Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

aronlatt kirjutas:...
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Neil ülalmainitud volvodel on ju sisselülitatud tehase tulede automaatikaga ka nii, et koos süütega lähevad lähituled, ääre ja numbrituled kohe põlema... Ei pea isegi käima panema. Ja kui kaugtulesid ja armatuurivalgustust tahad, pead tuled peale keerama...

Mis passatile sellist lahendust vaja? Vanematele ülalpool kirjeldatud tööreziimide tekitamine küll eriti keeruline ei ole ju?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Matuuu96
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 14 Aug 2016, 20:51
Telefon: -
Auto: VW Passat
Asukoht: Eesti

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas Matuuu96 »

Nõme asi on jah, mul hetkel tehtud nii, et raadio töötab vaid siis kui süüde on sees, samuti põlevad siis päevatuled. Kui autos toimetad siis ikka harjunud, et muusika mängib ja sunniviisiliselt pean lülitama alati tuledelüliti parktulede asendisse, et lähituled liialt ei koormaks. Ikka veel ei tea kuidas seda võimalust ära keelata, pinda käib juba.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Täiesti pseudoprobleem. Aga painuta drl/tfl ja B klemmid alla, saad lahti.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

romeoD
Klubiline
Postitusi: 980
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Matuuu96 kirjutas:Nõme asi on jah, mul hetkel tehtud nii, et raadio töötab vaid siis kui süüde on sees, samuti põlevad siis päevatuled. Kui autos toimetad siis ikka harjunud, et muusika mängib ja sunniviisiliselt pean lülitama alati tuledelüliti parktulede asendisse, et lähituled liialt ei koormaks. Ikka veel ei tea kuidas seda võimalust ära keelata, pinda käib juba.

Miks sul raadio aind syytega mängib? mk4-l keeran yhe sammu võtit ja hakkab makk juba käima, ei pea syyde sees olema.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

100avant kirjutas:
aronlatt kirjutas:...
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Neil ülalmainitud volvodel on ju sisselülitatud tehase tulede automaatikaga ka nii, et koos süütega lähevad lähituled, ääre ja numbrituled kohe põlema... Ei pea isegi käima panema. Ja kui kaugtulesid ja armatuurivalgustust tahad, pead tuled peale keerama...

Mis passatile sellist lahendust vaja? Vanematele ülalpool kirjeldatud tööreziimide tekitamine küll eriti keeruline ei ole ju?
Saab ka nii panna nagu teie kirjeldate. Tulede lüliti juures pisike sirgepeaga nn kruvi vms. Sellel kolm erinevat astet ja üks aste on selline, et 0 on 0 (süütega või ilma, tuled on kustus) parkide peal põlevad pargid ja tulede asendis ilma süüteta ei põle midagi ja kui süüde sees siis põlevad ka tuled. Ka täis tuled toimivad jne.

Passat b5.5 peale oleks soov sarnast süsteemi saada aga polevat nii lihtne see asi jah.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

aronlatt kirjutas: Saab ka nii panna nagu teie kirjeldate. Tulede lüliti juures pisike sirgepeaga nn kruvi vms. Sellel kolm erinevat astet ja üks aste on selline, et 0 on 0 (süütega või ilma, tuled on kustus) parkide peal põlevad pargid ja tulede asendis ilma süüteta ei põle midagi ja kui süüde sees siis põlevad ka tuled. Ka täis tuled toimivad jne.

Passat b5.5 peale oleks soov sarnast süsteemi saada aga polevat nii lihtne see asi jah.

B5.5-l ju tulede lülitus läbi lüliti, mingit juhtplokki seal toimetamas pole?
Iseenesest oleks maru lihtne see asi nii toimima panna, ainult et vajadus lülitada näiteks tee ääres seistes süüde väljas gabariidid peale komplitseerib pisut asja. Muidugi ääretuled jääks toimima ikka.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Matuuu96
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 14 Aug 2016, 20:51
Telefon: -
Auto: VW Passat
Asukoht: Eesti

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas Matuuu96 »

romeoD kirjutas:
Matuuu96 kirjutas:Nõme asi on jah, mul hetkel tehtud nii, et raadio töötab vaid siis kui süüde on sees, samuti põlevad siis päevatuled. Kui autos toimetad siis ikka harjunud, et muusika mängib ja sunniviisiliselt pean lülitama alati tuledelüliti parktulede asendisse, et lähituled liialt ei koormaks. Ikka veel ei tea kuidas seda võimalust ära keelata, pinda käib juba.

