Tere, sai selline asi tellitud ja plaan oli paigaldada see tagaistujate juurde(sigaretisüütaja pesa kõrvale). Täna aga avastasin, et sigareti süütaja on küll taga olemas, aga mingeid juhtmeid seal järel ei ole, pole ka veetud(muidu oli plaan sealt 12v võtta) aga nüüd küsimus... kus kohast oleks kõige õigem 12v sinna taha viia(ideaalis veel nii, et kui süüdet pole siis ei tööta ka USB pordid). Kindlasti peaks panema vahele ka mingi kaitsme(20A nt?)
Matuuu96 kirjutas:Tere, sai selline asi tellitud ja plaan oli paigaldada see tagaistujate juurde(sigaretisüütaja pesa kõrvale). Täna aga avastasin, et sigareti süütaja on küll taga olemas, aga mingeid juhtmeid seal järel ei ole, pole ka veetud(muidu oli plaan sealt 12v võtta) aga nüüd küsimus... kus kohast oleks kõige õigem 12v sinna taha viia(ideaalis veel nii, et kui süüdet pole siis ei tööta ka USB pordid). Kindlasti peaks panema vahele ka mingi kaitsme(20A nt?)
Seega ootan asjalikke vastuseid.
Martin
postitusest jääb segaseks, millise usb pesa ostsid, kas mõne spetsiaalse auto oma või mingi tavalise.
normaalne usb kasutab 5v aga mingitele võib panna ka 12v sappa
Kindel et sigaretisüütajasse tulev juhe kuskil polstri, põrandamati vms vahel kuskil lähikonnas siiski end ei peida?
Või on selline masin, millel tehasest seda pesa ega sinna tulevat juhet pole ja keegi on selle plastiku koos pesaga sinna hiljem poolikult installeerinud?
Milleks on vaja pordid süüteta välja lülitada? Telefoni vms laadida suht nõme ainult süüde sees või mis?
Korralikud sisseehitatavad USB laadijad ilma toimuva laadimiseta praktiliselt midagi ei tarbi. Enda tööautol 4 kahest pistikut 1A+ 2,1A pidevalt toite all ja isegi kuu aega seisval masinal neist midagi ei juhtu.
Kaitse 20A? Sinna on 10A kaitsmest rohkem kui küll...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Tegemist sellise jublakaga: http://www.aliexpress.com/item/DC-12-24 ... .73.lFtC3j" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk volkar - 12v peaks saama sappa panna.
Taskulambiga uurisin ja puurisin ei näinud küll, et kuskil mingi juhe üldse paistaks. Süütaja taha ise peaks mingi pistik üldse käima, täiesti võimalik, et keegi on selle ise sinna pannud.
Välja lülitada sellepärast, et see muidu põleb koguaeg punaselt, kuid jah LED võtab nii vähe voolu, et väga vist pole vahet.
Kõige lihtsam oleks ilmselt sinna vool nii tuua, et armatuuri sigaretisüütaja taga kultuurselt hargnemine vormistada ja sealt juhe uude asukohta vedada. Need USB laadijad erilist voolu ei tarbi tavaliselt ja originaalsüsteemi see üle ei koorma(eeldusel muidugi et seal originaalpistikus mingit võimsat tarbijat(näiteks autokülmik) samal ajal ei ole. Enda tööautos umbes samasugused(väliselt vähemalt) pesad ja sai peale paigaldust huvi pärast tarbimist mõõdetud. Ühes kaheses pesas laadisid tahvel ja nutitelefon ja tarbimine 12V süsteemist oli ca 2A.
B5-l on armatuuri sigaretisüütaja pistikus ilmselt pidev 12V ka ilma süüteta.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Matuuu96 kirjutas:Tegemist sellise jublakaga: http://www.aliexpress.com/item/DC-12-24 ... .73.lFtC3j" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk volkar - 12v peaks saama sappa panna.
Taskulambiga uurisin ja puurisin ei näinud küll, et kuskil mingi juhe üldse paistaks. Süütaja taha ise peaks mingi pistik üldse käima, täiesti võimalik, et keegi on selle ise sinna pannud.
Välja lülitada sellepärast, et see muidu põleb koguaeg punaselt, kuid jah LED võtab nii vähe voolu, et väga vist pole vahet.
Pakun välja et see käetugi sinna hiljem pandud. Sellest pole ka voolu seal. Voolu saad võtta eesistujate sigarisüütajast. Kõige lihtsam vast võtta käetugi maha ja uurida ja puurida mis seal on.