nõuandeid ja head infot tagasilla vahetuseks. Erivõtmeid? erilist tähelepanu? vms??!! Vana sild otsustas eemalduda jättes kerekõlge ainult kinnituse koos tagasilla puksiga ( päris huvitav kogemus 90km/h)
Kannatab teha seda maas ka või vaja just tõstukit? kanalit vms??!!
Sellest kirjeldusest ei saa ausalt öeldes midagi aru. Mis sul roostetas see sild siis läbi või kuidas ta eraldus? Seal ongi ju ainus kinnitus need 2 suurt puksi kere külge ja teiselt poolt siis amordid.
Tõenäoliselt on sul vaja piduritorude spets võtit (10 või 11 äkki), sest mnuarust need tulid kuskil läbi silla mingite viikude. Või noh supporti poolt pead ju anyway lahti lasma. Tavalise lehega keerad ilmselt lihtsalt üle. Pidurisupport ise oli vist 13 padrun keeramiseks ja 15 õhuke lehtvõti vastu hoidmiseks. Kandur ise oli vist mingi kuuskandiga.
Siis on vaja 16, 18-t äkki. Amordid olid minuarust 16ga. Ehk siis ilmselt ühelt poolt lehtvõti, mis ära stoperdaks mutri ja teisel poolt siis padrun et keerata. Pukside pool ilmselt ka mingi 18 või 19 äkki. Enamus asju ongi volkaril 16 või 18.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
sai sild vahetatud, aega läks koos suitsude ja asjade otsimisega 3 tundi. Midagi hullu polnud, Kõige hullem oli lahti saada piduri suporte, millel olid kandid maha keeratud poltidel. Teema lukku