Miks sul raadio aind syytega mängib? mk4-l keeran yhe sammu võtit ja hakkab makk juba käima, ei pea syyde sees olema.
Kuna eelmine raadio oli CANbus raadio siis polnudki sellel juhet mis võtaks 12v tagant ära kui võti tagant kisutakse. Seega vedasin ise raadiole juhtme tuledelüliti süütekaablist(hiljem plaan ümber teha otse akult ja relee vahele)

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

Üks tulede lüliti vedeleb ülearu. Peab selle peal vaatama mis võimalused seal sees on.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2224
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Mu teada Xenon tuled just võtavad vähem voolu võrreldes tava pirnidega. Jah, alguses on vaja nad käima saada, kuid kui nad juba põlevad on nad säästlikumad kui halogeenid.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas GTI »

alkeemik kirjutas:Mu teada Xenon tuled just võtavad vähem voolu võrreldes tava pirnidega. Jah, alguses on vaja nad käima saada, kuid kui nad juba põlevad on nad säästlikumad kui halogeenid.
Rohkem muret valmistab vist sisse-väljalülimistega värdetavalt lühenev pirnide eluiga ning sellest tulenev uute pirnide maksumus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2224
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Tänasel päeval need pirnid ei maksa ka teab mis palju. Lihtsalt esimesest postitusest jäi selline asi silma:
Teadagi, et Xenonid tarbivad palju elektrit siis poleks see ilmselt juba akule hea kui süüte keeramisel tuled süttivad ning korraks ilmselt ka auto käivitamisel kustuvad seoses pinge kõikumisega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Xenon võtab 20W pirni kohta vähem.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas dellu »

GTI kirjutas:
romeoD kirjutas:Kusjuures talvel suurte kylmadega soovitataksegi lähituledega aku yles äratada enne starteri andmist :P
Siin on vist avapostitajal mure selles et väidetavalt xenonite eluiga lüheneb kui need mitu korda käivitamisel sisse-välja lülituvad. Kui õige see väide on ei oska öelda, mul naisel mitte-VW auto, millel samasugune featuur peal ning orig. xenonid juba 10 a. kestavad kenasti.
10a kestnud pirnid on küll omaette tase juba. Korra aastas sõidetakse?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas GTI »

dellu kirjutas:10a kestnud pirnid on küll omaette tase juba. Korra aastas sõidetakse?
Kindlasti mitte :D Mitte küll iga päev aga paar-kolm korda nädalas kindlasti. Ma ei tea kes Hondale originaalis pirne toodab (bi-xenonid) aga see on mind ka üllatanud kui pikaealised need on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Vahetad nüüd uute vastu ära ja imestud kui palju valgust nüüd olla võib.

Nii vanal pirnil on juba süttimiste arv täis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Pirni süttimise arv. :thumbup: Õuna või ploomi oma muidugi kordades väiksem. :P

Tase teil ikka, et järjekindlalt puuvilju auto küljes tarbite. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Täiesti lubatud Eesti keeles ÕS järgi. OSkuskeeles muiduigi ebasoovitatav.

Elektri+pirn = lambi+pirn = pirn, oskuskeeles täpsem elektrilamp. Säästu+pirn, oskuskeeles täpsem säästulamp.
http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=lambipirn&F=M" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Hõõglambi puhul veel kui-da-gi-gi arusaadav, et vaarisa, kes elektrist mitte mütsigi ei jaganud, rääkis pirni kujulisest jubinast aga ksenoon tehnoloogia ja "pirn"... veel kõvemad panevad muidugi veel "LED pirn"... c'mon härrased - diood ehk pooljuht ja "pirn" (???), küsige endalt, mis jama te suust välja ajate ?! ;)

Elame 2016-s, mitte aasta 1900, kus "maalt ja hobusega", ehk mis wtf "pirn" ??? Rääkige/kirjutage ise ja õpetage selgitavalt ka oma lastele, sest muidu on see % peagi suurem, kui 2%. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.ohtuleht.ee/757839/eestis-on ... -kirjutada
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Elektroonika”